sobota 25. ledna 2014

Ambasáda!! :))

(Listopad 2011)

Tak jak jsem slíbila, že napíšu o tom, jaký to bylo na ambasádě, tak svůj slib plním. :))
Samozřejmě všechno bylo v pohodě. :) Pohovor jsem měla domluvenej na 8:45, byla jsem tam nějak asi ve 25, přišla jsem tam, pánovi u vchodu řekla, proč jsem tam, zeptal jsem mě na jméno, odškrtl si mě v seznamu a řekl, že mám počkat venku, že ve vnitř je hodně lidí. Takže v tý šílený kose, co dneska ráno byla, jsem mrzla před vchodem. Hned za mnou šla další holčina, Verča, jak jsem vzápětí zjistila, protože jsme se hned daly do řeči. Po chvíli nám ten chlápek teda řekl, že můžeme jít dovnitř. Musely jsme odložit všechnu elektroniku, já osobně mobil, foťák (protože jsem chtěla udělat fotky Prahy pro rodinku, jenže byla docela hodně mlha, takže nemám zrovna nejlepší fotky) a iPod. Verča toho měla poněkud víc, ale počkala jsem na ní, nechtělo se mi dál jít samotný. :) Přišly jsme nahoru, tam už u okýnka byla fronta, do který jsme si taky stouply. Zrovna tam paní uklízečka vytírala a měla u toho docela dost prupovídek. :D Dost jsme se nasmály i s ostatníma, co tam byli. :) Když jsem konečně přišla na řadu u prvního okýnka, odevzdala jsem ústřizek o zaplacení kurýrního poplatku, pas a DS-160, co si tiskneme z netu. Potom po mně ještě chtěla ty papíry od AuPair Care a nakonec jsem zaplatila 140 USD za vízum. Při tom se mě ptala na rodinu a pochvíli, kdy se odmlčela se mě ptá: "Kolik, že Vám vůbec je?" tak říkám, že 19 a ona zase: "To jste docela mladá, to už takhle brzo do světa jo?" tak jí říkám, že čím dřív, tím líp a ona, že mě obdivuje, tak jsem jenom řekla, že to mi říká každej. :D Každopádně hrozně milá a ochotná paní. :)

Po mně šla k okýnku Verča, která tam byla snad ještě dýl jak já. :D Potom jsem se odebraly "vedle" do místnosti, kde jsme čekaly až paní američanka zavolá naše jméno. Verča šla na řadu snad hned jako třetí, dokonce předběhla lidi, kteří tam byli už před námi, taky tam byla docela dlouho. Pak si sedla, a že na mě počká, jenže to netušila, že já tam budu skoro další hodinu. No co skoro, ale ono jo. :D Ale vydržela to tam se mnou, pořád jsme kecaly, nezastavily jsme se. Zjistila jsem, že tam jede od ledna studovat na jeden semestr. Jede do Texasu. :) Když jsem konečně přišla na řadu, přijdu k okýnku a slečnu (paní) automaticky "Hi" a ona na mě teda taky "Hi", ale pak spustila česky. :D Sice mi to Verča říkala, ale neuměla jsem si to představit. :D Češtinu měla teda dobrou, to klobouk dolů. :) Potom jsme ale přešly nějak automaticky do angličtiny. :) Taky byla moc milá, nejdřív mi naskenovala 4 prsty levé ruky, pak pravé a pak oba palce. To jsem si ale musela já prcek stoupnout na špičky, abych tam dosáhla a už jsem slyšela Verču, jak se mi směje. :D Potom se mě tedy ptala, co vím o svojí rodině, kolik dětí budu hlídat, kde budu bydlet a jestli už jsem někdy dělala au-pair. Pak se mě tedy taky zeptala na věk (asi je to fakt divný, jinak nevím :D) a pak mi tedy vrátila ty formuláře a jeden ten formulář s tím, že ho pak musím podepsat, řekla mi, že vízum mám schválený, a že do 4 dnů mi pas pošlou zpátky. :) Ani nevíte, jak se mi v tu chvíli ulevilo, že to vízum fakt dostanu! :) Konečně jsme odtamtud vypadly, těšila jsem se, jak stihnu v 10 Orloj a prd zas. :/ No nevadí, zas jsme si s Verčou pokecaly, vyměnily si čísla a domluvily se, že se v USA navštívíme, tak doufám, že to vyjde. :)
Po tomhle celým procesu jsem tedy kráčela po Karlově mostě, kde jsem udělala pár fotek (teda co šlo, díky mlze jich moc není :/) a pokračovala na Staromák, vyfotila Orloj a pokračovala k mýmu oblíbenýmu Palladiu. :) Tam jsem hend zamířila do NeoPalladia, koupila rodince krásnou knížku o Praze v AJ (měli jich tam plno, ale samý hrozný, buď moc obrázků nebo moc psaní). Tahle byla sice drahá, ale hrozně mě zaujala. :) Sobě jsem koupila dvě knížky do letadla a zamířila do Starbucks ohřát se horkou čokoládou. :)) Pokoukala jsem ještě po krámech, ale to už mi volal taťka, že mě vyzvedne. Na Václaváku jsem teda ještě zamířila do Paláce Neoluxoru (jsem možná blázen :D) a tam ještě koupila Stellince Pejska a kočičku v angličtině. Ještě domyslím nějaký drobnosti rodičům a Stellince ještě dárek k narozeninám, protože k rodince přijedu vlastně 9. prosince a ona má 13. narozeniny, takže to musím bohužel koupit tady, ale mám docela dost nápadů. :) To je asi tak vše z dnešního dlouhýho dne. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat