sobota 25. ledna 2014

Prodloužený víkend v Pennsylvanii (Hershey, Hummelstown, Harrisburg)

(Březen 2012)

Můj prodloužený víkend v Pennsylvanii začal, když mě na nádraží opustil můj HD se Stellou a v tu chvíli ze mě všechno spadlo a já si řekla, že tohle si prostě užiju. Od nás jsem odjížděla v půl desátý, potom z Grand Central přešla jenom na Penn Station, vytiskla si lístky na Amtrak a čekala, než se mi na tabuli objeví můj vlak. Cesta utekla rychle a ani jsem se nenadála a vlak zastavil v Harrisburgu, mojí výstupní stanici. První, co mě v Pennsylvanii upoutalo bylo, že auta nemají na předním nárazníku SPZky. Bylo to fakt divný, když na tom čumáku nic neměli. :D Druhá věc, co mě dostala bylo, že jsme vystoupila z vlaku a cítila hnůj. To jsem si řekla: joo holka, tohle není New York. :D No nic vylezla jsem tedy ven před nádraží a Terku nikde neviděla, tak jí volám a hned jsme se našly. Samozřejmě na tom parkovišti byla, jenom v autě. :D Původně jsme chtěly najít Starbucks, že si tam sedneme, já si dojdu na záchod, odpočinu si a pak vyrazíme k Terce do školy, ale Starbucks jsme nenašly, tak jsme si to zamířily do Mall. Tam jsme se procházely, pokoukaly po všem možným a tak. Nakonec jsme si sedly a daly si něco k snědku a potom samozřejmě zmrzku, když bylo tak krásně. :)) Nakonec jsme vyrazily k Terce do školy, kterou jsme nemohly najít (pitomá navigace!!), takže jsme nakonec dorazily pozdě. :D Já se tam hezky usadila dole v křesle, zapla Terky notebook (můj je už lehce na odpis, tak aby mi neumřel náhodou za ty 3 hodiny) a byla samozřejmě na netu. Potom jsem si docela dlouho volala s Týnkou a to už přišla Terka. Namířily jsme si to tedy pro véču do čínské restaurace, kde seděl takovej chudák osamělej klučina a Terka se s ním nechtěla kámošit. Fakt mi ho bylo líto. Byl tam hlavně dřív než my a my odcházely před ním. :D Terka se ještě vedle v pizzerce stavila koupit si pivko a mohly jsme jet dom. :) Doma jsme se najedly, vykoupaly a šly si lehnout.









V sobotu po snídani bylo v plánu The Hershey Story. Je tam Hershey muzeum, Café Zooka, kde si můžete objednat ochutnávku horké čokolády (normální čokoška, jen v tekutém stavu) z různých koutů světa, gift shop samozřejmě a Chocolate Lab, kam jsme se chystaly si vyrobit vlastní čokoládu. Nejdřív jsme šly do speciální expozice, kde bylo něco o německým jídle a jak se dřív pěstovalo. Tam jsme si vyškrábaly svoje papírové vajíčko a šly na věc. Čokoládku jsme si vyrobily s motivem vajíček a myslím, že se nám oběma moc povedla. :) Potom jsme šly do muzea a nakonec do gift shopu, abych si mohla koupit nějaký pohledy. :) Další v plánu byla cesta do Harrisburgu, mrknout na capitol a tak různě pokoukat. Capitol se mi moc líbil a dokonce jsme přišly v dobrou hodinu, že za půl hodinky byla prohlídka s průvodcem a k tomu se tam chystala svatba. :) Po prohlídce jsme se šly projít po Harrisburgu, kolem řeky a tak různě, protože bylo přímo nádherně a teplo. :) Poseděly jsme u řeky, pokecaly a tak nějak jsme byly vyprahlý, že jsme našly Starbucks a daly si Iced Tea, to bodlo. :)) Nafotili jsme něco málo z oslav St. Patrick's Day a jely zpět. Stavily jsme se pro pizzu a MC Flurry a zajely si to sníst do parku. Nádhernej a obrovskej park, říkala jsem ale, že nechápu, proč to není golfový hřiště. Je to tak hezky vlnitý, ale tak tohle je lepší pro ty lidi tam. :) Nadlábly jsme se k prasknutí a mazaly dom. Daly jsme skype s naší Ivčou (http://ivakratochvilova.blog.cz/) a šly spinkat. Ráno jsme chtěly jít ještě do jeskyní, ale bohužel jsme se vzbudily dýl, než jsme chtěly, tak se to moc nestíhalo. :D Na druhou stranu jsem si aspoň v klidu zabalila všechny blbinky, pokecaly jsme s Terezky HM (je fakt skvělá), ještě s Terkou pokecaly, zajely pro moje oblíbené Smoothie a mohlo se vyrazit na nádraží směr domů.






Harrisburg

Pennsylvania State Capitol



Na to, že cesta měla trvat 4 hodiny (trvala jenom necelý), nešla jim wi-fi a neseděla jsem sama, tak to uteklo opravdu rychleji, než jsem čekala. :) Došla jsem si na Grand Central, koupila Iced Tea a čekala, než mi přistaví vlak. :) Tím končí moje výprava a prodloužený víkend v Pennsylvanii. Bylo to skvělý, asi nejlepší víkend zatím, co jsem tu. :)
Včera bylo nádherných 28 stupňů ve stínu, já vytáhla poprvé moje nové kraťásky a bylo to úžasný. :)) Kéž by to už vydrželo až minimálně do října. :D



Žádné komentáře:

Okomentovat