sobota 25. ledna 2014

Velmi vyčerpávající víkend aneb NYC a nákup vánočních dárků

(Prosinec 2011)

Na tenhle víkend jsem se opravdu strašně moc těšila. Kdo by se taky netěšil na první návštěvu NYC vůbec, že? :)) Řeknu Vám, když jsem vylezla z Grand Central Terminal, první co jsem vypustila z pusy bylo:"No ty vole!". Jakože fakt. :D Porstě ty obří budovy kolem mě, všude mraky lidí a všechno, naprosto jinej svět než na kterej jsem zvyklá. :)
První zastávka, kam jsme měly s HM namířeno byla St. Patrick's Cathedral. Já teda katedrály a kostely nesnáším, ale řekla jsem si ok, půjdu se podívat dovnitř, když už jsem tu. Vešly jsme dovnitř a já si jen říkala, jak se takovej kolos může vůbec do NYC vejít. :D Hlavně to člověk nepřijde, jak jsou kolem ty mrakodrapy. :D Nejvíc, co mě ale dostalo bylo, že prostě uvnitř bylo teplo. :D Tak to říkám HM a ona, že američani by neseděli ve studeným kostele. :D Vtipný no, ale asi na tom něco bude. Navíc tam byly prostě plazmový televize a prostě celkově to kazilo dojem obyčejnýho kostela, ale uvnitř to bylo fakt obří. :) Viděla jsem taky Bryant park, takovej malej parčík, ale takovej příjemnej, ono uprostřed těch mrakodrapů je myslím každá zeleň příjemná. :) Dál jsme pokračovaly směr Rockefellerovo centrum, protože jsem za každou cenu chtěla vidět vánoční stromek. :) No teda, čekala jsem, že bude větší. :D S HM jsme to řekly obě a ona pak říká, že jsme asi moc nenažraný. :D Každopádně náš stromeček v Hrádku (kde bydlím), se mi líbí mnohem víc, jen teda nemáme na vršku hvězdu od Swarovski za 1,5 milionu dolarů. :D Trošku větší rozdíl! :D Každopádně to tam ale vypadá hrozně pěkně, navíc pod tím to bruslení a všechno prostě takový americký. :) Co mě teda překvapilo bylo, že na tom kluzišti může být jen určitej počet lidí a určitou dobu, potom je vyženou a pustí tam další skupinku. Je to fakt na prd, ale i přes tohle tam stála hrozná řada na to bruslení. ;) Od stromečku jsme se vydaly směr Times Square a řeknu Vám, přijít tam večer, jak to fakt všechno svítí a bliká, ak je to asi lepší první zážitek. :D Nééé jako líbilo se mi to, ale mohlo to být možná i lepší. :D Třeba ty slavný schody, to mi ani nějak nedošlo, jak malý to je. :D Já čekala, že to bude obrovský. Chtěla jsem se tam vyfotit potom až bude tma, ale bohužel jsem na to nějak potom zapomněla. :/ První zastávkou na Times Square muselo být bezpodmínečně Disney Store, kde jsem si díky Terezky tipu chtěla koupit mega Minnie za 25USD, bohužel prý Sold Out! Hlavně, ež na netu jí mají pořád, hajzlové! :D Pořád nevím, jestli si jí objednat nebo ne. Uvidíme, ještě je čas, než skončí slevy nebo začnou další. :D Potom jsme se taky zašly podívat do M&M's store, kde je všechno tak hrozně drahý. :D Třeba tam měli trička s těma bonbonkama za 25USD a dneska jsem je viděla ve Walmartu za 7,50USD. :D Takže si je tam prosím nikdo nekupujte! :D :))


Odsud jsme šly rovnou na oběd, HM vymyslela, že půjdeme do Dallas BBQ, že tam vždycky bere všechny, kdo k nim přijedou na návštěvu na Margaritu, ale bohužel tu já nemůžu, jelikož mi není 21, tak jsem si ale dala Virgin Pina Coladu a byla vynikající. Nejlepší, co jsem kdy měla! :) Nebylo to totiž tekutý s tunou ledu, ale prostě Pina Colada ledová tříšť! :)) Mňamka. Když se číšnice ptala, jestli chci normal nebo big, tak jsem řekla big a to byla chyba. :D Takovej obr to byl, ale nakonec jsem to skoro celý vypila. :))


Na oběd jsem si dala pravej americkej Cheeseburger s výýýbornýma hranolkama. Já tohle normálně nejím (cheeseburger) a ač to nebylo špatný, tak myslím, že to ani jíst nezačnu. :D Zas takovej zázrak to není, ale pro informaci přikládám foto. :))


Nesnědla jsem snad ani půlku, fakt to je moc. :D Možná se to nezdá, ale je to šílená porce. Ty hranolky zas možná vypadají hrozně, jak mi říkala moje mamka, ale lepší jsem fakt nikdy nejedla! :)) Takový ty pravý domácí z brambor a ne zmražený a usmažený. :) Fakt moc dobrý. :))
Po jídle jsme se chtěly jít podívat hlavně do ToysRus, protože mi HM říkala, že tam mají obří ruský kolo uvnitř. PO cestě jsme se ještě stavovaly v Yankees shopu, hledala jsem tam mikinu, co jsem si vybrala na netu, ale neměli jí tam.. zklamání. :/ Potom jsme šly do mého oblíbeného Aeropostale, kde měli minimální slevu 50%, ale většina byla minimálně 60 nebo 70, takže super. Trička za 5USD a takový. No myslím, že jsem už vykoupila celej Aeropostale, takže se můžu těšit na novou kolekci. :D Každopádně mám aspoň konečně pořádný spodní prádlo. :) Dokonce i HM si tam koupila asi 2 nebi 3 tílka a trička neteři. :) Navíc tam byl Santa Claus, a když jste si tam něco koupili, tak jste se s ním zdarma mohli vyfotit, oni Vám to dokonce hned vyvolali a dali do takovýho docela pěknýho papírovýho rámečku s vánoční tématikou a nápisem Aeropostale. My, že jsme si obě něco koupily, tak jsme mohly mít dvě fotky. Jednu máme normální a druhou bláznivou a obě se moc povedly. :) Navíc mikču, co jsem si objednala naposledy z toho Aeropostale, tak u pokladny měly obě slečny, jen v jiný barvě. :D Tak jsem si přišla docela in a cool. :D Nakonec jsme teda i došly do ToysRus, kde se stála před vchodem fronta, aby lidi vůbec vpustili dovnitř a uvnitř byl potom naprostej blázinec. Tolik lidí tam prý HM nikdy neviděla a to tam prý chodí docela často něco kupovat Stelle. No po asi 5ti minutách jsme to vzdaly a hnaly se východem ven. Bylo to fakt šílený a navíc vedro na padnutí. Potom už jsme jen udělaly pár fotek na Times Square, protože už se tak nějak setmělo a šly jsme směrem na Grand Central Terminal na vlak. Bylo to celkově takový krátký a uspěchaný, ale New York se mi fakt moc líbil. Možná se tam vydám v sobotu sama, uvidíme. :) Díky dnešku jsem zjistila, že být sama a mít na všechno klid není občas tak špatný. :)) Ale New York je možná lepší objevovat s někým, aby byla sranda a měl Vás kdo fotit u těch zajímavých monumentů. :D

Dnešek probíhal v trošku jiném duchu. Původně jsem chtěla spát tak do 11 s tím, že jsem si na 11:00 nařídila i budíka, ač mi bylo předem jasný, že takhle dlouho spát nebude, ale kdyby náhodou. :) Nakonec jsem se vzbudila nějak před devátou, to je taková moje hranice.. dýl mi to prostě zatím nejde. :/ No každopádně jsem dneska měla v plánu nákup vánočních dárků pro mojí host famílii, původně jsem měla jet s Barčou, ale s tou jsem se viděla v pátek večer, když mi na rychlo volala, jestli se mi nechce s ní jet do Mall. Jela jsem a koupila jsem si kabát ve Forever 21 za 25USD, no nekup to. :D Je fakt krásnej a určo se mi bude hodit. Když ne tady, tak doma určitě, protože ráda chodím na plesy a tak. :) No ale zpátky k tématu, v pátek mi Barča řekla, že asi v neděli nebude mít čas, tak jsem jí řekla, ať mi jen potom dá vědět, jestli pojede se mnou nebo ne, že kdyžtak pojedu sama, že mi to nevadí. Nakonec se teda neozvala, já jsem si ještě ráno volala s rodičema a po 11. hodině jsem vyrazila směr Shopping center. :) První zastávkou byl Marshall's, je to obchod, kde mají různý značkový věci, boty, hračky, kabelky a já nevím co všechno, za snížený ceny, protože to, co stáhnou z obchodů, tak jde právě sem. :) Málem jsem si koupila svetr Ralph Lauren za 20USD, ale tmavě modrej měl 3/4 rukáv a to mi prostě nesedí, a když už měli s celým rukávem, tak jen tmavě růžovej. Což o to, ten se mi na ramínku i líbil, přes to, že nemám ráda růžovou, ale já v tom vypadala jako nějaký to "candy" nebo tak něco, takže jsem to zavrhla. Škoda no. :/ Fakt teplej svetr a hezkej. Jak upletenej od babičky mi to přišlo trošku. :D :) No tam jsem strávila asi hodinu, koupila nějaký dárky a nějaký potřeby na Scrapbook a pokračovala do Walmartu. Tam jsem si koupila nějaký dobroty, zase něco na Scrapbook, ústní vodu, kterou jsem postrádala celou dobu, co jsem v USA a dárek pro HD. Taky kalhotky Fruit of the Loom, bylo jich tam 5 za 5USD. :) To u nás člověk nekoupí ani u vietnamců, co? :D No když jsem byla ve Walmartu, tak mi volala Barča, že jako jestli jsem jako už vyjela, tak jsem jí řekla, že jsem ve Walmartu, a jestli chce, aby za mnou přijela, tak ona, že za půl hodinky tam bude. Já mezitím ještě pokoukala, abych nestála venku na mraze. Odnesla nákup do auta a Barča mě vyzvedla před vchodem. Jely jsme do Mall, potřebovala jsem něco vyměnit v Aeropostale, kde jsem si nakonec koupila další kalhotky a triko. :D Jsem fakt hrozná. :D Ale s dlouhým rukávem, ty jsem měla jen dvě doteďka a v zimě se to hodí, je to teplejší, obzvlášť když chodím na dlouhý procházky s kočárem, tak se to hodí. :) Pak jsem šla do Hallmark, koupila nějaký přáníčka a Barča mě zatáhla ještě do jednoho krámu, kde si chtěla koupit něco třpytivýho na silvestra. Nakonec jsem si tam koupila já dvě voňavky, takový obyč, ale měly 2 za 10 USD a voní fakt pěkně. Tohle se prostě nikdy neztratí. :) Potom mě vzala zpátky k mýmu autu a já si ještě zašla do Michael's, je to obchod pro šikovný ruce. Mají tam všechno, jako v tom A.C. Moore, co jsem určitě už zmiňovala v jednom článku. Tam jsem koupila hodně věcí na Scrapbook, měla jsem i slevový kuponky, co nám chodí domů, tak jsem i dost ušetřila a pak už jsem se vydala směrem domů. :)

Byl to opravdu dlouhý a vyčerpávající víkend. Je tu teď 23:25 a já jsem totálně unavená a vyčerpaná, možná doslova vyšťavená, jak se říká. Teď už jen, jak říkají na Coolu: vyčůrat, pomodlit a spát. :D Snad se Vám článek bude líbit, když jste si na něj museli počkat. Snažila jsem se to aspoň tak nějak popsat tak, jak jsem to opravdu viděla a cítila. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat