sobota 25. ledna 2014

Škola, Super Bowl, nákupy, zvratky, první brunch a Grammy!

(Únor 2012)

Tak zase po dlouhé době. :/ Vím, že to tu poslední dobou hodně zanedbávám, ale já hrozně nerada píšu krátký články a tady se zkrátka neděje tolik věcí, co bych mohla zmínit, a nebo o nich napsat, tak to radši později shrnu všechno najednou, aby toho bylo víc a vy jste si víc početli. :))
No můj 8. týden tady začal velmi dobře, na začátku týdne mi přišel balíček od naší Mišulky (http://misuleinusa.blog.cz/), kde bylo spousty dobrot, jako například pudinky, horalky, tatranka, trojhránky, bon pari a mnoho dalšího, nedůležitější ale samozřejmě Kindre Bueno!! Mňami! Hrozně moc mě to potěšilo a další den mi přišel od ní ještě pohled z Holýšova (prej komunistickej nebo co to říkala :D), ale opravdu krása. :) Týden proběhl naprosto v pořádku a nebyl vůbec žádnej problém ani nic takovýho. Krom toho, že jsem trošku víc pracovala, což mě nezabilo že jo. :)) Co mě ale potěšilo bylo, že nějak ve čtvrtek jsem se zakecala s HM, která byla na nějakým sezení se Serenou Williams, tak mi vyprávěla a pak mi říká něco ve smyslu, že se zrovna teď bavili s HD v autě, jak jsou se mnou hrozně moc spokojený, jak dobře vycházím se Stellou, jak se jí věnuju, a že jsou moc rádi, že mě mají. :) To bylo fakt hezký. :)

V sobotu mě jako každý víkend čekala škola, ve škole to bylo opravdu super, hrozně mě to tam baví a jsou tam moc super holky (teda ty, s kterýma se bavím). :)) Jedna holčina, jmenuje se Susana a zná se dokonce s naší Kamčou-Helčou (http://helena-dibiagini.blog.cz/, což jsme zjistily úplnou náhodou, ale bylo to super a zasmály jsme se tomu, tak je svět opravdu malej. :)) Je hrozně fajn, ale zpátky k věci, pozvala mě na narozeniny na další sobotu, ale jelikož mně není 21, tak jsem nemohla jít, tak mi navrhla, že bychom si mohly dát alespoň brunch potom v neděli. To jsem samozřejmě souhlasila, protože každá příležitost mluvit víc a víc anglicky, poznat nový lidi a jídla, je dobrá. :)) Ve škole jsme jinak ten den řešili frázový slovesa a idiomy a byla jsem na sebe hrozně pyšná, že z tý oboustranný A4, kde bylo vždycky frázový sloveso a k tomu příklad ve větě, tak jsem nevěděla tak asi 5. :)
V neděli jsem měla jako už skoro tradičně sraz s Barčou. Tentokrát jsme byly domluvený, že místo do Walmartu a tam poblíž, zajedeme do Kmartu na kukačku. V Kmartu jsem já osobně ještě nebyla a Barča tam byla minulý víkend, tak říkala, že tam má vyhlídnutý laky na nehty a kdesi cosi, tak jsme jely. Já řídila a je to dál, než jsem zvyklá všude jezdit, ale krásně jsem to zvládla. :)) První zastávka byla ve Starbucksu, kterej jsem poprvé viděla, jakože samostatnou budovu a dost se to podobalo mekáči. Potom jsme tedy pokračovaly do Kmartu, já hrdinka říkám, je teplo, nebudu s sebou tahat bundu (ještě jsme musely kus jít pěšky.. nebo musely, chtěly jsme se projít) a řeknu Vám, ono to jenom vypadalo, že je teplo, já málem umrzla, než jsme tam došly. :D Strávily jsme tam takový dobrý dvě hodiny, všechno prolezly, nahrabaly si plnej košík, ale u pokladny jsme to obě zredukovaly. :) Já teda extrémně, abych zas tolik neutrácela a hlavně jsem věděla, že ještě pojedeme do TJ Maxxu a tam mi bylo jasný, že něco koupím. :D Taky, že jo.. tričko Converse za 10 dolarů, no nekup to že jo. :D Viděla jsem tam teda ještě krásný sluneční brýle Michael Kors za 20 dolarů, ale po nákupu v Kmartu a s mým šetřením jsem na ně už neměla, ale možná to byl osud, kdo ví. :D Kdyžtak je koupím příště, pokud je budou ještě mít. :) Domů jsem přijela těsně před šestou hodinou, tak si říkám, kouknu na Super Bowl, ale jelikož tady máme jenom jednu televizi v obýváku, na kterou se nekouká, pokud je tu Stella, tak jsem měla smůlu. :/ Fakt jsem hrozně chtěla koukat, když hráli New York Giants, ale bohužel. Měla jsem aspoň internet a kontrolovala výsledky. Naštěstí hoši vyhráli!! :))


V pondělí jako vždy pracovala HM z domova a tak jsme si tak povídaly přes den a ona se mě zeptala, jestli přemýšlím, že bych prodloužila. Tak jsem jí řekla, že samozřejmě přemýšlím, ale že se mi honí v hlavě spoustu dalších možností, jako studium tady, pracovat tady, vrátit se zpátky a jít do školy, vrátit se zpátky a pracovat. Je toho fakt moc a moje hlava to zatím nějak nezvládá, pořád mám dny, kdy bych se nejraději sebrala a jela domů, ale na druhou stranu mám i dny, kdy bych tu chtěla za každou cenu zůstat. Je to těžký rozhodování, ale snad se rozhodnu správně. :) Jsem tu u nich sice spokojená, až na pár výjimek, ale pořád to neznamená, že kdybych prodloužila, tak u nich. ;) No ale abych konečně zmínila jednu z mých krizí tady nebo jak to nazvat, jejich přehnanou péči. V pondělí, když jsem skončila, tak jsem ještě nějakou dobu byla nahoře s HM, pak jsem se šla vykoupat a ona mezitím šla uložit Stellu. Skoukla jsem Ulici, od 8 začínaly Gossip Girl, tak jsem šla nahoru koukat a jakmile jsem sešla dolů, sedla jsem si k počítači, tak HM přijde a říká: "Míšo, můžeš jít na chvíli nahoru ke Stelle?" .. tak jsem si tak říkala.. tvl co se zase děje! No ale zvedla jsem se a hned jsem šla. Ona Stellu v ruce a byla poblitá. No tak říkám, co se stalo a ona.. no běž se podívat, tak jdu do pokoje a tam HD svlíkal prostěradlo z postýlky a ukazuje mi kousky avocada, který jsem jí odpoledne dávala (dávám jí ho snad každej týden a nikdy nebyl problém). Hned jsem dostala přednášku, že na kousky jí to dávat nemůžu, že jako to nestráví a kdesi cosi a přitom HM mi sama odpoledne říká, abych jí to nakrájela na kousky. Navíc v sobotu jí dávala avocado ona a taky na kousky a problém nebyl. Podle mě jí spíš nesedlo kiwi s cereáliema, co měla k večeři, ale to je jedno. Šla jsem tedy dolů, šla na skype s Terezkou (http://terynainusa.blog.cz/), jako každý den.. kecáme, kecáme a najednou zas HM: "Míšo, můžeš prosím tě ještě na chvíli nahoru?" a jen Terka v tom Skypu.. ajéje. :D No tak jsem šla do kuchyně, tam nikdo, jdu teda nahoru a kouknu do pokoje a celej koberec zeblitej (omlouvám se za výraz, ale naprosto to vystihuje). Jdu teda dolů a ona na mě, že jako Stella zase zvracela a jako tak a tak. Tak jsem se jakože omluvila, že jsem nechtěla, aby si ublížila a takový a tak jsem byla poslána normálně spát. Samozřejmě moje nálada byla zase na bodu mrazu a to byl zase jedne z těch dnů, kdy jsem se chtěla sebrat a jet domů, ale díky Terce, jsem to zvládla a přežila. Už jsem to zase já, ta usměvavá Míša! :)) Celý týden byl potom už ok. Neřešilo se nic ani tak. :) Hlavně co přispělo k mojí dobrý náladě, tak bylo to, že mi přišel balík od rodičů! Nebyl to vůbec balíček, ale pořádnej BALÍK!! :D Vážil skoro 7 kilo!! Bylo tam hodně věcí, o který jsem si řekla, jakože na pečení a vaření, potom moje časopisy, co mám na ně předplatný u nás, cukrovíčko od babičky a štáva v pytlíčkách!! Mňami!! :))
V pátek se měla stavit dopoledne Barča na kávičku, ale špatně jsme se domluvily a tak z toho nakonec nějak samo sešlo. Večer jsme ale jely alespoň do Starbucksu a pokoukat po Barnes & Noble. Ten Starbucks je přímo uprostřed toho, je to super. Můžete si vzít prostě knížku, přečíst jí tam a nemusíte si jí koupit. :) No ale to je vedlejší. Jely jsme jenom na chvíli, aby jsme se tenhle týden vůbec viděly, protože Barča zase pak jela pařit s holkama a já ráno vstávala do školičky. ;)
V sobotu mě tedy jako tradičně každou sobotu čekala škola. :) Bylo to v pohodě, sice jsem první hodinu tak trošku usínala a zrovna moc nevnímala, ale druhá polovina byla super. Byli jsme rozdělený do skupin.. nebo tedy na dvě skupiny a jedna skupina měla obhájit Babyboxy a druhá skupina (MY), měla mít názory proti babyboxům. No řeknu Vám, v naší skupině jsem se tam skoro s jednou holkou pohádala. :D Ale pak to bylo ještě ostřejší, když jsme už měli zahájit diskuzi. :D Všichni se překřikovali a tak, bylo to super a člověk zjistil, jakej na to má každej pohled. :) Po škole jsem rychle mazala na metro, abych se mohla stavit v Modell's naproti Grand Central, protože jsem věděla, že tam mají všechno možný od mávajících rukou, po trička s Giants a tím jejich sloganem: Super Bowl Champions a tak. No samozřejmě jsem si koupila tričko (vědět, že je za poloviční cenu, vezmu si dvě) a tu mávající pracku. Je to fakt super a myslím, že dobrá památka. :) Zbytek soboty proběhl v poklidu a po dlouhé době na Facebooku s mojí milovanou Týnuškou a na skype s Miškou a Terkou. :))


