sobota 25. ledna 2014

První telefonát s rodinkou

(Říjen 2011)

Nejdřív se chci omluvit, že jsem sem nenapsala dřív, včera jsem potom nějak vůbec nestíhala, jelikož ten hovor posunuli, protože HD uvízl v NYC, protože jim tam začal padat sníh, potom jim pořád vypadávala elektřina, ale jinak dobrý. :D Né opravdu, mám z toho hovoru mooc dobrej pocit, oba jsou strašně moc milý, mluvila jsem teda s každým zvlášť, protože se střídali u Stelly, ale tak mi říkali, že bych měla úplně volný víkendy, že se stane jen výjimečně, že jí potřebujou pohlídat i o víkendu, což mně osobně by teda vůbec nevadilo. :) Na zahradě mají bazén, takže přes léto bych ho mohla plně využívat, když bych chtěla, a že hlavně chtějí, abych se u nich cítila jako člen rodiny, že by mi rádi vytvořili prostředí takový, abych byla jako doma. Jejich současná au-pair, Roza, je u nich hrozně spokojená (což může říkat každej, ale u nich tomu snad i věřím). Prý, že si užívá přes týden tu přírodu kolem nich a o víkendu vyráží do NYC. :))
Vlastně přes den bych byla celou dobu sama doma a starala se o Stellu, která převážnou většinu dne prospí, tak bych měla čas třeba poklidit nebo napsat/zavolat domů a kamarádům.
Taky jsem jim říkala, že jsem tam chtěla jet vlastně hlavně kvůli tý angličtině a oni, že to chápou, a že když budu chtít, ež se můžeme domluvit a oni se mnou budou mluvit anglicky, že není vůbec problém, že mluví anglicky pořád, a že kolikrát i mezi sebou z ničeho nic začnou mluvit anglicky, jak jsou zblblý. :D Taky říkali, že podle nich určitě s tou angličtinou nebude problém, protože kolem všichni mluví anglicky, já se všema budu mluvit anglicky, televize je v angličtině, že všichni jejich známý jsou Američani, že můžu číst knížky v angličtině, budu chodit do školy a tak, takže nevidí problém v tom, že bych se anglicky nenaučila za tu dobu, co bych tam byla.
Potom mi taky HM říkala, že když by jsme se teda domluvili a já tam nakonec jela, že by jeden víkend hned ze začátku HD hlídal Stellu a ona by mě vzala do NYC, aby mi všechno ukázala, jakože jak se tam pohybovat a cestovat, kde co je a tak, abych tam nejela hned poprvé sama a nevěděla, co a jak. :) To je od ní hrozně milý. :))
No dnes máme další hovor, tak jsem na to docela zvědavá, včera mi na konci tedy řekli, že abych si to všechno promyslela, řekla si co mi vyhovuje z toho, co mi řekli a co zase ne. Oni udělají to samé a pokud budu mít nějaký otázky ještě, tak se jich mám taky ještě dneska zeptat. Tak tedy uvidíme, co dnes. Jelikož se rozhodují mezi těma více holkama, tak z toho mám strach, ale člověk nikdy neví že?! :)))

Žádné komentáře:

Okomentovat