neděle 26. ledna 2014

Vím, omluva se nepřijímá

(Červenec 2012)

Chtela bych aspon trosku napravit vsechno, co jsem nestihla a nemela silu napsat. Pokusim se to hodne zkratit, coz ani nebude problem, protoze se toho fakt moc nedelo. :)

Abych teda rekla neco o Dnu nezavislosti, bylo to paradni. S Ivcou jsme se sesly ve vlaku a hned z Grandu jely do Cafe Prague, kde jsme si daly gulasek a potom jeste Misa rez. Bylo nam teda pekelne zle, ale vybornyyy! :) Jak jinak ze jo. :) Potom jsme jely na misto, kde mel byt koncert Katy Perry.. haha tam by jsme se nedostaly asi ani den predtim, tak jsem se jenom spojila s Nikcou, aby jsme vedely, kde holky jsou a setkaly se s nima. Bylo priserny horko, sedely jsme na rozpalenym asfaltu pres 2,5 hodiny, nez jsme se dockaly ohnostroje, ale nasmaly jsme se a pokecaly. :) Ohnostroj byl fakt naadhernej, hrozne dlouhej, vic jak pul hodiny, opravdu paradicka. ;) Domu jsem se dostala asi kolem pul jedny rano nebo tak nejak.


Rodinka porad nebyla doma haha a na celej vikend mela dorazit Ivca a tak to taky bylo. :) Necekane jsem se jeste dohodla s Dencou, ktera nedavno prijela a je blizko, ze by mohla v patek pres den prijet, protoze mela mit volno, ale zoufale mi psala uz ve ctvrtek, co delam a tak, takze jsem ji navrhla, aby tu spala ze ctvrtka na patek a bylo to super. :) V patek navecer jsem ji odvezla na nadrazi a vecer si zase jela pro Ivcu. :D Mela jsem to natriskany haha! V sobotu bylo v planu jet na plaz do Rye, je to asi 45 minut odsud. Taky, ze jsme jely, ale pocasi neslibovalo nic moc, ale jely jsme. Bylo to tam paradni, zas uplne neco jinyho a tech lidi tam proste. :D Jen se dost brzy zatahlo a zaclo prset, ale i tak jsme si to uzily. Nevedely jsme, co by jsme delaly, kdyz prsi, tak jsme jely samozrejme nakupovat. Nakoupily jsme ale dobre, jako nikdy. :D Nechala jsem v Hollisteru 60 dolaru, ale koupila jsem si 5 veci!! Neskutecny.. jedno z toho moje vysneny saty, ktery byly puvodne za nejakych 70 dolaru a my je mely za 17, proste super. :D Nebo plavky, kazdej dil 8 dolaru.. to nekoupite ani u nas u Vietnamcu co? :D V nedeli byla v planu jenom valecka u bazenu a nic vic. :) To bylo skvely, az na to, ze jsem se spalila jako blazen. No jo, ono neni nejlepsi lezet na lehatku v bazenu dve hodiny pres obed haha.


Pres tyden jsem musela konecne zacit plnit ukoly, co jsem dostala. Zvladla jsem to uplne skvele bych rekla a mohla se tesit na vikend, protoze v sobotu mela prijet opet Ivca a zustat do nedele. :) Prijela neco kolem obeda a mely jsme dohodnutej picnic s Tomem (kluk z vlaku). Nakonec jsme se i nasli a byla to sranda. Vypravel nam vselijaky historky a tak, paradni den. :) Odtamtud opet shopping, jak jinak, ale nastesti jenom hodne hodne lehce. :) Koupily jsme si konecne saty, aby jsme mohly jit do nejakyho klubu, tak snad brzo. :) Bohuzel vikend opet skoncil a nastalo pondeli, kdy se mi mela vratit rodinka. Odpoledne mi jeste psali, ze maji zpozdeni a prijedou tedy dyl. Nakonec jsem pro ne jela v 1 rano na nadrazi. Normalne takhle chodim kazdy den spat, ale ten den jsem byla tak silene unavena, ze jsem uz ve ctvrt na 12 usinala. :D Nakonec jsem to zvladla, vyzvedla je a mohla jit v klidu spat. ;) Tyden pak probehl naprosto v pohode, v utery jsme meli takovej rodinnej vecer. Sedela jsem s nima nekde do 11 a vypraveli jsme si, bylo to paradni. :)

Na vikend bylo v planu (tedy na sobotu) jet na Coney Island na plaz a potom jit do Madame Tussauds. Vsuvka: v patek jsem se dozvedela, ze ve stredu prijedou rodice od HD. Jelikoz nehlasili moc dobry pocasi, tak jsme na plaz nejely, a ze se jenom projdeme v castech, kde jsme jeste nebyly. Nachodily jsme toho zase mraky a mraky, ale zmakly jsme to. :) V MT to bylo skvely, tolik osobnosti na jednom miste haha. Myslim, ze jsme si to naramne uzily, vyfotily se s potrebnyma lidma, prosly uspesne vsech 9 pater!! "nadelaly si do kalhot" v nejaky mistnosti hruzy, ze ktery, kdyz jsme vylezly, musela jsem si sednout na zem a rozdejchat to. Az me z toho rozbolela hlava a bolela me az do vecera. :D Jsem slaba osobnost! :D Co se mi asi v MT libilo nejvic, tak bylo 4D kino. Proste, kdyz postavy chodily, tak s vami brnela sedacka, kdyz rozbily nadobu s vodou, vystrikla na nas voda, nebo foukal vitr a takovy veci. Mely to perfektne udelany. :) Potom jsme jeste sly pokoukat po kramech a usedly do Starbucks. Tam jsme si rekly, ze mame jeste furu casu, nez pojedem domu, tak kam pujdem a sly jsme do DSW. Mega obchod s botama, ma to 3 patra a vsude jen boty. :D Docela mazec teda. :) Tady u nas mame jenom jedno patro a i tak mi to prijde velky haha.






V nedeli jsem bohuzel musela pracovat, jelikoz muj HD je neschopnej se postarat o vlastni dite a pokazdy si jezdi na motorku misto toho, aby byl se Stellou a HM chtela uklizet kvuli tem rodicum, co meli prijet. Nejak jsem to prezila a nebylo to tak zly, ale proste nemam rada, kdyz je nekdo doma a ja hlidam, porad mi potom prijde, ze me nekdo sleduje nebo tak.

V tydnu teda pohoda a ve stredu nastal ten slibovany prijezd, mela jsem z toho strach, jelikoz jsem se uplnou nahodou dozvedela, ze prijedou na 2,5 mesice!!! Bohuzel si nedelam srandu, je to sileny. Taky je ale mozny, ze tu zustanou 3 nebo 4 mesice, jako loni. To me asi jako rovnou zabijte, protoze to s nervama nevydrzim! :D Navic mi rikala HM, jak mi pomuzou se Stellou, ze ji vezmou treba na prochazku nebo do bazenu. AHA! Zadnou pomoc fakt necitim, ani trosku jako. No jo, co jsem cekala ze jo. ;)

Na vikend jsme mely puvodne plan, ze pojedu v sobotu kolem obeda k Ivce, az skonci, pujdeme do kina, pokoukat nekde a vecer parit, jenze nemela auto, tak to nakonec vsechno dopadlo jinak. Prijela v sobotu ona ke mne, jely jsme pokoukat, do kina na Step Up revolution (nejviiiic film, co jsem videla proste.. miluju to!!) a vecer teda nikam, jelikoz ja nemuzu byt autem dyl nez do 11:30pm, takze smula, ale pokecaly jsme a tak, takze to bylo i tak fajn. :) V nedeli jsme toho moc nedelaly, jenom se valely, kecaly a tak. :D Takovej odpocinkovej vikend.

Vikend, ktery je pred nami jedeme na Niagary. Jede nas celkem 10 holek, takze to bude mazeeec. :D Tesim se hrozne moc. :) Bude sranda! :) Ten dalsi vikend me ceka skolni kurz na Long Islandu a konecne budu mit moji skolu za sebou, diky bohu! :) Uz to nebudu muset resit a vselijakt vymyslet. :) Chtela jsem chodit vecer, ale bohuzel bych nestihala vubec zadnej, protoze to zacina moc brzo, kdyz oni jeste nejsou doma z prace. :/ Ten vikend potom je v NYC Water Fight vol. 2 a vikend jeste potom by jsme mely jet do Atlantic City, tak uvidime, jak to vsechno dopadne. :)

Snad jsem aspon trosku napravila, co jsem napachala. 

Žádné komentáře:

Okomentovat