V neděli mě čekal už zmiňovaný brunch. Byla jsem hrozně natěšená, protože jsem na něm ještě nebyla a moc jsem nevěděla, co očekávat. Bylo to ale fakt super. :)) Dala jsem si French toast a horkou čokoládu. No teda, myslela jsem, že to vypadá uplně jinak a hlavně, že to jinak chutná. Nevím ani k čemu to přirovnat, nebylo to ani sladký, ani slaný, ale něco mezitím. Takový nasládlý, no nevím. :D Ale důležitý je, že mi to chutnalo. :) Susana si dala nějakou vaječnou omeletu s Fetta cheesem. :) Prý jí to taky moc chutnalo, měla asi trojnásobnou porci než já a všechno snědla. :D Po zdařilém jídle a posezení jsme se vydaly metrem na Union Square do Barnes & Noble, jen tak pokoukat po knížkách a pokecat. Většinu času jsme spíš prokecaly, než že by jsme koukaly po knížkách, ale našla jsem tam knížku o Praze a Český republice, tak si jí hned vzala, že se do ní podívá. Byla z toho uplně nadšená. No ale co jsem tam ještě našla, hrozný mraky průvodců o Praze, fakt několik, kdo by to řekl že jo. :) Pak teda nechápu, proč ale tolik američanů neví, co to je Česká republika. Po asi dvou dalších hodinách, kdy jsme pokukovaly, pročítaly a všechno, jsme se rozloučily v metru a každá šla svou cestou. :) Byl to opravdu zdařilej víkend a hlavně zdařila neděle a můj první brunch. :)




Večer potom přišlo na řadu zmiňované Grammy Awards!! Jako skvělý, to se u nás na slavíkách nezažije! :D Adele vyžrala, co mohla! :)) Byla tam hromada vystoupení.. víc než samotnýho vyhlašování, ale bylo to fakt super! :)) Za 14 dní Oscary!! HOHO! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat