sobota 25. ledna 2014

Sváteční chvilky

(Leden 2012)

Večer si hovím v posteli, na skypu mám Terku z PA ( http://terynainusa.blog.cz/ ), obě chroupeme brambůrky a navzájem jsme se donutily napsat článek.

Takže máme za sebou Vánoce, svátky, Silvestr a Nový rok. Měla jsem tisíc příležitostí napsat článek, ale vždycky jsem si našla nějakou jinou aktivitu, co jsme mohla dělat. Hlavně s rodičema a holkama blogerkama jsem na Skype nebo na Facebooku. :)

Každopádně abych Vás ostatní lidi neošidila, rozhodla jsem se po docela dlouhý době napsat článek. Už jsem měla minimálně polovinu napsanou, ale pak se proti mně spiknul Google Chrome a prostě mi to tu všechno zavřel a smazalo se mi to, takže možná to nebude tak dlouhý, jak jsem plánovala, ale pokusím se Vás stejně o nic nepřipravit. :)

No Vánoce, řeknu Vám pro mě to Vánoce vlastně ani nebyly, nebyla tu zima, nebyl sníh a nebyla jsem doma. Pro mě to nebyly Vánoce, ale jen obyčejná večeře s dobrým jídlem. Měli jsme normálně bramborovej salát (bez salámu, jelikož jsou to katolíci a nemůžou mít na Vánoce maso, krom ryby), já k tomu měla řízek a oni rybu. Dokonce říkali, že to chutná skoro jako kapr, takže to zřejmě bylo dobrý. :D už u večeře byla Stelle dost nevrlá (nedivím se, když jí zas navlíkli do šatů chudinu :D to bych byla taky! :D), tak jsme si po večeři nedali ani žádnej zákusek nebo tak a šli jsme rovnou ke stromečku. První dárky se daly Stelly, aby jsme jí mohli dát spát. Věděla jsem, že má dostat jen jeden dárek (když nepočítám ten ode mě), ale pořád jem věřila, že toho dostane víc, no nedostala. :D Neříkám, že ten dárek nebyl pěknej a je vážně dobrej, ale i tak.. jen jeden dárek. :D No nevadí, už jsem to překousla. :D Navíc ten dáreček byl na baterky, který nebyly součástí balení a HM si to nepřečetla. Baterky jsme samozřejmě neměli, protože to jsou takový ty "malý buřty" a měli jsme jen nějaký starý, takže jsme to ani nemohli vyzkoušet. :D Každopádně můj dárek měl u Stelly úspěch. Byla to knížka od Sezame Street a hraje. Hraje to asi 6 písniček a ona miluje cokoliv,co zpívá nebo hraje. :) Potom jsme dali Stellu spát a rozdali jsme si dárky my. Hm, když to rozbalila, tak mě hned začla objímat a děkovat mi, ač to byla fakt drobnost. :D Já jsem dostala papuče, župan (ten jsem si sama vybrala), simkartu do mobilu+kartu na 1000 volných minut (100 USD) a "trikomikinu". Není to triko ani mikina, je to prostě něco mezitím, ale je to fakt fajn. :) Potom jsme ještě s host rodičema koukali na telku, dávali nějakej HM oblíbenej muzikál. Dávají to tu prý každý rok na Vánoce, něco jako u nás Pretty Woman nebo Tři oříšky pro popelku. :) Potom jsem se tedy s dovolením odebrala spát. :)



Den po Vánocích, tedy 25. prosince jsem měla "skypovací" den snad se všema. :D Bylo to fajn, jenom leháro a odpočinek. Navíc jsem slyšela i ty svoje trubky z Hejnic a Chotyně! :P Jen tu hlavní ne, ale to jsme potom napravily, takže dobrý to bylo. :)

Pracovní týden byl vlastně uplně normální, jako každý jiný. Jen jsem byla s HD zařídit si účet v bance, budu (mám) účet v Bank of America a jen tak, že jsem se stala členem nebo jak to říct, tak dostanu 25 USD, to je hezký že? :D Kartu mám zatím jen dočasnou ale ta opravdová by mi měla přijít tenhle týden. :) Celý minulý týden jsem se hlavně těšila na Silvestra, který jsem měla strávit s Ornellou (Francie) a s Reném (Německo) na Times Square. Znám je ze školení, o Ornelle jsem určitě už psala, jen o něm asi ne. :) V týdnu jsem vlastně dostala ještě jeden dárek od mojí host famílie, prý povánoční-novoroční dárek, je to parfém od Hugo Bosse, nějakej úplně novej a voní fakt dobře. :) Jednou jsem se zmínila, že mám ráda parfémy, tak jsem ho dostala. :D Docela jsem čuměla. Navíc jsem se vlastně o Vánocích dozvěděla, že se mi bojí něco koupit, že jsem prý tak specifická, že se bojí, že jim řeknu, že se mi to prostě nelíbí nebo mi to nevoní. :D Nepřijde mi to, že bych taková byla, ale možná je to tak. :D Když jsem to říkala mamce, tak říkala, abych jim řekla, že ona sama se mi bojí něco koupit. :D

