sobota 25. ledna 2014

Pořád nic..

(Říjen 2011)

Je neděle večer, od středy v Matching a pořád nic. :/ Začíná mě to trošku děsit a jsem z toho i docela špatná. Poslední dva dny nemyslím na nic jinýho, každou chvíli, když jsem doma koukám na mail, ale pořád nic. Připadám si už trošku jako blázen, ale v týhle fázi, kdo ne. :D Nevím, jestli když do středy nic nebude, tak mám napsat do Studenta, že jako nic nebo já nevím. Je to takový složitý, zajímalo by mě, čím to je. :// Vím, že teď není zrovna moc rodin, ale myslím si, že když už jsou, tak chtěj ty holky do konce roku určitě mít, tak kde to sakra vázne!? :)) Nechápu to, ale tak možná je to tím, že jsem mladá jelikož si myslím, že hodin práce s dětmi mám dost, ale zas jsem si myslela, že to je taky důležitý, jak to tak vypadá, tak není. :/ Holky kdyby jste věděly nějakou radu nebo cokoliv, co by mě povzbudilo, budu Vám rozhodně moc vděčná. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat