neděle 26. ledna 2014

Sranda? BYLA!!

(Květen 2012)

Asi se divite, ze zase pisu ze? To je tak, kdyz clovek nema co delat s casem. :) Po stredecni pohodicce a volnym dni, kdy se jeste k veceru stavila Barca, ktera byla na Manhattanu na pohovoru, tak mi prisla oznamit, ze ji vzaly a ma praci. Porad teda nevi, jestli to vezme a co a jak bude, protoze uz ma proste letenku, ale to se mozna jeste bude dat zaridit. :) Vsechno se uvidi, pokud to vyjde, tak bude mesic ucit intenzivne anglictinu na soukromy jazykovce v NYC a pak jeste podnikne tu Cinu, vsechno ji to krasne vychazi. :) Hlavne pokud to vyjde, tak ji tu (ne sice primo tady, ale jo) budu mit o mesic dyl a to za to stoji. :)
Prijela jsem domu az docela pozde, jeste jsem potkala HD v kuchyni a zrovna se chystal spat, tak jsme si jen poprali dobrou noc a rekl mi, ze mam na dverich u sebe vzkaz od HM. Tam bylo, ze mam vstat na devatou hodinu, ze chteji ject vlakem v 9:31, tak abych si jenom prebrala Stellu, ze ona ji nakrmi. Vstala jsem celkem v pohode, na to, ze jsem do jedny koukala na film a vsechno bylo ok. Volala nejak dopoledne, jako vzdycky vola, ale rikala jsem si, ze jako kdyz jsme se rano videly, tak volat nebude.. to byl velky OMYL. No tak dobre, beru. Pak volala znova, kdyz Stella spala, jako jestli spi a tak a jestli bych mohla Stellu dat i vecer spat, ze oni prijedou nejak v 10. Rikam, ze jo, ze neni problem, at si to uzijou. Uz jsem pocitala s mega dlouhym dnem a byla docela otravena. V tom zvonil telefon po treti, to ja uz opravdu nastvane sla pro ten telefon, mluvila jsem samozrejme mile, jako vzdycky a taky mi bylo mile oplaceno. Tentokrat volala, aby mi rekla, ze v patek mam volno!! :D HAHA, takze dneska dalsi krasne volnej den + volnej vikend (puvodne jsem mela v sobotu pracovat, ale diky bohu jsme se domluvily az na dalsi vikend)? No kdo by nechtel, ale volny pondeli by se mi libilo vic, abych mohla jit s holkama parit nekam do NYC, protoze tam budou vsude namornici!! Jeeej o to ja prijdu. :/ Neda se nic delat, svet se nezbori. :) 
Co se mi ale vcera nestalo, jako naschval. Dlouhej den a jeste tohle. :D Umyvala jsem dole koupelnu, Stella tam za mnou porad chodila, tak jsem ji vyhanela, protoze vi, ze tam nema chodit (rada saha do zachodovy misy), tak ji jdu odvezt a neco tam smrdelo.. rikam si, co to je. Prijdu do kuchyne a tam na zemi je cosi, tak do toho botou stouhnu a rozmazlo se to, cucham teda k tomu a co to nebylo, no hovno to bylo samozrejme. :D Tak si rikam, kde se to tady sakra vzalo, Stella stoji a cumi na me. To uz mi bylo jasny, ze se neco stalo, otocila se a chtela utyct, to jsem videla, jak chudak je cela posrana!! Doslova, proslo to pres plinu a pres kalhoty. Svlikla jsem ji a jak jsem ji svlikala, tak jsem ji to rozmazala komplet po nohach ze jo. :D Radost proste, nemohla jsem ji ani polozit ani nic, tak jsem ji trochu otrela tema mokryma kapesnikama ve stoje, pak jsem vzala tu hadrovou plinu, na kterou jsem ji polozila a nejak ji otrela a potom umyla. Docela vtipny, ze ji to hovno az vypadlo z kalhot, ale je to tak. :D Cim to asi bylo ze jo ale... no avokado mela k svacine, takze pokud si pamatujete muj clanek asi z druhyho mesic tad nebo tak, jak po nem zvracela, tak ted na mto slo spodem. :D Avokado mi byl cert dluzen, fakt ze jo!! :D

Dneska byl hodne odpocinkovej den, rano me teda vzbudil asi v pul 10 Stellin rev, to jsem si rikala, jestli ji muci nebo co, ale vstala jsem, stejne jsem si dala na 10. hodinu budik, protoze jakmile spim dyl, tak jsem celej den jak prejeta. Sla jsem se nasnidat, chvili pobyla s nima nahore a sla zpatky k sobe, napsala jsem si s par lidma, umyla si hlavu a sla pomoct s obedem. :) Po obede jsme jeste dobrych 45 minut jenom sedely a kecali, byla to sranda. :)) Odpoledne se jenom valim a valim. :) Mohla jsem samozrejme nekam jet, ale nechce se mi utracet a sama sedet ve Starbucks? Cist si nebo byt na PC muzu i tady doma a je mi lip. :) Navic muzu lezet v posteli a to se vyplati. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat