sobota 25. ledna 2014

První týden v USA :))

(Prosinec 2011)

Tak je to tu, něco jako to malý výročí pro mě tady, je to jen týden tady, jasný, je to krátká doba a čeká mě toho ještě taková hrozná spousta, ale řeknu Vám, dnešní den, nejhorší den snad v mým celým krátkým životě. :D Nic namáhavějšího jsem nezažila, prostě první den, jak má být. :D Celou noc jsem nemohla spát, asi proto, že jsem byla nervózní z prvního dne hlídání a nebo nevím, potom se Stella vzbudila brzy a nakonec potom nechtěla za celý den zahmouřit oka a řvala skoro v kuse, takže jsem si neodpočinula ani na chvíli. U oběda jsem pořád hlídala, co, kde a tak. :/ Snad už to bude jen lepší. Zítra má narozeniny, 1 rok. :) Je to velká událost a jedeme s ní na prohlídku k doktorovi, tak jsem na to docela zvědavá, jak to tu chodí. ;) Navíc má HM fotku ze dne, kdy jí byl 1 rok a Stella vypadá fakt úplně stejně jako ona, tak jsme vytvořili stejný dort, aby byla stejná fotka. :) Je to roztomilý. :))
Každopádně ještě pár dní nebo spíš týdnů, jako byl ten dnešní a myslím, že to tu rok nezvládnu, to beze srandy. :D Byl to opravdu dlouhý a náročný den, ale HM mi řekla, že i přes to všechno jsem to zvládla skvěle, což každýho potěší, když jsou spokojený. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat