sobota 25. ledna 2014

Ozvala se první rodinka!! :))

(Říjen 2011)

Tak už i já si sem můžu napsat, že jsem dostala nějakou nabídku. 16 dní v Matching a konečně se to trošku hnulo. :) Ozvala se mi první rodinka. Mamka se jmenuje Daniela a zřejmě je to slovenka, protože mi v mailu napsala větu: PS: Hovorime taktiez slovensky a cesky. :-). Každopádně mají jenom jedno dítko, což je uplně krásný, holčičku - 10 měsíců. Chtěla jsem miminko, navíc když je jenom jedno, tak je to uplně super a ještě holčička. :) Jmenuje seStella. Informace o nich na webu jsou moc fajn a mail od nich byl taky hrozně milej a je z něj poznat, že jsou hodný (aspoň doufám :D). Nevím co přesně teda dělají za práci, protože slovník mi to nepřeloží, ale řekla bych, že mamka něco s obchodem a ten táta něco s pojišťovnictvím asi. No ale aby jsme se dostali dál, rodinka bydlí v malým městečku Cortlandt Manor ve státě New York. Je to v naprostý přírodě a kousek od řeky Hudson. Co mi psali, tak je to asi 50 minut od nich vlakem přímo do NYC, což je myslím krásný. :) Kousek od nich je hned vlakový nádraží a asi 10 minut od nich jsou nákupáky, kina, knihovna, restaurace a kavárny, takže to se mi taky líbí. V mailu hlavně psali o Stelle, o tom, že se jim opravdu líbím, hlavně můj příběh a moje priority. Opravdu jsem z nich nadšená, zítra by jsme měli mít společný hovor, tak jsem na to hrozně zvědavá a zároveň jsem z toho nervózní. Myslím si, že když ten telefonát bude v pohodě, budou tak milý, jako se mi zdají z toho mailu a všechno bude dobrý, tak bych je možná vzala. Vím, že je to teprve první rodina, ale líbí se mi jenom jedno dítě, lokalita, ani to, že je maminka slovenka by mi nevadilo, určitě by se dalo domluvit, že by jsme mluvily třeba pořád anglicky, což stejně převážně asi budeme, když manžel je Američan. Jo taky vlastně psali, že víkendy bych měla mít volný a pokud bych chtěla, tak bych s nimi mohla chodit na tenis, do přírody, plavat nebo s nimi jezdit na kole. Líbí se mi, že jsou sportovně založený, aspoň mě donutí něco dělat. :D HAHA! Jen na kole teda jezdit nebudu, upřímně to nesnáším! :D
Každopádně uvidíme, co ten telefonát, jestli mi odpoví na otázky v mailu a jak to prostě celkově dál půjde, ale už teď z nich mám dobrej pocit, doufám, že mi ho nezkazí. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat