sobota 25. ledna 2014

MATCH!! :))

(Říjen 2011)

Takže lidičky, konečně se to stalo i mně a můžu říct, že jsem se s rodinkou domluvila a jedu tam!!! :)) Zítra se dozvím, jestli teda toho 5.12., co je nejbližší možný termín, ale myslím, že to určitě klapne. :)
Mám opravdu ohromnou radost, první rodina a hned to takhle vyšlo, vůbec nelituju toho, že jsem nepočkala na další nabídky, který nemusely ani přijít. :) Páni ani nevím, co mám psát, pořád jsem docela v delíriu a ani nevím, co všechno jsme si řekli. :D Každopádně mi říkali o řízení, o tom, jaký auto budu řídit. Popsali mi celej jejich dům, budu pro sebe mít celý jedno poschodí.. hoho! :D :)) Pořád mi říkali, jak už se těší až přijedu, že doufají, že se tam budu mít krásně, a že kdybych měla jakejkoliv problém, že jim to mám hned říct, aby se to vyřešilo a tak. :) Myslím, že víc napíšu až se vzpamatuju a budu vědět čí jsem! :D :))

Žádné komentáře:

Okomentovat