sobota 25. ledna 2014

Co bylo a nebylo

(Duben 2012)

Tak se zase po dlouhe dobe hlasim. Zrovna moc se toho nestalo, tak jsem si rekla, ze to sepisu az po delsi dobe. :)
Hlavni veci, co se staly bylo, ze mam novej pocitac, byla jsem v NYC s Nikcou a Ivcou a byla na vikend na vylete s Ivcou.

Muj stary pocitac, kterej jsem si sem privezla mi postupne odchazel, tak mi proste nezbylo nic nez koupit novej. Nakonec mam Sony Vaio, jako americka klavesnice a Windowsy v anglictine byly nejdriv problem, ale ted uz vsechno dobry. Na vsechno jsem si zvykla. :) Jsem s nim naprosto spokojena. :) Snad ho budu mit na minimalne 3 roky, jako ten starej. :)

Predchozi dva pracovni tydny byly celkem v pohode. HM tu mela ty svoje znamy, kteri ted v patek odjely. Kazdy den jsem je vozila na nadrazi, aby nemuseli jezdit brzo rano s host rodicema a platit drazsi listky na vlak. Ted v patek vlastne odjely, ale to jste nevideli, kolik si toho vezly domu. Sem prijeli s jednim kufrem a zpatky jely s 6!! Kazda jeden velkej a jeden prirucni. Neskutecny!! Jeden celej prirucak mely jenom spodni pradlo z Victoria's Secret.. to jsem jeste nevidela. :D


Minulou nedeli jsem byla v NYC s holkama, jak jsem uz zminila. :) Moc jsme si to uzily, vyslo nam krasny pocasi. Nejdriv jsem jela s Ivcou, kdy se nam pokazil vlak, tak ta chudak cekala hodinu na nadrazi nekde a ja u nas, opravdu sranda. Kdyz jsme se konecne setkaly ve vlaku, pusy se nam samozrejme nezastavily. Povidaly jsme a povidaly, az jsme byly v NYC. :) Mela tam byt jakasi Easter Parade, ale proste tam bylo jen par lidi na uzavreny 5. avenue v blaznivych kloboucich, to je cely. :) Ale i tak to bylo moc hezky, to se musi nechat. Potom jsme si to s Ivcou namirily do Central Parku, kde jsme pockaly na Nikcu. Prochazely jsme si to tak Central Parkem a byly jak v raji. Je tam opravdu krasne, zamilovala jsem si to. Hlavne bylo skvely chodit tam, kde chodil Justin Timberlake s Milou ve "Friends with Benefits". Proste krasa. :) Chtely jsme se projet i na lodickach po jezere, ale byla tam hrozna fronta a nam se ji nechtelo samozrejme stat, tak jsme si tam jenom sedly do travy, daly neco dobryho, pokecaly a pak sly dal. Holky si po ceste daly hot dog a vydaly jsme se metrem do Downtownu. Udelaly povinnou zastavku ve Starbucks na neco na osvezeni a hura smer Brooklyn Bridge. Myslela jsem, ze se na nem jen vyfotime, ale nakonec jsme dosly teda az do Brooklynu. Ja potrebovala tak neskutecne moc na zachod a ta cesta ne a ne koncit. :D Pak jsem videla Starbucks, tak tma bezim a on zavrenej. :D Diky bohu kousek odtamtud bylo Five Guys, tak jsme tam vlitly a to bylo vysvobozeni. :D No nic, uplne nakonec jsme sedly do mekace neco snist a uz jenom metrem smer domov. S Nikcou jsme se rozloucily uz v metru, protoze jsme musely prestoupit a zrovna v metru i tancovali nejaky blazni. Nezapomenu na Ivci vetu: "Mne je trapne za ne!" :D to jsme se malem potrhaly smichy. :D





Cely tyden byl pak v pohode az na to, ze jsem z myho slavnyho behani chytla nejaky hnusnyho bacila. v Utery jsem byla totalne na odpis. Nadopovala jsem se praskama a doufala, ze do vikendu mi bude dobre, protoze byl v planu vylet smer Nova Anglie s Ivcou. :) Nakonec jsem se z toho tak nejak vyhrabala a nic nestalo v ceste nasemu vyletu. :)

V patek vecer jsem vyzvedla Ivcu u nas na nadrazi, protoze jsme potrebovaly jet vlakem, kterej od ni nejel a tim dalsim by jsme to mely hodne hodne na knop. Z nadrazi jsme vyrazily smer Starbucks a koupit nejaky pecivo na sobotu k svacine a nejakou dobrotu do busu. Stavily jsme se taky ve Walmartu a koupily si kazda nocni kosili od Disneyho. To budou ted nase vyletovaci kosile. :) Domu jsme dorazily asi kolem 10. hodiny, chvili pokecaly s host rodicema, daly sprchu, zkoukly Vymenu manzelek od nas z okoli (porad se to sekalo, tak jsme to ani nedokoukaly :/) a pak uz jenom kecaly. Musely jsme jit ale driv spat, protoze jsme mely budika na 4:50. Na to, jak to bylo brzo, tak se nevstavalo tak spatne. :) Muj HD nas odvezl na nadrazi a nejak po sedmy hodine jsme byly v NY. Odtamtud metrem do Downtownu na misto odjezdu autobusu. Tam jsme to hned nasly a mohlo se vyrazit. Autobus plnej cinanu, pak par Indu, dve dalsi au-pairky, asi Columbie nebo tak neco, Ivci dve kamaradky a my. To bylo vsechno. :D Prvni zastavka byla na Yalu, tam jsme mely asi jen pul hodinky cas a obchod s univerzitnim oblecenim byl asi 6 bloku od nas, to jsme jaksi nestihaly, tak jsme aspon zasly do info centra a koupily nejaky pohledy na pamatku a dohodly se, ze se tam urcite jeste vratime. :)

Yale University

Submarine Force Museum



Odtud jsme se vydaly smer Newport, Rhode Island. :) Tam to je jako raj na zemi. Nejkrasnejsi misto, co jsem zatim videla. :) Tam jsem myslela, ze se treba budem moct kouknout u pobrezi a koupit neco, ale bohuzel. Jely jsme rovnou do domu slavneho pana Vanderbilta. Jako hezky, ale vypadalo to hodne podobne, jako nejakej zamek u nas, jen to byl dum. :) Kazdopadne u oceanu, nadhera. Vic se mi teda libilo venku a sly jsme se podivat k oceanu, kdyz uz jsme tam byly. Neskutecna krasa. :))



Dalsi a zaroven posledni zastavkou sobotniho byl Boston. Meli jsme jit jen na veceri a potom jet do Lexingtonu na hotel. My jsme s Ivcou skocily jenom na rychlo do mekace a koukly jeste trosku po Bostonu. :) Vyfotily jsme se u brany do Chinatownu a pak uz jen smer hotel a odpocinek. :)



Hotel byl opravdu moc hezkej, rano jsme meli i zdarma snidani a ja si udelala moji prvni vlastnorucni wafli a byla moc dobra. :) Prvni ranni zastavka byla planovana na Harvard. Jelikoz bylo jeste hodne brzo, tak vsechny obchody byly zavreny a nemohly jsme si teda nic koupit. Premluvila jsem teda aspon jednu studentku, abych se s ni aspon vyfotila. Chudak docela koukala, kdyz jsem za ni prisla, ale byla hrozne mila. :) Tady jsme aspon mely dost casu, tak jsme si to tam prosly a pokoukaly. To jste vedeli, ze Harvard ma 81 knihoven? Docela masakr co? :)



Z Harvardu se jelo na MIT (Massachussets Institute of Technology), dalsi velka univerzita. :) mohly jsme jit sice dovnitr, ale nemohly jsme fotit, tak jsme tam ani nesly. Vybodly jsme se na to a radsi pokoukaly kolem. :) Potom jsme jely na Harbor Cruise do Bostonu, hodinku jsme se projely lodi a mohlo se shopovat. :D Na to jsme se tesily celej vikend. :D Koupily jsme si kazda suvenyry, magnetky, pohledy, privesky, kazda tricko Boston a Harvard a ja k tomu jeste mikinu Harvard. Byl to opravdu super vikend a myslim, ze jsme si to naramne uzily. :) Tesim se na dalsi vyletovani. :))

MIT
Boston





Žádné komentáře:

Okomentovat