sobota 25. ledna 2014

Víkend s Terezkou a minulý víkend!!

(Březen 2012)

Předešlý víkend začal skvěle.:) Terezka měla přijet sice nějak ve 3:40 sem k nám, ale bohužel nestihla vlak, tak nakonec přijela nějak ve 4:20 nebo tak nějak. Jelikož po několikaměsíčním telefonování na Skype jsme neměly ani z dálky problém se poznat, tak jsem vylezla z auta (pršelo) a hned jí skočila kolem krku. :) Nasedly jsme a štrádoval si to už k nám. :)) Přivezla dárečky jak mně, tak mým host rodičům a Stelle! Mně dovezla nějaký dobroty (i bílou MILKU!!), Stelle plyšovou opičku a host rodičům čokoládky. :) Byly jsme chvíli na Skype s Týnkou a potom jsme uvařily společně večeři (Maggi nápady, co mi poslali moji drazí rodičové :)) a stihly jsme to skoro akorát, když HM přišla domů. Pozdravily se, seznámily a najedly jsme se. Po večeři jsme vyrazily do Starbucks a do Petshopu, ale Terka jejich Jakubíčkovi nic nekoupila. Stavily jsme se ještě v našem A&P, něco jako Albert mi to přijde, prostě Supermarket a koupily Push Pop a Smirnoff ICE. Taková šťávička, mají to i v ČR, má to jen asi 4,5%, ale já tím, že nepiju, tak mi to docela stačilo a byla jsem lehce nametená. :D Byly jsme navíc na Skype s Verčou, co jsem potkala na ambasádě a ta byla zase tak unavená, že plácala jednu blbost přes druhou, tak jsme se docela dost nasmály. :D



V sobotu jsme pak musely brzy vstávat, protože já chodím normálně do školy v ty soboty, bylo vymyšleno, že Terka se ráno půjde podívat do Battery parku, odkud je vidět Socha svobody, potom půjde na 9/11 Memorial a nakonec se sejde s Nikčou a někde přečkají to zlý počasí, než mi skončí škola. :) Holky pak na mě počkaly u býka a mohlo se vyrazit na oběd do Mekáče, který děvčátka beze mě nenašla. :D Po "vydatném" obědě nakonec nastala změna plánu, protože bylo docela zlý počasí, tak se nakonec místo bruslení do Central parku vyrazilo do American museum of Natural history. Škoda jen, že jsme tam dorazily docela pozdě a oni nějak v 17:30 zavírali. :/ Je to opravdu velký a zároveň krásný muzeum, možná tam ještě někdy zavítám. :) Než jsme ale vlezly přímo do samotných expozic, udělaly jsme si s holkama vtipnou fotku v budce, kde jsme si mohly vybrat všelijaký předlohy, byla to sranda, až na to, že jsme se tam nemohly vejít, jak to bylo malý. :D Potom následovalo "Journey to the stars".. to jsme si vybraly asi ze 4 různých programů navíc. :) Bylo to v planetariu a měli to opravdu hezky udělaný, jen jsem to čekala o něco delší, ale to bych tam asi usnula. :D Odtamtud jsme se šly podívat do Space shopu se suvenýrama a vším možným. chtěla jsem si koupit něco na památku, ale nakonec jsem si nic nekoupila, jelikož nebylo nic nějak moc hezkýho. :/ škoda! Nikča nás nakonec opustila dřív, protože někam vyrážela s Anou a my s Terkou se šly ještě po prohlídce dinosaurů (v telce vypadají větší) kouknout do dalšího shopu se suvenýrama. Tam jsem si chtěla koupit obyčejnou tužku, ale byla tam taková fronta, že kvůli jedný tužce za 50 centů sem i tam opravdu čekat nechtělo. :/ Chvilku před zavíračkou jsme tedy opustily muzeum, nastoupily do metra a štrádovaly si to na Times Square do Dalls BBQ na moji oblíbenou frozen Pina Coladu! To je taková slast, to by jste nevěřili! :D Za Terku jsem to ještě dopíjela, už nemohla chděra, ale mně to tedy vůbec nevadilo. :D :)) Odtamtud jsme pokračovaly ještě přímo na Times Square, nejdřív do Disney Store, potom do M&M's store, kde jsme si udělaly kabinkový fotografie, pak ještě do Hershey store (naše oblíbené :))). Nakonec jsme ještě udělaly zastávku před všema těma blikajícíma billboardama a nechaly se vyfotit od nějaký hrozně milý paní. :))


V neděli byl původní plán jít bruslit do Central parku. Do NYC jsme dorazily nějak kolem půl desátý, pomalu šly do Central parku, kde jsme udělaly hrooozně moc fotek a měly jsme teda jít bruslit. Když jsme tam přišly a přečetly si ceduli, že je zákaz fotit, mít telefon na ledě a kdesi cosi, tak jsme si řekly, že 22 dolarů dát fakt jenom za projížďku po ledě se nám fakt dávat nechce, tak jsme to tam nafotily, našly nejbližší Starbucks a tam vymyslely nový plán a to: NÁKUPY!! :D Řekly jsme si, že půjdeme prostě po 5th avenue (kde jsme se zastavovaly u každýho druhýho krámku se suvenýrama) a dojdeme až k Flatiron building, aby jí Tereza viděla a potom, že půjdeme do Marshall's a TJ Maxx. Chtěla jsem se mrknout hlavně na šaty, jelikož 4. května jedu na Floriduuu na maturiťák kamarádky (američanky), který se koná den na to. :) Hrozně moc se těším, myslím, že to bude zážitek na celý život, protože všichni to znají jen filmů a já budu u toho. :) Doufám, že to splní moje očekávání. :) No šaty jsem nakonec nenašla, ale za to jsme si každá koupily sluneční brýle, já Guess a Terka Rocawear. :) Opravdu slušivě! :D Po našich "super" nákupech jsem ještě šla vyprovodit Terezku na Penn station, kde jsme vůbec netušily kam, jak a kdy jí to jede, ale díky tomu, že má Terka (i já, ale já se nemusela ptát) prořízlou pusu, tak se zeptala a bylo po starostech, když už jí přijel vlak na nástupiště, rozloučily jsme se a já se vydala směr Grand Central a dom. :) Přijela jsem dom, najedla se a všechno bylo v pohodě. Šla jsem k sobě dolů, že se vysprchuju a najednou to na mě nějak všechno padlo. Teď už vím co je ten všemi zmiňovaný HOMESICK!! Asi na mě padl ten Terky odjezd a tak nějak všechno, říkala jsem si, jak jsem hnusná a tlustá, že chci domů, že se mi stýská, že nesnáším moje host parents, že mi vadí ty jejich otázky, že Stellu nemám ráda, brečela jsem snad 2 nebo 3 hodiny v kuse, ale důležitý je, že už jsem naprosto v pohodě a všechno mě přešlo. Nejhorší to ale bylo v pondělí, kdy jsem ráno vstala (HM dělá v pondělí z domu, takže jsem vstávala dýl), šla jsem do kuchyně si udělat snídani a ona se mě ptá, jestli se něco stalo. Tak jsem jí jako řekla, že je mi smutno a bla bla. Samozřejmě jsem jí nemohla říct, že je nesnáším a že chci jet domů. :D Ale tak zmínila jsem pár věcí a ona to naprosto chápala, říkala mi, že ať potom, až bude Stella spát si zavolám s rodičema a že mi určitě bude líp, že i jí se občas hrozně stýská, že není každej den růžovej a to má sakra PRAVDU! :))



