sobota 25. ledna 2014

Poslední den školy a tak všechno kolem

(Březen 2012)

Jak začít. Na víkend jsem se tentokrát opravdu těšila, protože mě čekala poslední hodina ve škole, při který jsme měli absolvovat dokonce prohlídku v Downtownu, potom sraz s naší Kamčou!! (tu holku já prostě zbožňuju :D mucíček můj!), nákupy s mojí host famílií a neděle hezky pohodička. :)
Páteční večer jsem jako tradičně měla jít na kafčo/čokoládu do Starbucks, ale odpoledne mi Barča psala, že asi chytla od děcek "blicí bacil". :D Ona teda neblila, ale měla chudák zimnici, do toho horečku, bolel jí žaludek, nemohla jíst ani nic, chudák. Nejdřív jsem chtěla jet tedy sama, nechtělo se mi být zavřená v pátek večer dom, ale dala jsem si večeři s HP a potom jsem byla natěšená na Skype s mojí Týnkou. :) Bylo trošku na mol, tak jsme se dost nasmály. :D Né, že jinak by jsme se nesmály, ale mám ráda, když je lehce nametená, to pak poví i to, co nechce. :D
V sobotu klasicky vstávačka v 6 (díky bohu naposled) a směr NYC na poslední hodinu ve škole. Ještě něco málo jsme probírali z gramatiky, projeli jeden článek, co jsme měli za úkol, ale nikdo tomu nerozuměl, dostali diplomy a vyrazilo se do víru velkoměsta. Jelikož naše učitelka byla trošku spomalená a vždycky všude pozdě, tak se to hrozně táhlo a já měla v 1:30 sraz s Kamčou u býka na Broadwayi, když jsme tedy byli u Federall hall, šla jsem za ní, že tedy musím jít a ona, že ok, ať si užiju zbytek víkendu. :) Kamča tam na mě už čekala, hned jsme jí samozřejmě poznala a co mě jako první zarazilo bylo, že je stejně velká jako já. :D Vždycky jsem si myslela, že je docela velká a ono prd. :D To mě potěšilo, protože já sama jsem prcek a velký lidi vypadají skoro jako moje rodiče. :D Šly jsme si sednout do Starbucks, protože byla hrozná zima nebo možná ani ne, ale příšerně foukalo. No pusy nám mlely, že jsme nevěděly. Bylo to opravdu moc fajn. Potom jsem se dokonce sešly i s blonďatou Katkou (jak jí Kamča nazývá :D). Pokecaly jsme, ale to já blbka celou dobu koukala na mojí chudinu Nokii, která asi zamrzla a pořád jsem si říkala, kolik mám času a ono prd. Tak mě holky rychle doprovodily ještě na metro, rozloučily jsme se a já mazala. Kdyby nebyla v metru traffic (ano tady je i v metru), tak jsem i stihla ten vlak, kterej jsem chtěla, ale takhle bohužel. No psala jsem teda HM, že to nestíhám a aby jeli beze mě a ona na to, že v kolik teda přijedu. To jsem už celá udejchaná seděla na Grand Central, protože samozřejmě vlak jel v 52 a já přiběhla v 53! Jaký štěstí já mám! :D Tak jí teda volám, ani jsem nemohla popadnout dech, tak jsme se domluvily, že uvidíme, jak Stella bude spát a podle toho se pojede. Dorazila jsem dom a jelo se tedy až, když jsme přijela. :) Vyhodili mě v Kohl's, já se procházela, povybírala, co jsme potřebovala a oni jeli nakoupit jídlo. Potom mě jen vyzvedli, zaplatili jejich kreditkou (jsou na ní neuvěřitelný slevy!!!) a jelo se domů. Stellu dali spát a HM začla hledat foťák... říkám si, tyjo co je, že když Stella spí, oni hledají foťák a to ona na mě.. kde máš diplom, vyfotíme tě s ním. :D To bylo hrozně vtipný, ale zároveň neskutečně milý. V obýváku mě teda fotila ve všelijakých pózách a tak a pak řve na HD do kuchyně... už to neseš? V tu chvíli já stuhla a říkám jí... já mám docela strach a ona: neboj se, uvidíš. No co myslíte, přinesl dort... čokoládovej dort s mousse au chocolat!! No mňamka, to snad ani nemusím popisovat. Udělalo se ještě pár fotek s dortem a všichni jsme se šli uložit do postelí, jelikož jsme byli totálně unavený. :)



V neděli jsem čekala, že někam půjdeme s Barčou, ale ta mě přemlouvala, abych s ní šla na pedikůru, to mně se ale nechtělo, protože chci jít až než poletím na Floridu, abych měla krásný nožky do podpatků. :) Nakonec jsme se dohodly, že teda ona tam pojede a pak mě vyzvedne, jenže byla dlouho online, tak jí píšu, že jako já teda vyrazím, zařídím si co potřebuju a pak se sejdeme tam. No jo jenže to ona ještě šla na kafe s jedním chlapcem tady kousek, je to taky Čech, Honza a je z Brna, žije tu už 4 roky s tátou, tak jsme spolu pokecaly nakonec asi jen půl hodinky. :/ No já pak vyrazila plná dojmů a zážitků, co mi Barča povyprávěla o Evě. :D Jenom taková vsuvka.. zhroutila se a skončila v nemocnici na kapačkách. Teď je díky Barče v re-match, ale myslíme si, že pojede stejně dom, a když ne, tak doufám, že bude daleko ode mě. :D Nejlepší zpráva dne byla, že Barča má celý týden volno ze školy, takže jsme si neděli vynahradily v pondělí. :) Zajely jsme do Marshall's (hříšnej to obchod!!), do Starbucks jen na otočku a potom znovu do Kohl's. Tam jsem si vybrala šaty na ten slavnej maturiťák na Floridě.. jupíí! :) Byly teda drahý jako blázen, tak jsem je v úterý koupila s HM přes net s těma jejich slevama a 36 dolarů i s poštovným a s taxou, když původní cena byla 68 dolarů. :) To už je hezký. :)
Včera (středa) mě čekal první playdate se Stellunou a Barčinýma zvířátkama. :D Stella nikdy nebyla nikde s dětma ani nic podobnýho, tak jsem z toho měla ze začátku trošku obavu, ale bylo to fakt skvělý. Šly jsme do parku, kde je hřiště a je to celý u jezera. No fakt skvělej zážitek, Stella se mohla zbláznit z houpačky, smála se uplně nahlas, až výskala. :D Nasmály jsme se. Po asi hodině jsme se musely vrátit, protože jedna z Barčiných holčiček potřebovala "poopovat", ale než jsme došly samozřejmě zpět, tak už nepotřebovala. :D Šly jsme tedy na zahradu a já vzala Stellu na trampolínu, ta z toho snad byla ještě víc hotová než z tý houpačky. Každopádně tohle celý vedlo k tomu, že se koupí houpačka! Jupijééé! :) Hlavně, když jsme včera s Baruš vyprávěly HM, jak si to Stella užívala a tak, tak budeme moct tohle podnikat častěji. :))


A dnes.. článek píšu z vlaku na cestě za naší Terezkou. :)) Jako to, že Amtrak je v Americe docela pojem, jsem věděla, ale že to tu vypadá jako v letadle, to jsem netušila. Je to fakt super a jsou tu pohodlnější sedadla než v letadle. :D
Více o mém prodlouženém víkendu zase příště!! :))

P.S.: Začíná tu být táák krásně, že je to snad i na opalovačku. :))) Minimálně na tílko a kraťasy. :)) Ať žije Amerika a její letošní nejteplejší zima! YES!!

Žádné komentáře:

Okomentovat