sobota 25. ledna 2014

Social Security Number

(Prosinec 2011)

Asi se divíte, že po tak krátký době další článek. :D Taky se divím, nebojte se nic.. :))
Každopádně si myslím, že zařízení SSN možná stojí za zmínku. :)
Dnes jsem tedy byla dohodnutá s HD, že spolu zajedeme na to Social Security, nemohla jsem jet sama, jelikož on sám říkal, že neví kde přesně to je, že by mi ani nemohl poradit, tak jsme po obědě vyrazili. Vzali jsme s sebou i Stellu, protože co by tu dělala sama že? :D Je to v Peekskill, je to takový starý městečko, fakt krásný na pohled, jak z filmu a dokonce tam prý i v létě natáčeli nějakej film s Gwineth Paltrow, ale prý tam bydlí hlavně hyspánci a taková ta chudší komunita Ameriky. No ale to jsem docela odbočila. Budovu jsme nakonec našli a uvnitř to bylo taky jednoduchý. Vyplnila jsem si nějakou tu žádost o SSN, dala k tomu pas spolu s I-94 a J-1. Paní si všechno vyplnila do počítače, pak mi vyjela něco jako potvrzení, a že si mám zkontrolovat všechny údaje, jestli jsou správně. Byly a tak mi jen řekla, že mezi pěti až deseti dny mi to přijde. To bylo celý, ani to nebolelo a hlavně tam nikdo nebyl, což bylo fajn. :) Odtamtud jsem se ještě potřebovala stavit na poště něco poslat, kde jsem si rovnou koupila zásobu známek, abych nemusela dlouho na poštu a mohli jsme jet dom. :)
To je tak asi vše zajímavé z dnešního dne.. krom toho, že jsem konečně i viděla na Skype mojí Týnušku a hlavně s ní mluvila! :)) Teprve po druhý, hrozný to je, ale zvládáme to snad dobře. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat