sobota 25. ledna 2014

První dny v rodině

(Prosinec 2011)

Když už byl první článek, proč se nevrhnout i na další, když je jednou čas, že? :)
Ve čtvrtek večer mi bylo řečeno, že v pátek můžu spát, jak dlouho budu chtít, ale samozřejmě je to člověku blbý, tak jsem si pro jistotu nařídila budík na 8:30, abych do devíti vylezla nahoru už trošku jako člověk, ale samozřejmě, když člověk může, tak nespí a já vstávala v 7:45, tak jsem ale všem odepsala aspoň, převlíkla se a šla nahoru. Nasnídala se, chvíli si pohrála se Stellou a už jsem byla domluvená, že v 10 mýho času budu mluvit s rodičema a jelikož nám to furt blblo, neslyšeli jsme se, pak zas jo, pak to hučelo a tak, tak jsme si toho moc neřekli, ale zítra s nimi budu mluvit znovu, tak uvidíme. :)
Po telefonu s rodiči jsem pak šla nahoru, hlídala Stellu, pak jsme s ní šli na procházku, aby mi HM ukázala, kam s ní můžu s kočárkem chodit a tak. Tolik nádherných baráků tady kolem, někdy si vezmu foťák a všechny Vám je vyfotím, opravdu nádhera. :) No každopádně pak jsme přišli domů a Stella šla spát, tak jsme stihli něco udělat, ukázat mi jak funguje pračka, trouba a všechno kolem. Potom byl oběd a potom už jsme zase jeli tady kolem ukázat mi, kde jsou nějaký obchoďáky, podívat se do knihovny a kde je pošta a tak. Samozřejmě jsem musela já řídit a řeknu Vám, sice velký auto, ale krásně se to řídí a vůbec se nebojím, teda aspoň po dnešku a dalším řízení. :) Jen jsem malinká a špatně vidím na kapotu a předek auta, ale to už jsem vymyslela, takže dobrý. :D No byli jsme se podívat všude možně, je toho tu všude mraky, ale nikde takový to Shopping centrum, na který je člověk zvyklej od nás, prostě uzavřenej prostor s obchodama. Tohle je všechno prostě parkoviště a kolem ty krámky, do kterých se chodí zvenku do všech. Je tu blízko teda Walmart, Marshall's, jak jsem se dozvěděla, tak tam berou věci z jiných a dražších obchodů a tady to mají levně, pak nějaký obchody s botama, pošta, knihovna (krásná nová a moderní), BJ's, což je něco jako MAKRO u nás a mnoho dalších supermarketů od jídla počínaje, elektronikou konče. Navíc všude kolem Mekáče, Dunkin Donuts nebo i Wendy's. Do Dunkin Donuts se musím v blízký době určitě jít podívat a nějakej ten pravej americkej Donut si dát. :) Chtěli jsme se jet podívat i do fitka, ale už bylo pozdě, tak jsme to nestihli. :) Hrozně se mi ale líbilo, že když jsme byli v nějakým obchodě a kupovali jsme jídlo, tak se mě HD ptal, jestli tohle mám ráda, co z tohodle mám radši a jestli chci tohle a tak. Je to hrozně hezký. :) Jo zapomněla jsem říct, že jsem to všechno absolvovala jenom s ním a HM byla doma se Stellou. :) No ale to jsme byli v obchodě, jmenuje se to A&C Moore a prostě je to obchod pro šikovný ruce, mají tam fakt úplně všechno a zamilovala jsem se do toho obchodu. Mají tam asi milion věcí pro tvorbu Scrapbooku, o kterým jsem si půjčila v knihovně knížku a určitě se na něj vrhnu, protože jsem si i jeden koupila. :)

No jinak to samý dneska, ráno jsem vstala asi v půl 9 teda (už se lepším). :D Šla jsem se osprchovat, umýt si hlavu a už na mě křičí Daniela, jestli jsem vzhůru, asi slyšela vodu, mně to totiž přijde jak dům z papíru, protože je tu hrozně moc skoro všechno slyšet. :D Je to hlavně, jako kdyby mi nad hlavou chodili koně. :D No tak jestli nemůžu pohlídat na chvíli Stellu, že se chce jít taky vykoupat, tak jsem jenom shodila ručník z hlavy a šla. :) Potom jsem Stellu vzala ven a usnula mi, jenže jsem jí vzbudila, když jsme přišli z venku a musela jsem jí vzít z kočáru domů, pak už ani nechtěla spát. :/ Tak jsem pomohla s obědem, nakrmila Stellu, ale chuděra nemohla ani teď spát, bolely jí zoubky a celej den hrozně ječela a hrozný, fakt šílenej den. Kolem půl třetí se vrátil HD, byl na kontrole (něco jako STK u nás) s autem, najedli jsme se, a že zase pojedeme řídit a kouknout se do toho fitka a ještě někam. Tak jsme jeli a třeba ty fitka, byli jsme ve dvou a ani jedno není podle mých představ, ale promyslím si to. :) byli jsme taky v tom dolarovým obchodě, jak je tam všechno za dolar a docela dobrý věci tam mají, ale zas i blbliny, ale pak když chce člověk jenom někoho pobavit nebo koupit něco pro srandu, tak stačí že jo. :) Vlastně vedle toho A&C Moore je Party shop a mají tam všechno na party, takový ty balonky nafounkutý, jak je tam Happy Birthday a tak, fakt super to vypadalo, někdy se tam půjdu podívat. :)
Dnes když jsme přijeli domů, HM pekla jak o život cukroví a všechno. :D Tak jsme s HD ujídali těsto, pořád nám říkala, že nám bude zle, ale nebylo, teda aspoň mně není, nevím jak jemu. :) Tím asi pomalu končí můj skoro třetí den u rodinky, protože pak jsem tam s nima chvíli byla, hlídala Stellu a potom mi psala Nikča, že má čas a můžeme si konečně zavolat na Skype, tak jsem neváhala a šla. Kecaly jsme spolu hodinu a prostě fajn, zasmály jsme se a hlavně je fajn se podělit o to všechno s někým, kdo zažil to samý před krátkou dobou. :) No teď je asi 21:49 tady a já se jdu vykoupat a jdu spát, každej den mě tu hrozně zmáhá. Takže dobrou noc a třeba brzy zase naviděnou! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat