sobota 25. ledna 2014

Měsíc v USA

(Leden 2012)

Dnešním dnem začíná můj druhý měsíc tady a mně to vůbec nepřijde, jako kdybych tu byla měsíc. No ale pořád jich zbývá 11, takže netřeba mluvit. :) Uvidíme, jak to půjde dál, zatím je tak nějak všechno ok, líbí se mi tu a jsem spokojená a to je myslím to hlavní. V neděli (jak už zmiňovala Nikča - http://nikki-v-usa.blog.cz/), jedu s Nikčou na poznávačku do NYC. Hrozně moc se těším, naplánovala jsem nám bohatej program, tak snad bude slečna spokojená! :D :))

Jinak mám vlastně novinku, včera jsem si vybrala kurz ve škole, budu chodit na Borough of Manhattan Community College, je to v Downtownu a vypadá to fakt docela fajn. Vybrala jsem si kurz ESL English Advanced nebo tak nějak se to myslím jmenuje, tak uvidíme. Druhej si dám možná TOEFL, to se jetě můžu rozmyslet a uvidí se, jelikož tohle mi nepokryje hodiny ani peníze a HM mi řekla, že mi klidně pak tamted zaplatí celý, když to bude dražší, to je fajn. :) Navíc prý v létě mají na tý škole nějaký úplně jiný kurzy, tak bych si zaplatila nějakej navíc sama ze svýho, ale to je ještě daleko. :) Příští týden mi snad přijdou všechny papíry a o víkendu by měla být registrace, tak jsem zvědavá, jestli to tam najdu. :D To je tak asi vše, co jsem Vám chtěla sdělit. V neděli toho snad bude víc i nějaký další fotky. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat