neděle 26. ledna 2014

Máme tu příbuzenstvo, piknik, nákupy a cluster meeting

(Květen 2012)

Nejak to tenhle tyden flakam, vzdycky pisu clanek v pondeli, ale proste jsem se k tomu vubec nedostala. Snad to ted vsechno napravim. :)
Pracovni tydny ted probihaji vesmes uplne stejne, HM ted mela hrozne moc prace a nejaky projekty, tak jsem nekdy zustala se Stellou dyl a dala ji spat, ale nejak mi to uz nai nevadi, vzdycky mi to necim oplati. Bud koncim v patek treba driv nebo pka dostanu den volna navic, coz se mi samozrejme libi. :) Tyden opet rychle utekl a uz byl zase patek, kdy HM pracuje z domu. Jeste vlastne ve ctvrtek vecer psala Zuzka na nasi skupinu, ze by potrebovala u nekoho blizko NYC prespat, tak jsem ji to nabidla a bylo. Mela priject v patek nejak po pul osmy. Ja koncila v 5, odepsala jsem vsem a na vsechno a vyrazila jeste s HM a Stellou na nakup, abych ji kdyztak pomohla nebo tak. :) Nakonec bylo i dobre, ze jsem jela, protoze si nedovedu predstavit, zeby to vsechno tahla sama a jeste Stellu. Doma jsem jenom dala rychlou veceri a jela pro Zuzku, ta byla chudak cela hladova, tak jsem ji vzala do KFC, pokecaly jsme, zajely jeste do Coldstone na zmrzku a jely dom. Nemile ale bylo, ze kdyz jsme se vratily, bylo mi receno, ze budu v sobotu dopoledne pracovat, ze maji oba moc prace a pomohlo by jim to. Ja byla natesena do NYC za Vercou a oni mi to takhle zkazili, bohuzel jsem ale nemohla nic delat.

Zuzku jsem rano hodila na nadrazi a jela zpatky domu, kupodivu to i rychle uteklo a ja se mohla vydat na nadrazi pro Ivcu. Koupily jsme si neco k jidlu a jely na Bear Mountain na piknik. No to Vam byla ale nadhera. :) Je to proste obri rezervace, kde je mega louka, jezero a dokonce i maly muzeum a ZOO. Nejdriv jsme si roztahly deku na slunicku, ale kdyz z nas po chvilce cural pot, tak jsme se presunuly do stinu. Hlavne my trubky si koupily pulku melouna a sezraly ho, takze jsme porad na stridacku chodily na zachod. :D Sranda proste, obzvlast, kdyz zachod byl na uplne opacnym konci ze jo. :D Vydrzely jsme tam hrozne dlouho i jenom sedet a proste bylo fajn. Potom jsme se kolem jeste trochu prosly, objevily tu "obri" ZOO, kde mely lisky, kojoty a dokonce dva medvedy. :) Byly tam i akvaria s rybickama, zelvama a hadama. Vyrazily jsme jeste pokoukat po kramech, puvodni plan byl koupit neco na party, aby jsme konecne mohly jit parit, ale to nejak nevyslo. Prvni zastavka byla v Sears, kde jsme teda moc neutratily, ale samozrejme kamen urazu byla zastavka v Aeropostale. :D Ja tam proste nemuzu chodit. :D Na druhou stranu jsem si kouila vestu, kterou jsem shanela uz takovou dobu a kratasy, ktery proste potrebuju. :) To, ze jsem si koupila jeste tricko je uz vedlejsi. :D Mam jich malo.. asi jenom vic jak 30! :D Potom rikam.. pojd jdeme do H&Mka, tam si nic nekoupime.. a taky ne. Aspon, ze tak. :D Jenze zastavka v Hollisteru.. ono by to bylo ok, kdyby Ivca neobjevila cast, kde meli tricka za 10 dolaru!! Rikam, ze to tam proste nemuzeme nechat a taky, ze ne. Kazda jsme si vzaly dve trika. :D Po tak narocnym dnu, jsme is to namirily do Starbucks na odponkovej drink. Jeste jsme pokecaly a odvezla jsem Ivcu na nadrazi. Odtamtud jsem se jeste stavila za Barcou a pak uz jenom postel. :)




