sobota 25. ledna 2014

Zase jsem tu :))

(Březen 2012)

No tak minulý týden jsem už nějak doklepala, bylo nádherně až do konce týdne a moooc jsem se těšila na víkend. :)
O víkendu byl na sobotu plán jet do NYC s Ivčou, Mailys a možná Nikki, pokud by měla čas (který nakonec samozřejmě měla). Původní plán byl takový, že se sejdu s holkama ve vlaku, protože máme stejnou cestu vlakem, ale to nám tak trošku nevyšlo. :D Měla jsem nastoupit normálně u nás a Ivča mi předtím psala smsku, že sedí ve třetím vagoně. Šla jsem tedy rovnou do třetího, ale tam nikde nebyly. Někde jsem se teda usadila a píšu jí, že jsou asi v jiným vlaku. :D no a samozřejmě, že byly. :D no nic, dojely tedy na Grand Central, kde na mě počkaly. :) Odtamtud jsme se vydaly do Rockefellerova Centra na Top of the Rock. Vešly jsme dovnitř, koupily lístky a vyjely nahoru. :) Byla to docela rychlost, hrozně rychle to utíkalo. :D výhled byl teda skvělej, viděly jsme Central Park, Empire State Building, Chrysler Building, v dáli dokonce Sochu Svobody.. no super. :) Nahoře jsem dokonce potkala Reného, kamaráda z Orientation a toho, s kým jsem byla na Silvestra. Bylo to vtipný,ale zároveň moc příjemný setkání. Stojím tam vedle něj, koukám na něj a po chvíli říkám: "René?" a on.. oou Hi :D :D bylo to vtipný, tak jsme pokecali, seznámil mě s jeho kamarádkou, co za ním přijela z Německa na návštěvu, vyfotila jsem je, vyfotili jsme se spolu a pak jsme si zase razili každej svojí cestu. :)


Kolem jedný hodiny jsme už měly sraz s Nikčou u schodů na Times Square. Dál jsme se šly mrknout do Disney Store, M&M's store a potom na obídek do Dallas BBQ, kam jsme holky chtěla vzít hlavně kvůli mojí oblíbené a proslavené Frozen Pina Coladě. Holkám moc chutnala a to mě hrozně potěšilo. :) Nikča si dala jenom nějaký wings, Ivča snad krevety, jestli si dobře pamatuju, Mailys normálně burgera (pozn. autora - jedla ho PŘÍBOREM!! :D haha, to jsme se docela nasmály.. prostě Francouzska no) a já si nedala nic, já byla najedená už z tý Pina Colady. :D Takže jsem ráda, že jsem si nic nedala a hlavně jsem konečně zase začla jíst zase zdravě a najela na můj běžný režim z Čech, tak nebudu to porušovat nějakým takovým jídlem že jo. :) Po jídle jsme se sebraly a valily směr Macy's, kde mi moje HM řekla, že budou mít slevy, ale prd.. žádný slevy. :D Ivča si koupila nějaký botky, snad třičko a mohlo se pokračovat směr Victoria's Secret. Tam jsme si já a Ivča koupily hezky kalhotky (no jooo 7 kalhotek za 26 dolarů.. hoho :D). Pak už jen následovalo povinný kafíčko (pro mě a Nikki čokoška) ve Starbucks a mohlo se jít na vlak. :) Na 42. ulici jsme se rozloučily s Nikčou a ta chudák zmatená říká Mailys: "Tak čáááu!" :D :D Všechny jsme se tomu zasmály a každá se vydala svým směrem. Byl to super den, s holkama jsme už konečně jely tím stejným vlakem, tak to rychle uteklo. :) Ale něco musím povědět, ta Mailys je fakt divná. :D Celou dobu lezla Ivče za prdelí, jak kdyby byla její máma. :D Hrozný, hrozný! :D V tý Victorce tam furt jenom stála, tak jí říkám, že proč se taky na něco nepodívá a ona, že se jí tam nic nelíbí. :D Nechápu, ale oká! :D Z vlaku jsem ještě psala Barče, jestli se pro ní můžu stavit a nezajdem na kafčo a ona, že jo. Tak jsem vyrazila, jely jsme do Jefferson Valley Mall.. konečně v den, kdy nezavírali v 6 hodin, tak jsme pokoukaly, pokoupily a tak. :D Barče se tam hrozně líbilo jedno sáčko ve Forever 21, ale měly jenom velikost S a to bylo tak na panenku. :D Odtamtud jsme po zavíračce ještě zajely do Starbucks, já si dala Iced Tea a Barča Karamelový Frapučíno (to jsem jí poradila díky Terezce mojí :)) Domů jsem nakonec dorazila někde v půl 11, což jsem teda neplánovala. :D Host famílie už byla nahoře, tak jsem si jen vzala pití, balíček co mi konečně po více jak měsíci přišel od rodičů s džínama a letníma věcma!!! a šla se plácnout k sobě. Chtěla jsemsi volat s Terezkou, ale ta mi chudina stihla usnout. :D Nakonec jsem teda rozbalila balík, kde byly všude poházený Kinder čokolády a vypadal prostě hrozně, ale krom těch čokoládek všechno přežilo. Vlastně ne, barva na vlasy, ta pěna co je od Palette či čeho, tak ten kelímek na ní nevydržel, ale to vymyslím jinak. Balíček udělal radost. :) Když mi Terka usnula, zavolala jsem si ještě s Nikčou, ukázala jí, co mi přišlo a potom už byla čas tak akorát na spánek. :))




V neděli jsem si původně chtěla jen zavolat s rodičema, jako každej týden a pak se jenom válet. Jenže to mi psala Barča, že chce něco podniknout. První plán byl jít na bowling, kam jsme naposledy dostaly nějakej papírek na 2 hry zdarma, když koupíme jednu, ale jelikož ho Barča nenašla, tak že teda ne. Potom zas vymyslela, že pojedeme prolízt dolarovej obchod, tak říkám, že jo. :D a to si nakonec taky rozmyslela, a že pojedeme do Pallisades centra, kde by si ve Forever 21 koupila to sáčko.. už mi o tom předtím říkala, je to největší Mall v New York státě a je to od nás asi 45 minut autem dolů a po mostě přes Hudson. :) Tak říkám proč ne, že si dám oběd a vyrazíme. Barča mě vyzvedla kolem třetí hodiny, pokecaly jsme ještě spolu s mojí HM, a jelikož byl v neděli velký den a já se ptala na to, jestli za mnou může přijet moje nejlepší kamarádka, Týnka a HM řekla, že může!! :) hoho.. ale to jen taková vsuvka, protože pořád nevíme, co a jak bude. :// No nic, vyrazily jsem nějak po třetí hodině, v autě mlely a mlely, na mostě přes Hudson byl výhled na NYC. Sice ty baráčky byly opravdu maličký, ale krásný to bylo. :) Dojely jsme tam a mně spadla čelist. :D Že to bylo obří, to je slabý slovo. :D Holky z SA, jestli si pamatujete Mall z Orientation, tak tohle bylo velký tak nějak stejně, jen místo dvou pater, to mělo čtyři. :D Docela vtipný. :D Asi 20 minut jsme tam kroužily po parkovišti, protože nikde, ale fakt nikde nebylo místo a to byly 4 hodiny a v 7 zavírali, fakt zvláštní. Nakonec jsme vyčíhly jednu rodinku, co už nastupovala do auta, tak jsme počkaly, než nastoupí a zajely místo nich. :) Dovnitř jsme nalítly, jak pomatený, aby jsme všechno stihly. :D Lítaly jsme tam, šly jsme jako první do toho Forever 21 a hledaly to sáčko. Samozřejmě, že ho tam neměly. :D Barča byla naštvaná, ale nakonec si koupila "na bolest" nový balerínky, paletu stínů, trička (jedno za 4 dolary) a kalhoty. Já si chtěla koupit botky ve VANS, ale jelikož si je už někdo asi hodně zkoušel, tak ta pravá byla hrozně vytahaná, tak jsem se na to vybodla, že si je kdyžtak někdy objednám z netu. :) Daly jsme si tam taky Frozen Yogurt, byla to mňamka. Měly to jako v těch filmech, vezmete kelímek, natočíte kolik chcete a od čeho chcete, přidáte nějaký ovoce nebo posypky, necháte zvážit a zaplatíte. No pochutnala jsem si neskutečně. Dala jsem si jahodovej, čokoládovej a kokosovej a navrch maliny. Kokos samozřejmě vyhrál na plný čáře, bylo to dobroučký!! Zůstaly jsme tam do zavíračky a jely domů. Celá unavená jsem si šla ještě pokecat s host rodičema, jen jsem seděla a nemohla nic po těch dvou dnech. :D Slezla jsem dolů k sobě, něco skoukla, zavolala si s Terezkou a šla spát. :))


V pondělí jako klasicky HM pracovala z domu, ale byl doma i HD a to víte proč? Protože v úterý měli přiject HM známý ze Slovenska, tak jako si hrajeme na čistotu tady. :D Je to vtipný. :D Pondělek jsme tedy nějak zmákly a dobrý.
V úterý jsem byla ještě zaúkolovaná vysát a vytřít, aby to bylo jakože tip ťop. :D Večer je HD přivezl o jeden vlak dřív, než jezdí oba normálně. Přijela tedy HM kámoška se dvěma dcerama. Se Stellunou jsme jim šly naproti, pozdravily se a tak. Dala jsem Stelle najíst a pokecala s holkama. Pak přijela HM, byla večeře a dobrý. Jsou docela fajn. Ta jejich mám je teda něco jako moje HM, už chápu, proč jsou kámošky, jedna jak druhá. :D Ta starší dcera, Lucia, je něco jako ona, ale ne tolik zkažená a Evča, ta je naprosto super. S tou jsem si vlastně celou dobu povídala, je něco jako já, máme si co říct, je vtipná a tak. Ptala se mě na nějaký věci,co se tu jak dá koupit a tak. Potom se šla podívat ke mně do pokoje, kde jsme zase skejsly a kecaly a kecaly a pak se šlo chrnět.
Včera ráno jsem je jenom odvezla na nádraží a celej den byl klídek. Stella je teda poslední dobou na pěst, pořád řve a má nějakej problém, ale zvládáme to. Ještě jsem upekla Trio řezy, mojí nejoblíbenější buchtu, protože jsem jim to slibovala už asi měsíc a večer jsem si šla konečně zaběhat. Myslela jsem, že mě to nebude bavit a budu se do toho muset nutit, ale prdlajs. Hrozně mě to bavilo a už se těším, až dneska půjdu zase. :) Jinak buchta chutnala moc, ostatně jako všecko, to já tu udělám. :D
Dneska to je fajn den (sice ještě není konec, ale je). Byly jsme u se Stellou u Barči, protože jí rodinka včera odjela na 14 dní na Floridu a Barča má tím pádem volnej bejvák. Myslela jsem, že půjdeme ven, ale hrozně fučelo, tak jsme zakotvily uvnitř. Když jsme přišly do Playroomu, myslela jsem, že mi vypadnou oči z důlků. :D Přišla jsem si rázem, jako kdybych se ocitla ve školce nebo v hracím koutku. Tolik hraček snad nemají ani v hračkárně. :D Ne asi, ale určitě. Stella si teda vyhrála, Barča poklidila a bylo to fajn. :)) našla si tam jednoho kačera, takovýho toho, co tlačíte před sebou, tak jí ho Barča věnovala, když viděla, jak se jí líbí. Prej si toho nikdo ani nevšimne. :D Domů jsme přijely něco kolem čtvrt na dvě, nakrmila jsem Stellu i sebe a dala jí chrnět. :) Moc fajn den. :))



Žádné komentáře:

Okomentovat