Celý týden jinak proběhl v naprostém normálu, teda krom jedný maličkosti. :D V úterý jsme mluvila s koordinátorkou (pravidelný měsíční telefonát) a tak se mě ptala, jak se mám a všechno a potom se mě zeptala, jestli znám Evu (češka, je tu asi měsíc a bydlí ode mě něco kolem 10 minut) a já, že jí neznám, že jsem čekala, že se mi ozve a neozvala se, a že jsem jí psát já nechtěla. Tak mi říkala, že jí přijde, že Eva tu není happy. No tak já věčně hodná a dobrá duše jsem jí řekla, že jí teda napíšu mail a uvidíme, co se bude dát dělat (napsala jsem jí ve středu). No povím Vám, tohle jsem neměla dělat! :D Napsala jsem jí mail, jakože jak se má a bla bla, že jsem mluvila se Celií a říkala mi, že tu asi není happy atd. a ona mi na to napsala sloháč jako kráva, kde si stěžovala na rodinu a kdesi cosi. Tak si říkám, tyjo chudák holka, to je mi jí fakt líto, tak jsem jí napsala, že se klidně můžeme sejít pokud chce. No to samozřejmě chtěla, nic jinýho jsem ani nečekala. Hned na to mi volala a domlouvaly jsme se. Po telefonu zněla fakt mile, tak si říkám.. tyjo chudák, to je mi jí fakt líto, že jsou na ní hnusný. V 7 PM jsem jí vyzvedla, a že tedy pojedeme do Starbucks (nikdy jsem v týhle části nebo spíš městě nebyla). Jen co nasedla, tak se mě ptala, jakože z který části Čech tedy jsem, tak jí říkám, že kousek od Liberce, a že z ní slyším Ostravu. No v tu chvíli to začlo. :D Ona, že jako jak jsem to poznala, že ona žije v Itálii a všichni jí říkají, že má spíš ten Italskej přízvuk, jak v češtině tak v angličtině, na to jsme se jí teda zeptala, jak dlouho tam žije a ona, že dva roky. To jsem se chtěla smát, když znám několik lidí, co žijou v Americe třeba 20 let, přízvuk nemají nebo Barča bydlí v Řecku 3 roky a taky nic. No ale přesuneme se dál.. dojely jsme do Ossiningu do Starbucks (po DÁLNICI!!! já poprvé po dálnici), vejdeme tam, ona si dala kafe, já jako vždy horkou čokoládu a jestli si s ní půjdu zakouřit, šly jsme ven a ona, že to kafe je moc horký, že se o něj spálila a šla jim ho tam na férovku prostě vrátit s tím, že je moc horký! :D To nepochopíte tohle chování, ale oká! :D Pak ještě říkala, jak se ten kluk do ní asi zamiloval, že po ní ani nechtěl už žádný peníze! Co měl tak asi dělat chudák. :D No vydržela jsem s ní a jejíma příběhama dohromady 3 HODINY!! Chtěla jsem jet domů už někde kolem devátý, ale oba furt mlela a mlela. Nevím jak vy ostatní, ale já bych teda svoje životní příběhy nevykládala člověku, kterýho vidím poprvé. Zpátky jsme samozřejmě musely zase po dálnici, kde jsem špatně odbočila a ona mě potom tak vynervovala, že jsem se až klepala a prostě šílenost a ještě mi říká, že jako se nemůžu nechat vynervovat a takový! Víš co ty chytráku? NASRAT!! Omlouvám se za ty hrozný slova, ale kdyby jsme mě viděli!! Navíc kdo mě zná tak ví, že já jsem hooodně ukecaná a s ní jsem za celej večer řekla asi 4 věty!! Docela masakr večer! Když jsem přišla domů, zapla jsem Skype s Terkou a začla to na ní všechno chrlit stejně, jako to chrlila Eva na mě, chudák! :D
Ve čtvrtek byl skvělej den.. měla jsem se po skoro 14ti dnech!! vidět s Barčou.. měla se zastavit před školou a navíc mě čekal Skype s Týnuškou! :)) Skype s Týnou jsme zmákly na nějakých 5,5 hodiny! :D Ne teda v kuse, protože jsem musela mezitím uspávat Stellu, ale bylo to naprosto úžasný! :) Potom jsem hezky vysála koberce, jako vždycky ve čtvrtek a vyčkávala Barču. :) Hned když přijela, skočila jsem jí kolem krku, jak jsem byla ráda, že ona je normální! :D :)) Stella, když jí viděla, hned chtěla k ní (pamatuju si, jak když tu byla poprvé, tak řvala jak na lesy :D a teď se k ní hrnula). Holky si tak hrály a já navrhla Barče, že bych udělala pudink, ta nadšená, tak jsem ho uvařila a pořádně jsme se nadlábly, než odjela do školy. :)
