sobota 25. ledna 2014

Bylo toho moc

(Leden 2012)

Omlouvám se, že píšu článek po tak hrozně dlouhý době, ale ve středu jsem ho už měla napsanej, celej.. dlouhej snad jako nikdy a víte co? Smazal se mi, komplet celej a neměla jsem sílu to psát znovu ten den ani nadcházející dny, odhodlala jsem se tedy dneska. :)

Co jsem tu (je to asi 7 týdnů nebo tak nějak), tak jsem byla už třikrát nemocná. Je to šílený, ale bohužel je to tak, díky bohu tentokrát už HM zůstala doma, ač to nebylo přímo kvůli mně, protože Stella měla horečku, tak i tak jsem se mohla vyležet a bylo mi mnohem líp, než kdybych tu s ní šašila. :) Poprvé mě vlastně bolelo v krku a měla jsem hroznou rýmu, po druhý jsem měla kašel a teď teda vyloženě nefalšovanou chřipku. Naštěstí je mi už fakt dobře, až na nějaký občasný smrkání. :)
Každopádně týden předtím byl příšerně náročnej. To byla totiž nemocná HM, takže byla doma. Byla doma ve středu, kdy teda skoro celý den prospala, takže byl klid, ale ve čtvrtek byla doma jak ona, tak i HD. Navíc to byly pořád nějaký připomínky k tomu, jak Stellu krmím atd. Šílenost největší Vám povím! Pak jsem se teda těšila, že v pátek už bue pohodička, protože HM šla do práce, ale byl doma HD. :D Navíc jsme měli večer takovou menší neshodu a problém, ale nakonec to dobře dopadlo a všechno se vyřešilo. :) Navíc ten den jsem šla s holkama na bowling a bylo to skvělý. Super odreagování a prostě všechno. :) První hru jsem dokonce vyhrála, tak jsem na sebe byla pyšná, obzvlášť, když jsem skoro celou dobu prohrávala. :D Při druhý hře se vypla elektřina, nikdo nevěděl proč. :D No tak nejdřív jsme tam dělaly blbiny, všichni na nás koukali. :D Potom jsme si tam teda sedli, fotily se a tak, fakt moc fajn. Nakonec nám ten majitel řekl, že si máme jít pro boty a každý jsme dostali takovej papír, kde je napsaný, že píště, když koupíte 2 hry, tak třetí je zdarma, tak aspoň něco. :) Holky mě hodily domů a oni měly namířeno ještě jít někam pařit. Já jelikož jsem druhej den šla poprvé do školy, tak jsem byla ráda doma. :))


První den ve škole. První co bylo, když jsem ráno vylezla z postele bylo, že jsem šla zkontrolovat stav sněhu venku, protože přes nos mělo sněžit a hle, sníh byl!! :)) Konečně, byla jsem nadšená a HD mě odvezl na nádraží, jelikož tady se to dvakrát moc neodklízí, tak se o mě báli. No ale jinak škola, řeknu Vám, že to bylo super. Škola mi chyběla už delší dobu a tohle vlastně ani není tak úplně jako škola, je to prostě kurz angličtiny. Učitelka je moc fajn, je původem z Kalifornie a má opravdu tu krásně čistou angličtinu, co jí rozumíte naprosto všechno. :) Je jak z filmu. :D Chodí nás tam asi 19 lidí, což je dost, ale nepřijdu si nějak ukřivděná nebo tak něco. Jsou tam lidi s horší angličtinou, ale i s lepší, takže si myslím, že je to kurz jako dělanej pro mě. :) Některý holčiny josu tam opravdu milý a příjemný, s některýma jsem se ještě ani nebavila. Chodí tam s námi dokonce jeden kluk (Francie), ty holky jsou jinak snad ze všech možných států, Mexiko, Nikaragua, Kolumbie, Thajsko, Německo, Rumunsko, Brazílie atd., je toho fakt hrozně moc. :) Bavily jsme se o politice, pochopila jsem dokonce věci, který jsme doteď nechápala, dostali jsme i domácí úkol a prostě se mi tam líbilo. :)

Včera jsem vlastně už zažila druhý den ve škole. :) První dvě hodiny skoro celý jsem se bavili o našem úkolu, taky o politice. Jelikož budou letos volby, tak je to docela logický to řešit a člověk se i dozvěděl spoustu věcí, který vůbec netušil nebo ho ani nezajímali. Ač já politiku nemám ráda a nezajímám se o ní, tak ona to umí tak podat, že mě to fakt bavilo i jsem se divila. :)) Potom jsme teda probírali i gramatiku, konečně se učili, ale stejně to nebylo takový to učení, co známe od nás z hodin angličtiny. Je prostě uplně jiný, když Vás učí rodilý mluvší než někdo, kdo se to učil stejně, jako se to učíte teď vy. Ona dokáže říct hrozně moc příkladů z praxe, vysvětlí to v abgličtině tak, by to člověk opravdu pochopil, hrozně mě to baví. :) Nemůžu si na nic stěžovat a jsem ráda, že jsem si nevzala kurz s Niagárama, protože tam bych se toho moc nenaučila a tohle bude aspoň přínosný potom i v budoucnu. :) Na Niagáry můžu jet prakticky kdykoliv, není to pro mě vůbec daleko. :)

Jinak se tu asi nic moc zvláštního neděje. Teď jsem se dva víkendy ani neviděla s Niki (http://nikki-v-usa.blog.cz/). :/ Doufám, ež teď v sobotu nám to už vyjde a něco podnikneme. :)) Plánuju už hrozně moc výletů, Houston, Philadelphie, Boston, Yale University, Atlanta (to ale až přijede naše Mišulka -http://misuleinusa.blog.cz/), Atlantic city, Chicago, Niagáry, Washington, D.C., Hershey park a další. Snad to všechno vyjde. :) Navíc mi 24. února přijede na návštěvu Terezka moje z Pensylvánie (http://terynainusa.blog.cz/), tak se hrozně těším, co podnikneme. :)) Ráda bych Vám sdělila nějaký další novinky, ale myslím, že ani žádný nejsou. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat