sobota 25. ledna 2014

První dny hlídání a první nákupy

(Prosinec 2011)

Takže, na začátku bych chtěla hned říct, že jsem plánovala napsat článek ve středu, protože prostě jsem na to měla chuť, věděla jsem, co chci napsat, ale bohužel mi nešel net. Nikča mi včera řekla, že jsem to mohla napsat do Wordu, ale to mě prostě jak nějakou hloupou bloncku nenapadlo. :D Takže se omlouvám, ale je to až dnes. :))

Co se všechno stalo? Po pondělku, který bylo naprosto katastrofální se to všechno lepší. Doopravdy všechno. Se Stellou už jsem kamarádky, pořád se mnou mazlí a dokonce včera i dneska šla odpoledne normálně spát. Včera jsem jí dokonce hlídala až do večera, protože HM měla Vánoční večírek v práci, tak jsem jí uspávala i večer a víte co? Během minuty byla tuhá. :) PRostě je to skvělý, když to takhle vychází. :) Zrovna teď právě spinká, je to skvělý. :)) Ale nepředbíhejme, úterý sice nebyl žádnej zázrak, ale bylo to lepší. :) Tam se nic zajímavýho podle mě nestalo. :) Ve středu HM pracovala z domu, takže jsem začínala až dýl, potřebovali jsme s HD ještě vyřídit nějaký věci, takže jsem ve středu pracovala asi jen 2 nebo 3 hodinky, nic závažnýho. :) Docela jsem nic nedělala no. :D Ráno jsem mluvila s mamčou a potom jsme jeli. První jsem si koupila ve Walmartu konečně sprcháč, měla jsem jen zbyteček ještě z domova takovou tu mini lahvičku, protože tady jsem dostala jenom takový to tuhý mýdlo a já ho fakt ze srdce nenávidím. :D Pak jsem si koupila hrníček ve tvaru hlavy sněhuláka a Pringles, to jsem potřebovala. :D Určitě to co nevidět (možná ještě dnes) vyfotím a hodím sem. :) Potom jsem si koupila župan. No řeknu Vám, ty ceny tady.. občas se musím smát. Ten župan stál původně 44 USD, byl zlevněnej na 22 a já ho díky nějaký slevový kartě měla za necelých 16, tak jako nekup to že? :D Je fakt dokonalej a teploučkej, včera jsem ho poprvé ozkoušela. :)) No přijeli jsme z toho všeho docela pozdě, ukázal mi totiž Mall tady kousek od nás, tam jsme ještě nebyli a s radostí jsem zjistila, že je tam Hollister!! Jupíí..!! Je tam teda i třeba Macy's, ale pochybuju, že si tam někdy něco závažnýho koupím, ale HM říkala, že když jsou tam slevy, tak se vyplatí tam jít. :) No tak uvidíme až tu budu dýl, třeba tam budu pečená, vařená že? :D Navíc tam byl takovej vánoční koutek, kde dokonce seděl Santa Claus a mohli jste se s ním vyfotit, určitě se tam vrátím a tu fotku si udělám. :D No odpoledne měla přijít koordinátorka, Celia. Měla jsem z toho trochu strach, ale nakonec to bylo super, hrozně přijemná ženská, taková postarší a prostě hrozně pohodová a hezky se s ní povídalo. :) Navíc víte čím jezdí? Jaguárem.. jako hustá paní ne? :D No když odešla, začali jsme všechno chystat na tu velkou narozeninou párty naší Stelly, jelikož v neděli to nějak nevyšlo, takže se to muselo udělat takhle. :) Máme asi tisíc fotek, všichni jsme fotili jak zběsilý, protože jí udržet v klidu sedět, to není v lidských silách! :D :D Hlavně jsme měli na pilno, protože po šestý hodině jsem zase měla srázek s Barčou, češka, co bydlí tady u mě v městečku, asi 5 minut ode mě a je tu od června. Takže Barča se zpožděním přijela asi po půl sedmý, protože měla problém s navigací. :D No nevadí, přišla se představit, něco se prohodilo a mohlo se jít. :) Je to skvělá holka, nasmály jsme se, pokecaly, plácaly jedna přes druhou a prostě to bylo fajn, pořád jsme si měly co říct. :)) Jely jsme do Dunkin Donut's a dala jsem si tam horkou čokoládu, řeknu Vám, už to nikdy víc neudělám. Nic sladšího jsem nikdy nepila. :D Tady mají fakt všechno tisíckrát sladší, jak u nás. :D Fakt blé, ale vypila jsem to, to jo.. to by mi zas bylo asi líto to tam nechat. :D No a vlastně v neděli jsem si objednala velkou zásilku z Aeropostale a ve středu přišel balík. :)) Měli akci, že pokud utratíme 100USD, tak máte poštovný zdarma a ještě Vám strhnou 25USD, takže jsem si za nějakých 80 dolarů koupila 8 věcí, mezitím i mikina a svetr, takže každý mě vyšlo na 10 dolarů.. no to je krásný si myslím. :) Navíc jsem si objednala taky ve středu, Adidas botky na běhání, tak se nemůžu dočkat, až přijdou. :))

Každopádně co mě čeká a nemine tento víkend! :)) Zítra vyrážím s HM do NYC!! Konečně.. no konečně, jsem u nich týden, takže si myslím, že je to tak akorát, určitě se pak tedy těšte na článek z NYC a hlavně fotky, jsem maniak do focení, takže jich asi nebude málo. :) Pokoupím nějaký suvenýry, musím koupit spousty pohledů a poslat je do Čech a kamarádům do Francie a to je snad vše. Jo vlastně musím navštívit Disney Store, protože Terezka mi dala typ, že tam stojí Minnie Mouse velikosti 27" (asi 68 cm) jen 25USD!! Takže tu musím mít.. a možná koupím i něco Stelle k Vánocům, uvidím. :)) Každopádně na neděli mám domluvený den opět s Barčou, vyzvednu jí a poprvé pojedu sama autem. :D Ale jo, to zmáknu, sice je to velký, ale jezdí se s tím opravdu skvěle, musím mít pod zadkem polštářek, abych líp viděla dopředu. :D No každopádně máme v plánu koupit svetr se sobama, na kterým jsme byly domluvený už asi měsíc, než jsem přijela do USA a musím si udělat tu fotku se Santou. :D To je asi vše, tak uvidím, jak to všechno dopadne a jaký to bude. :)) Určitě se těšte na moje první opravdový zážitky z USA! :))

P.S.: Zase nehleďte na chyby, nechce se mi to po sobě číst! :D :))

Žádné komentáře:

Okomentovat