Další den už nastal dlouho vyčkávaný pátek. :)) Den utekl rychle a večer kolem šestý už tu zase byla Barča, a když po půl sedmý dorazila HM, mohly jsme vyrazit, jako tradičně na kafíčko do Starbucks (já tedy na čokoládu :)). Jelikož, když jsme tam přijížděly, tak Barča byla zblblá z toho, že pořád jezdíme do Marshall's a to je odbočka až dál, tak jsme jely dál než jsme měly. :D Stavily jsme se teda v Rite AID (pro nás obě to bylo poprvé, co jsme tam byly) a obě jsme si samozřejmě něco koupily, já si zřídila její kartičku a jednu část na klíče dala Barče, aby jsme sbíraly bodíky spolu. :) Nakonec jsme se teda dostaly i do toho Starbucksu, je to teda v tom Barnes & Noble, kde jsme nejdřív prochodily zase stolní hry a tak (jsme tam skoro každý týden a pořád nás to baví), daly jsme si konečně to kafe a čokoládu, dopily a pokračovaly v prolejzání těch knížek a všeho. Zřídila jsem si jejich Member card, za kterou jsem zaplatila 26 dolarů!! (kdybych to věděla, tak si jí nezřizuju, ale na druhou stranu se mi to s mýma nákupama knížek vrátí :)). Nakonec jsem si ale koupila knížku o USA, The Ralph Wiggum book (Ralphík ze Simpsonů, můj oblíbenec :).. takže knížka o něm) a komiks pro jednoho kamaráda. On podle mě ani neví, že jsem v USA, a jestli jo, tak o tom stejně moc neví a možná ho ani nezajímá, ale chtěla jsem mu udělat radost. :)
V sobotu mě opět čekala škola, už předposlední (kdo by řekl, že ty dva měsíce školy tak rychle utečou) a po škole jsem měla sraz s Míšou. Holčina, kterou Terezka potkala na ambasádě. Už jednou jsme si psaly a přišla mi moc sympatická a očekávání se splnilo. :) Je to teda hroznej matěj a je ztracená snad i ve svým vlastním pokoji, ale jinak je hrozně fajn a milá. :) Když jsme se teda konečně našly, měly jsme namířeno do Brooklynu, protože Mišule tam objevila sluneční brýle Ray Ban za hrozně směšnou částku a samozřejmě, že ten obchod neexistuje. :D Nebo nevím, jestli nenapsali špatnou adresu nebo co, ale i když jsme se ptaly pošťáka, tak nám řekl, že tahle adresa je Brooklynský muzeum, tak jsme po tisíci nachozených kilometrech odkráčely zase na metro a jely na Times Square se něčeho najíst. :) Jinak tedy můj názor na Brooklyn bude asi překvapující, ale moc se mi tam líbilo. Je to úplně něco jinýho než ten les tady kolem mě, nebo mrakodrapy na Manhattanu. Přišla jsem si tam trošku jako v Čechách, nevím proč, ale bylo to tam fakt hrozně fajn, teda až na ty černý huby všude. :D Fakt na každým kroku. :D Občas jsme měly i strach. :D
V neděli jsem odpoledne dvě hodinky musela hlídat, protože HP jeli vyřizovat daně a potom bylo na plánu kino s Barčou.. The Vow a nějaký nákupy. Film byl nádhernej, skvělej, úžasnej a hlavně podle skutečný události!! Navíc Channing je tam opravdu neodolatelnej.. kam se hrabe na toho mlaďocha ve Step Up!! :)) Z nákupů nakonec nic nebylo, protože když jsme dojely do Mall, tak po chvíli nám oznámili, že za 10 minut zavírají. :D Tak jsme si jen zkusily, co jsme za tu chvíli našly, ale nic se nám nelíbilo. Byly jsme tak naštvaný, že jsme si to zamířili ještě do Marshall's, protože Barča měla skoro komplex z toho, že si nic za víkend nekoupila. :D Ale nekoupily jsme si nic ani tam. :D
No a dnes.. dneska to byl těžký den. Ráno mě z ničeho nic přišel vzbudit HD, já šok, že jsem zaspala a on, že HM je zle, že omdlela a jestli mu s ní můžu pomoct do auta. Tak já vylítla, úplně mimo, no hroznej pocit!! Přišla jsem nahoru, ona tam chudák seděla na zemi, mokrá (spadla do umyvadla s vodou). Vypadala fakt příšerně, měla jsem hroznej strach. Udělalo se jí ale líp, tak mě poslali spát. V 10 jsem vstala jako každý pondělí, hned se ptám jak jí je a ona, že jedou do nemocnice. Tak jsem nakrmila Stellu a zmákly jsme to. Výsledky budou zítra, tak uvidíme. Zatím ji jen řekly, že má málo železa, takže víc se dozvíme až zítra. Každopádně nevypadá pořád moc dobře, tak doufám, že to není nic vážnýho a byl to jen nízkej tlak. :// Zítra jsou ještě oba doma, tak vstávám dýl a myslím, že HD mi pomůže přes den se Stellou, což je vždycky fajn když si můžu odpočinout o chvíli navíc nebo s ní jde ven. Je to milý. :))
Snad jsem Vás moc nevyčerpala, ale chtěla jsem to všechno konečně sepsat! :))





Žádné komentáře:

Okomentovat