sobota 25. ledna 2014

Naposledy z Čech..

(Prosinec 2011)

Takže už i na mě došlo a zítra letím. :) Řeknu Vám, to balení teda. :D To je to nejhorší, co jsem zažila. Nechat doma tolik oblíbených věcí a prostě všeho, co máte rádi, je fakt šílený, ale člověk to nějak musí překousnout. Z mýho narvanýho kufru vlastně už není narvanej kufr, ale jenom porovnanej kufr. :D :)) fotku radši dávat nebudu, to by jste semi smáli. :D Důležitý je, že tam mám všechny dárečky pro rodinu, papírový kapesníky a něco málo na sebe. :) Každopádně kdyby jste viděli moje příruční zavazadlo, mojí "kabelku", jak by řekla Nikča. :D To by jste se asi posmáli všichni, protože takhle snad ta taška ještě nebyla narvaná, težký je to jako blázen a šílený. Neumím si představit, že po letišti budu chodit s touhle taškou, s taškou na notebook, kde budu mít další všelijaký papíry plus externí disk a ještě s bundou v ruce. To budu tak strhaná, než sednu do letadla, že snad hned usnu. :D
No ale k věci, všechno mám sbaleno, připraveno a můžu vyrazit. :) Vyjíždíme radši ve 4, kdyby něco na silnici nebo tak, protože tam mám být v 6:20 nejdýl že jo, jakože 2 hodiny před odletem. :) Jsem na to zvědavá. :) Jo a vlastně psal mi můj HD, jako že mi přejou šťastnou cestu, aby všechno dobře dopadlo, abych se jim ozvala až budu ubytovaná na hotelu a že se na mě Stellinka už těší. :) Tak to potěší že jo. :)

Tak se zatím mějte a příště už z USA!! :))


Žádné komentáře:

Okomentovat