sobota 25. ledna 2014

Zítra Ambasáda!

(Listopad 2011)

Vlastně teď není vůbec co psát, člověk pořád jen něco zařizuje nebo se s někým schází, protože všechny chce vidět a tak, ale že by se dělo něco zajímavýho to vůbec ne. Zítra mi odletí Nikča a já už nebudu mít s kým řešit ty moje nervy a věčný problémy s něčím. :D Chudák, to musí pořád poslouchat, ale doufám, že i tak mě má ráda, protože za tři týdny mě tam má. :D
Každopádně abych se vrátila k tématu tohohle článku, zítra mě čeká ambasáda, jsem z toho docela nervózní, jestli mám všechno, jestli jsem všechno správně vyplnila, na co se mě budou ptát a tak. Určitě to všechny znáte, že jo holky. Všichni jsou z toho svým způsobem nervózní. :) Navíc, sice se hrozně těším, až odletím a budu konečně v tom vysněným USA, ale na druhou stranu se mi bude po všech tak moc stýskat a bude to prostě divný. Už přemýšlím o všem, nejhorší je, když mě někdo někam zve, tak se smutným obličejem říkám, že to už tu nebudu a tak. Opravdu zvláštní pocit, takovej člověk nemívá často. :) Do toho jsem na nervy z toho, jestli mi vůbec přijde kufr, jak to do něj všechno narvu a tak. Opravdu šílený, navíc jsem maniak na balení a vím, že jakmile se mi dostane kufr do rukou, tak do něj začnu házet všechno možný, až se mi to nakupí tak, že stejně půlku budu muset nechat doma. :D
No asi to ukončím, protože bych jenom žvatlala pitominy, který nikoho nezajímaj, tak mi zítra držte palce, ať si tam nechaj můj pas. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat