neděle 26. ledna 2014

Prší, prší a zase prší a New York Aquarium

(Květen 2012)

Jak jsem psala naposledy o vikendu do Washingtonu, tak ten jsme posunuly, jelikoz ten vikend je v NYC Cesko-Slovensky festival, kde bude samy cesky jidlo, toceny pivo a dokonce i KOFOLA! Ta mi tu ukrutne chybi, tak jsem si rikala, ze si asi naberu doma prazdny lahve a necham si nacepovat i domu. :D Washington jsme tedy posunuly na neurcito, ale doufam, ze brzy pojedeme. :) Ted bude kazdej vikend trosku busy nebo aspon jedna akce kady tyden, ted v tydnu mi sem prijede se skolou Verca (kamaradka z Texasu, potkaly jsme se na ambasade), tak se v sobotu uvidime, nemuzu se dockat. Nevidela jsem ji pul roku a pritom si kazdy den piseme a jsme casto na Skype, tak mi to ani neprijde. :) V nedeli se jeste uvidi, co bude a nebude. Hlasi krasny pocasi, tak by jsme mozna s Barcou konecne mohly vyrazit na piknik, do NYC se asi nepojede a neuvidime se s Ivcou, protoze razne zavelela, ze budeme setrit. :D No kdyz mysli, muzeme se pokusit. :D
Abych shrnula cely tyden a vrhla se na tu prijemnejsi cast a to vikend, tak bych napsala jenom par veci. :) Cely tyden nam tu prselo, nebylo moc pekne a byla to otrava. Jakmile je takhle osklivo, Stella ma porad divnou naladu, obcas je urvana a hlavne je porad unavena, tak se s ni neda nic moc delat. Chtela jsem chodit behat, ale jelikoz bylo pocasi jaky bylo, tak to bohuzel neslo. Barca si uzivala na Floride a ja tu skejsla. Zvladla jsem to ale bravurne a s jednou holcinou, kterou jsem si tu nasla uz nez jsem sem jela, jen jsem na ni pak nejak zapomnela, tak jsme se zase nasly, psaly jsme si a po Facebooku je hrozne fajn a mely jsme si porad co rict, navic jsme zjistily, ze mame hodne podobny rodiny a to bylo asi to nejvtipnejsi. Je teda od jiny agentury, ale potesujici je, ze je z Kolumbije, tim padem nemluvi cesky a navic mi rikala, ze jedina jeji kamoska tady, mluvi taky spanelsky, a ze jeji anglictina je hrozna a potrebuje trenovat, tak jsem ji sdelila to samy a uz se tesim, az se sejdeme. V tydnu to asi nevyjde, pracuje dlouho, ale vikend vypada nadejne. :)
No ve ctvrtek se nam vyjasnilo, udelalo se lip, tak jsme konecne mohly jit i ven a stravily jsme tam snad pul dne. Bylo to super po takovy "dobe".
V patek HM samozrejme pracovala z domu, ale tentokrat to hrozne rychle uteklo. Zacinam vzdycky ted v 10 a koncim v 5. Nejak hned po ty desaty nas vyhnala ven, protoze Stella byla zse na pest a domu jsme prisly skoro ve 12 myslim. To sla zase ona sekat, tak jsem Stellu v klinu nakrmila, chvili jsme si pohraly a dala jsem ji spat. To pak zase ona prisla, takze pohoda. :) Spala skoro do 4 hodin, tak jsem ji pak dala svacinu, sly jsme ven a uz byl konec. :) Nabidla jsem se i, ze zajedu nakoupit, aby ona nemusela, tak byla rada a hlavne jsem to sfoukla za pul hodiny, oni vzdycky treba 2 hodiny nekde jsou, tak uplne cumela, kdyz jsem prijela domu. :D Potom jsem sla behat a pustila si Ulici a Vymenu manzelek. Tentokrat zadny drama, tak to byla docela nuda. :D

Konecne sobota a dlouho ocekavany rodinny vylet do New Yorskeho aquaria. Po pravde jsem se hrozne tesila, ale zaroven mela i trosku strach, co Stella. Nikdy jsme s ni takhle nikde takhle nebyly. k mymu prekvapeni byla uplne hrozne hodna. :) Vyjely jsme v pul 10 tady od nas, hodinka do NYC, pak skoro hodina metrem do Aquaria, ale docela rychle to uteklo.


V metru jsem si sedla vedle jedny cernosky (je jedno, ze to byla cernoska, to ja jen tak) a ta si tam rozbalila mega svacu ze Subwaye, jedla to tam, sluchatka na plny kule, ze i pres ten rachot metra jsem to slysela ciste. :D Co bylo ale hrozny, pri kazdym soustu, ktery strcila do pusy, tak srkla. No asi po peti minutach jsem toho mela plny zuby, rikam to jim a ti se mi hrozne smali samozrejme. Pak mi rika HD, hele uz to bali, bud uz to snedla nebo bude vystupovat. Treba to z tebe vycitila. :D Potom si ke mne uz nikdo nesednul, tak to bylo fajn. Po chvili jsme dojeli na misto, venku krasny pocasi, slunicko, teplo.. no nadheraaa! :) Bali jsme se, aby nam to pocasi vyslo, ale diky bohu to bylo snad jeste lepsi, nez jsme si mysleli. :)


Nejdriv tam byla cast s rybama, maly, velky, stredni.. vsechno. :D A maly rejnoci. :) Sly jsme dal a dosly jsme ven, tam bylo akvarko s lachtanama ze vsech moznych casti sveta, po pravde, nevidela jsem v nich moc rozdil, ale dobre. :D Dalsi bylo taky venkovni akvarko, kde byly tucnaci. To je tak vtipny, jak oni chodi, kymaceji se ze strany na stranu a pak hopkaji nahoru a dolu. :D Sice mame tucnaky i v Liberci v ZOO, ale tam spis jenom plavou, takhle chodit jsem je moc nevidela. ;) Jako dalsi jsme vesly do podzemi kouknout se na morsky koniky a mroze. Teda ten mroz, to je poradnej kusan. :D Venku jsme pak zjistili, ze vazi prumerne mezi dvema az ctyrma tunama, prozte vic jak auto. :D To je priserny. :D




Dalsi zastavka byla v akvariu se zralokama. Doted nechapu, jak muzou byt v jenom akvarku zraloci, zelvy a mega rejnok, ale tak asi se nesezerou no. :D Ti zraloci byli ale opravdu strasidelny, ty zuby vyceneny permanentne, no sileny. :D Zelvy obri, uplne jako s nejakyho filmu. HD rikal, ze uz chybi jenom Brad Pitt, kterej by ji namluvil. :D Potom jsme ale rychle mazali na show s lachtanama, ktera zacinala v 1:45, tak aby jsme prisly nejak rozumne a meli si kam sednout. :) Mely jsme fakt dobry mista, ale myslim, ze tam spatny ani moc nebyly. :) Mne jeste zaplatily HP jednu vec navic, to si mohl zaplatit kazdej, ze jakoze takovy sezeni s trenerem tech lachtanu a nakonec si nechat dat od nej pusu a oni nas pri tom vyfotili. To byl ten nejlepsi zazitek v mem dosavadnim zivote, opravdu parada a nezapomenutelny. :) Hrozne moc jim dekuju, ze mi tohle umoznili, sice jsem potom smrdela jako ryba, ale rozhodne to stalo za to. :)




Kdyz jsem si uzila svuj zazitek, nechala jsem si jeste fotku vytisknout a mohlo se jit na obed. :) Stella uz byla dost unavena, tak jsme nikam dal nesli. Bylo tam jeste jedno oddeleni akvarii s meduzama a chobotnicema, to mohlo byt zajimavy, ale tak treba nekdy priste. :) Po jidle jsme uz jenom sedly do metra, ja napsala Ivce a mohly jsme se i s Mailys sejit. :) V metru jsme se rozloucily a ja pokracovala na Columbus Circle, kde jsme mely sraz s holkama. Prvni zastvaka byl zachod a hned druha Starbucks. :) Holky na me chudery dlouho cekaly, protoze ja porad nevedela v kolik tam budu moct byt a tak, ale zmakly to. :) Ve strabucks jsme posedely a pak se vydalo na Times Square. Tam hned prvni, co jsme videly byly autobusy plny fanousku Rangers. Autobusy vylepeny s hokejistama a tam Let's go Rangers! a oni ze shora rvali to samy, no proste skvelej zazitek. :) Vsichni to hned fotili.. mazeeec! :) Posudte sami.. :))



Potom jsme si to namirily do Roxy, protoze Ivca si chtela koupit botky a ja si chtela jenom nejaky veci zkusit. Botky nakonec misto $50 staly jenom $20, tak Ivca nadsena. :D a ja objevila slunecni bryle misto za $50, tak za $30.. hrozne jsem je chtela, tak jsem si je proste koupila. :) Jsem za to rada! :)) Pak uz jen zkouska bezeckych bot a hura na Grand Central. Myslela jsem, kolik nemame casu, ale nakonec jsme to i se zastavkou na zachode mely docela akorat. :D Cesta utekla rychle, povidaly jsme si o vsem moznym, ja se s holkama u nas na stanici rozloucila a pred nadrazim uz na me cekal HD. V noci jsem jeste vylezla nahoru a nechala HM na lince pranicko ke Dni Matek.

Rano, kdyz jsem vstala, tak me hned objimala a hrozne mi dekovala, ze ji to moc potesilo a tak, tak to potesilo i me. :) Dala jsem jenom rychlou snidani, Skype s rodicema a to mi uz volala Barca, ze je v NYCa rekla mi, kterym vlakem pojede. Pak jsem se rozloucila s rodicema, dala jogurt, nahodila satky (bylo fakt nadherne a hrozny horko) a mohlo se jet. Na nadrazi jsmese objimaly, jako kdyby jsme se nevidely minimalne mesic. :D Barca mi dovezla kratasky, jsou cerny a na zadku maji napsany bile Key WEST. Hrozne pekny, vzdycky kdyz si je vezmu, tak si na ni vzpomenu. :) Skocily jsme jeste na rychlovku do Starbucks, protoze toho chudera moc nenaspala, ale aby mi mohla povypravet ze jo. :) Odpoledne jsem se pak uz jenom flakala, cucela na filmy a psala si tak nejak s holkama na FB. Pak jeste behat, posilovacka, sprcha a byla jsem totalne KO. To se me jeste HD ptal, jestli si s nima nechci jet chvili pinknout tenis, ale tak ze me lilo, ze jsem odmitla. Vecer jsme pokecaly s Ivcou, trosku probraly neco kolem Floridy, nasla jsem nam dalsi spolucestujici!! :))

Neco k dnesku, dneska se nic moc nedeje. Dopoledne bylo krasne, slunicko, teplo.. mozna az moc dusno a pak z niceho nic behem 10 minut se zatahlo a zaclo priserne prset, ochladilo se asi o 8 stupnu. No vtipny. :D Ditko mi spinka a konecne jsem splnila muj dnesni ukol, clanek! :) Doufam, ze potesi. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat