sobota 25. ledna 2014

Dva víkendy s Nikki v NYC :)

(Leden 2012)

Tak se tu po dlouhé době zase hlásím, jsem hrozná, já vím, ale tak snad to teď nějak napravím. :)

Budeme pokračovat nějak tam, kde jsme skončili. :) Minulý víkend byl super, sobota byla odpočinková, samej relax, skypování a taková pohodička a na neděli byl v plánu výlet do NYC s naší Nikčou (už jste možná někdo četl u ní na blogu). Měly jsme sraz v půl 11 na Times Square u schodů, konečně po asi čtyř měsíčním psaní jsme se setkaly, bylo to jako kdyby jsme se viděli spíše po pár letech než poprvé. :D Udělaly jsme fotky na schodech, zašly do lékárny a mohlo se jet na plánovaný výlet do Downtownu. Měly jsme na 12. hodinu lístky do 9/11 Memorial, ale jelikož nás metro zavezlo až do Brooklynu místo jen do Downtownu, tak jsme to měly hooodně na těsno, ale nakonec jsme tam dorazily jen asi 5 minut po dvanáctý, tak nás vpustily dovnitř. No řeknu Vám na to, že tam byla kontrola větší, než na letišti, tak jsem toho asi čekala víc, ale tak na druhou stranu je hezký, že uctili památku jak dvojčat, tak těch lidí, co v nich byli. Neříkám, že to bylo hrozný, ale prostě jsem jen myslela, že to bude lepší. :)



Odtud jsme se šly najíst, protože jsme byly obě hladový a hlavně jsme měly hroznou žízeň a po vystání mega fronty na záchod a shlídnutí kousku zápasu Giants (moji oblíbenci :D), tak jsme mohly vyrazit dál. :) Samozřejmě nás upoutalo Century 21, kam jsme se musely aspoň na chviličku zajít podívat, byl by hřích tam nejít, ale fakt jsme se tam nějak dlouho nezdržely. :) Potom jsme šly po Brodwayi, nestačily ani dělat fotky, jak jsme byly zase úplně mimo tím, že je to uplně něco jinýho než třeba Times Square a Midtown a nakonec jsme se i dostaly k našemu dalšímu cíli, k soše býka na konci Brodwaye. :) Tam jsme se až divily, že u toho stál takovej chlápek, kolem to bylo oplocený a prostě chodí se tam fotit postupně, ale je to fajn, že tam kolem nemáte tisíc dalších lidí. :)) Další "zastávkou", což bylo vlastně i po cestě, byl Bowling Green, první park v NY. Nic zajímavýho, krom nestříkající fontány tam ani nebylo, ale bylo to pěkný. :)
Mohly jsme tedy vyrazit na Staten Island Ferry a tím pádem vidět Sochu Svobody z větší blízkosti než jen z Battery parku. :) Řeknu Vám na lodi zima jako blázen, takže jsme vždycky jen vylezly udělat pár fotek a zase šly dovnitř a hlavně, věděla jsem, že Socha Svobody je poněkud menší, ale že až takhle?! :D No uvidíme, až v létě pojedeme přímo k ní, jestli se třeba zvětší tím, že budeme přímo u ní. Kdo ví. :) Však největší zážitek toho dne e odehrál ještě předtím, než jsme nastoupily na loď.. před vchodem totiž tancovali nějací černoši. :) No řeknu Vám, nic lepšího jsem nezažila, tohle je ten pravej New York, ten pravej Street Dance a všechno, co k tomu patří. Bylo to úžasný. :)



Odtamtud jsme chtěly ještě na Brooklyn Bridge, ale jelikož se hrozně rychle setmělo, tak jsme to už ani nestihly, tak jsme si řekly, že zase někdy, až bude líp nebo tak. :) Sedly jsme na metro, jely ještě na Times Square udělat fotky na schodech, když svítí, skočily do Hershey's Storu, kde jsme is nakoupily čokoládky (Nikča mě za to proklíná :D) a potom už jsme se na 42. ulici rozloučily a šly si každá svojí cestou na ten svůj spoj. :) Byl to opravdu super den a dost jsme toho viděly. :)

Jinak vlastně celý týden byl super, nebyl žádný problém ani nic a v pátek o společný večeři, jsme dokonce byla hrozně chválená a potom jsem dostala na dnešek volno, že je svátek, tak že mám celý den volno. :) Super. :)

Jinak tedy v sobotu byl v plánu další výlet do NYC s Nikčou. :) Mám tu holku ráda, věříte mi to? :D :)) No každopádně v plánu byl sraz a potom hned jízda do Century 21, kde Nikča potřebovala koupit hodinky pro ségru k narozeninám a kam jsme kupodivu dojely hned na poprvé. :D Jenže to bylo asi proto, že když jsme potom potřebovaly jet do SoHo, kde je Adidas Originals, tak jsme "lehce" bloudily. :D Lehce dost, protože nejdřív jsme dojely zase do Brooklynu (je nám asi souzenej a prostě se tam někdy musíme jet podívat a třeba nás tam pak už nebude vozit metro :D), potom nás to dovezlo mnohem dál, než jsme chtěly, ale nakonec jsme teda vystoupily a byly na místě, kde jsme potřebovaly být. :D V Adidasu kupodivu nic neměly, tak jsme se vydaly pěšky dál, i když byla obrovská zima a šíleně fučelo, tak si myslím, že jsme si to náramně užily, protože jsme toho spoustu viděly. Jako první jsme viděly New York University, která je fakt obrovitá!! Potom Washington Square Park s obloukem, Flatiron Building, Empire State Building z blízka a prostě zase jinej New York. :) Samozřejmě, že než jsme došly nahoru (upozorňuji, že jsme ušly 54 bloků a to jen zdola nahoru, ostatní chození nepočítám), tak byla zase tma. Po cestě jsme se zastavovaly v různých krámcích, koupily nějaký suvenýry a pohledy, sedly jsme si na dobrou možná hodinku do Starbucks na odpočinek, a nakonec jsme zase skončily na Times Square, kde jsme se spíš jenom tak flákaly, koukaly, byly v Aéropostale (můj obchod číslo 1 v Americe), v Elementu, v Billabongu, Roxy a takový. Nic jsme samozřejmě nekoupily, ale Nikča už má vyhlídnutý žabky na dovču a takový. :D Bylo to vtipný a bylo to hrozně fajn. :) Mám ráda tyhle super dny v NYC s Nikčou, poznávání nových věcí a prostě všechno, je to prostě krásný, mít New York na dosah ruky a být tam skoro kdykoliv chceme. :)



No a včera jsem z tý soboty byla tak znavená, že jsem měla i nějakou špatnou náladu, byla jsem prostě divná. Dokonce zjišťuju, že se tady snad i měním, takže doufám, že to je jen pocit a není to pravda. :))

V sobotu jdu vlastně už poprvé do školy. :) Jupíí! :) Hrozně se těším, ale zároveň mám z toho i trošku strach a bojím se, abych to vůbec našla. Navíc mi to začíná v půl 10 v NYC, takže minimálně v půl 9 musím být na Grand Central, takže brzké vstávání, achjo. :D Snad to ale bude fajn. Poznám nový lidi, procvičím zase víc angličtinu a všechno bude ok. :) Snad jsem Vás moc nenudila a potěšila Vás novým článkem po takový dlouhý době zase. :) Snad už taková pauza nebude, když se bude něco dít. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat