sobota 25. ledna 2014

Co se děje..

(Listopad 2011)

Takže, co se děje. Teď se vlastně ani nic moc neděje, zbývá mi asi 10 dní do odjezdu, ani nevím, ale to není hlavním tématem dne. :)
Včera jsem byla na před odletový schůzce ve Student Agency, zaplatila jsem jim ten programový poplatek, dostala zas dalších milion lejster, ale s radostí jsem zjistila, že do New Yorku nepoletím sama! Jupíí! :)) Mám z toho opravdu velkou radost. Poletí se mnou holčina jménem Martina, která teda z New Yorku dál pokračuje do Illinois, ale každopádně jsme obě rády, že neletíme sami. :) Včera si mě přidala na Facebooku, ale zatím jsme se tam vyloženě ještě nepotkaly. :/ Nechala mi tam ale zprávu, na kterou jsem jí odepsala a už se těším na nějakej pořádnej pokec, abych věděla, jestli jsem na nervy jenom já nebo i ona. :D nu.. Příští týden mi ještě zbývá zařídit mezinárodní řidičák a odhlášení z pojišťovny. To už bude díky bohu vše. :) Jo vlastně jdu v úterý ještě na kosmetiku a ke kadeřnici, ale to Vás asi ani nezajímá. :D
Každopádně dnes.. dnes jsem byla u zubaře, kdyby jenom na preventivce, není to podstatný (tam jsem byla mimochodem včera), ale dneska jsem byla na trhání zubů. :/ Trhali mi dva moudráky! No řeknu Vám, kdo do toho nebudete muset jít a budete je mít v pořádku, rozhodně do toho nechoďte, mě kdyby ten jeden nebolel, taky do toho nejdu, asi jsem věděla proč. Horní zub, dobrý.. to jsem ani necejtila pomalu, že mi něco vytrhla, ale ten dolní. Větší bolest jsem nezažila! :D Hlavně, že jsem tam měla tři injekce na umrtvení, ty ale nepomohly! :D Fakt ne, je to šílený, pusu mám jak balon nebo spíš, jako kdyby v tý puse jeden měla a nechtěla ho vyndat nebo jak si vždycky člověk hraje s lízátkem a dává si ho do tváře. :D To je něco podobnýho, akorát tu velkou bouli mám o něco níž! :D Prostě si užívám teď svý, ale na druhou stranu s tím pak v USA nebudu mít problém. :)
To je asi tak vše, co bych Vám pověděla. :) Pěkně se mi to blíží, začala jsem jen tak házet nějaký blbiny do kufru, vždycky jdu kolem a něco tam přihodím, zrovna to, na co si vzpomenu. Potom tam mám dárky pro rodinu a tak. Ale povim Vám.. kufr "totally full" a to už teď. :D A to tam nemám oblečení! :D No chci to vidět dál! :D :D

Žádné komentáře:

Okomentovat