sobota 25. ledna 2014

Týden do odletu! :))

(Listopad 2011)

Vlastně není co psát, ale mně se zachtělo psát! :))
Jelikož je to přesně týden do mýho odletu a nějak mi asi začalo docházet, že fakt odjedu a rok tu nebudu. Vlastně touhle dobou asi už budu v USA! Zvláštní pocit, jak rychle to uteklo. :) Dneska jsem si konečně srovnala mojí haldu v kufru a s radostí zjistila, že to málo, co si chci vzít, se mi vejde, jen se uvidí, jak na tom budu s kilama, to už je věc druhá! :D pevně doufám v to, že to bude ok, ale sama tomu moc nevěřím..

Jo vlastně jsem trošku pozměnila vzhled blogu, protože jsem tam měla LA a teď je tématickej spíš New York, když bude tak blízko. :)

Tenhle týden už mi jen zbývá rozloučit se s posledníma lidma, zařídit poslední zbytek věcí, zažít "Vánoce před Vánoci" s rodinou a pak hurá přes oceán! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat