sobota 25. ledna 2014

Nervy s vízem

(Listopad 2011)

V úterý mi volali ze Student Agency, čekala jsem nějakej sáhodlouhej hovor, ale hovor byl pouze ve stylu: blahopřejeme k umístění do rodiny, poslala jsem Vám mail s tím, jak se objednat na ambasádu, naschle. :D Tak to mě docela pobavilo. :D No každopádně jsem se podívala na ten mail a když jsem to viděla, už mi bylo zase zle. Takových věcí, co je potřeba zařídit.
Včera jsem se byla konečně vyfotit na vízum, jenže slečně fotografce kleknul ten den počítač, tak jsme se tedy domluvily, že druhý den ráno mi fotku pošle na mail už upravenou. Druhý den ráno, tedy dneska mi volá, že si půjčila teda počítač od kamarádky, ale ona tam nemá žádnej potřebnej program na úpravy fotek, tak jsme se domluvily, že mi je pošle normální a já poprosím svojí šikovnoou kamarádku Verču, aby mi ji upravila. Verča se to potom taky podařilo, Veru, díky! :))
Fotka ku podivu hned na poprvé prošla a já byla nadšená, ale nervy byly i tak.. formulář jsem vyplnila, asi 3x překontrolovala, jenže potom, když už jsem byla na konci, ne a ne se dostat k dalšímu kroku. :D tak jsem to projela ještě jednou a hle, už to šlo. :) Díky bohu, pořád jsem otravovala chudáka Nikču s tím, co a jak, Niki, tobě taky moc děkuju. Díky tobě jsem se aspoň lehce uklidnila. :) Teď už musím jen doufat, abych měla vše v pořádku, schůzku na ambasádě mám 14. listopadu v 8:45. Už teď je mi z toho zle, ale věřím tomu, že všechno proběhne v pořádku. Jen ještě musím počkat na papíry, který mi musí přijít od AuPair Care a Studenta, snad v týdnu tedy přijdou. :)
Jinak se vlastně ani nic neděje, každý den si píšu s rodinkou maily, je jich fakt několik za den a docela dlouhý. Mají tam prej fakt zimu, tak na to se netěším, ale jinak se těším moc. :) Poslali mi hodně fotek z domu a okolí domu a je to tam opravdu krásný. :)) Navíc jsem zjistila, že u mě v městečku už bydlí jedna česká au-pair a hned vedle mě, prostě moje sousedka, je němka, ale jak je prostě blízko, to mě potěšilo. S Barčou (českou au-pair) jsme si už psaly a máme domluvený nějaký nákupy a Nicole (německá au-pair) mi psala, jakou má radost, že bude někdo další v Cortlandt Manor. To člověka hned potěší, když vidí, že se na něj lidi takhle těší, že? :))

Žádné komentáře:

Okomentovat