V nedeli bylo v planu setkani s tou novou holcinou, co jsem se o ni zminovala minule, ale jaksi se na me vykaslala (v pondeli mi psala, se ze hrozne omlouva, ze byla s kamoskama v Central Parku a vzpomnela si, ze mi mela napsat az, kdyz se v 7 vecer vratila domu, no ok). Myslela jsem teda, ze dam skype s rodicema a udelam si odpocinkovej den, ale omyl. Volala mi Barca, jestli nechci nekam zajet a tatka mi psal, ze mam stejne zavolat az dyl, tak jsme jely. Mela jsme spadeno na jedny hodinky v Sears, ale odolala jsem a nakonec nekoupila uz vubec nic, jsem na sebe pysna. :)) Barca si koupila sukni a k tomu hned pasek a korale. :D Potom uz jenom skype s rodicema a relax. :)


Pondeli bylo dost naprd, hrozne moc tu lilo, tak jsme se Stellou ani nemohly ven, ale zmakly jsme to i tak. :) Potom tu vecer byla Barca, protoze ted porad Skypuje s Cinou, jelikoz se tam chusta jet ucit anglictinu a u sebe v pokoji nema signal a na druhou stranu v obyvaku by na to nemela klid, tak vzdycky kolem 9 vecer prijede a vola a vola. :D Zrovna ted prave dostala dobrou nabidku a vypada to, ze ji snad i vezme. :) Tak uvidime, co a jak bude.

Vcera jsem byla na svym prvnim cluster meetingu. Je to vtipny, kdyz jsem tu uz skoro 6 mesicu, ale je to tak. :D Za tu dobu, co jsem tu, tak byl jen jeden a to nekde na konci ledna, Family day, ale to jsme byli vsichni nemocny, tak ted konecne byl. Co Vam budu povidat, je nas v clusteru skoro 50 a bylo nas tam 6, z toho ja a Barca. Poznala jsem ale i novy holciny a jsem rada, ze jsem sla, protoze tohle jsem potrebovala. Byla tam jedna nova, co ted bydli tady asi 10 minut ode me (je to po ty blaznivy Eve v ty rodine :D), tyjo je ji taky 19 a vypada docela v pohode. :) Je z JAR a tem ja jakoze fakt treba na skoleni vubec nerozumela, ale vcera v pohode, tak aspon, ze tak. :) Potom jedna nova Nemka, co je v rodine po jedny holcine, co jsem znala. Ta je takova divna a asi prvni nemka, ktera umi spatne anglicky, co jsem zatim zazila tyjo. :D Dalsi byla jedna z Danska, takova hrozne fajnova a vtipna, ta mi sedla ais ze vsech nejvic. Je tu uz 9 mesicu a jeji anglictina je vic jak dobra, porad mlela a mlela, jak rodilej mluvci. Masakr, ale rikala, ze anglictinu studovala a navic Danove, Svedi a tak, tak maji snad vzdycky dobrou anglictinu. :) Posledni kdo tam byl, byla jedna holcina z Brazilie, taky dobra naglictina a mila holka, ale moc se teda neprojevovala za celou tu dobu no, ale Tamsin (JAR) nam vypravela pribehy uplne o tom, co se tam u nich treba deje a tak, docela vtipny nekdy a nekdy naopak se clovek uplne boji, co se tam nedeje. Kolem pul desaty jsme se sbalily a jely dom, ja jen Barcu vyhodila domu a upalovala, protoze uz jsme u nas meli navstevu, HM prijel bracha s manzelkou a jsou opravdu hrozne moc mily. ;)) Jsem za to rada, ona hned vstavala, podavala mi ruku a davala mi pusu a on taky moc fajnovej. :) Aspon, ze tak. :))

HA a dneska? Dneska mam celej den volnoooo! Masakr ze? Sama jsem nemohla verit, ale je to super. Tyjo docela jsem i vyspavala, potom jsem volala s mamkou, protoze zitra jede na Slovensko a potom jsem se uz jenom valela nebo valela. Odpovedela i na zpravy a tak, nesnasim, jak se mi to tu kupi. :) Ted uz jenom hodim neco na sebe a pujdu si zabehat. Tak se mejte a smejte!! :))

P.S.: Snad nemam moc chyb. :))


Žádné komentáře:

Okomentovat