No každopádně ten již zmíněný Silvestr, už dopoledne jsme měli sraz v NYC u vchodu do Empire State Building, hned jsme se našli a mohlo se vyrazit. René se hrozně chtěl jet podívat na Ground Zero, tak jsme chytli taxíka a jeli. Poprvé taxíkem v NYC. :D Bylo to fajn, ani to nebylo tak drahý, teda když se to rozpočítá mezi více lidí, tak se to krásně dá. :) Chtěli jsme jít do muzea, kde je i něco o dvojčatech a tak, ale bohužel jsme museli mít nějaký číslo z internetu, ač je muzeum zadarmo a to jsme neměli, tak jsme se aspoň vyfotili, všechno kolem jsme vyfotili a vydali jsme se na metro, protože já hrozně chtěla jet metrem. :D Dojeli jsme kousek k Central parku, a že se půjdeme najíst, ale kam... nakonec jsme skončili v Applebee's. :) Dala jsem si fetuccini a bylo to fakt výborný. :) Ti dva si dali samozřejmě Ameriku, jen já vyčnívala, ale já ty americký hambáče a kdo ví co všechno prostě nemusím. :) Celý den jsme se tak nějak flákali po NYC, viděla jsem dokonce Flatiron Building, což jsem ani netušila, že by jsme se k ní mohli dostat. :) Po nějaký době sezení, popíjení a kecání ve Starbucks jsme se rozhodli, že teda vyrazíme, pokoukáme se ještě v Manhattan Mall (zní to, že je to velký, ale fakt není :D, je tam asi 10 obchodů, víc ani ťuk) a pak, že půjdeme na to naše Times Square, no ale všechny ulice kolem už zavřený a každej policajt u těch záteras nás posílal dál a dál a nakonec jsme prošli asi 25 bloků a skončili u Central parku, byla tma a prostě na prd. Tam samozřejmě žádnej vchod nebyl a všechno e zavíralo v 6 a my už i tady byli až po šestý hodině. :D Tak jsme si tak říkali, co budeme dělat. No zjistili jsme, že stojíme u Columbus Circle, a že je tam i takovej ten "glób", co byl ve Spider-manovi (až sem dám fotky, tak možná poznáte) a největší zážitek pro mě byl, že jsem viděla Hotel Empire!!! Kdo kouká na Gossip Girl, tak ví. Prostě hotel Chucka Basse, byla jsem jak v Jiříkově vidění. :D Fakt! Vždycky jsem si myslela, že je to jenom vymyšlený a neexistuje to, ale existuje. Jen ten v tom seriálu vypadá větší. :D Ale jinak je to to samý! Tak jsem to nafotila a měla hroznou radost. To už byla ale v Čechách půlnoc, tak jsem volala tý mojí Týnuně, která mi to nebrala, pak měla obsazeno a pak snad i skolabovalo O2! :D Nevím, ale nakonec jsem se dovolala a provolala strašnou spoustu peněz! :D No ze Silvestra na Times Square nic nebylo, ale za to jsme šli do kina na Young Adult a nebylo to vůbec zlý. :) Dokonce jsem tomu i převážně rozuměla a čemu ne, to jsem si domyslela, fakt super. :) Měla jsem radosta sama ze sebe. :) Z kina jsme šli jen tak na rychlovku něco pojíst do Mekáče a pak už jsme si chtěli jít stoupnout kousek k Times Square do davovýho šílenství. :D Dostali jsme se nejblíž asi 5 bloků od Times Square. Kdo se chce mrknout na mapu, tak jsme stáli u Public Library, fakt tam nemohlo být nic vidět a už vůbec ne za knihovnou, kde bylo nejvíc lidí, ale prostě ti lidi tam stáli. :D Bylo to hustý, tolik lidí jsem nikdy neviděla a asi ani neuvidím v budoucnu, ale bylo to super. :) Každopádně jsme se už domluvili, že si přes prázdniny zarezervujeme hotel na Times Square na Silvestra, aby jsme tam příští rok mohli být, tak jsem zvědavá. :) I přes to, že jsem nebyla na tom vysněným Times Square jsem si to moc užila. :)


Přeji všem šťastný Nový rok :))


Žádné komentáře:

Okomentovat