neděle 26. ledna 2014

Potkalo mě štěstí i neštěstí

(Srpen 2012)

Urcite jste vsichni zvedavy, jak dopadlo moje rande haha. Potesim Vas, jelikoz byly rovnou dve. Ve stredu jsme misto vecere sli s jeho kamaradama na lod, bylo skvely, ze me s nima seznamil, oni se o me hrozne zajimali, ptali se me porad na neco.. fakt hrozne mily jsou. :) Bylo nas tam celkem 6, jeste jedna holcina a ta mi hned na zacatku rikala, ze jeji tatka je z Ceskoslovenska, tak to bylo docela vtipny, ale cesky ani slovensky neumi teda nic. Kazdopadne ze zacatku to pro me bylo dost tezky, zvladat vsechny poslouchat, prervavali se, radio hralo, kazdej navic uplne jinej prizvuk a ja do toho mela mluvit? :D Aha no, tak to jsem trochu nezvladala, ale pak jsem se d otoho nejak dostala a dobry. :)

Dalsi rande bylo v sobotu a to bylo naprosto nejvic nejlepsi. :) Nikdy jsem nezazila s klukem nic lepsiho, je fakt uzasnej, je to gentleman, vsude mi otevira a drzi dvere, proste skvely. :) Vysvedl me, sli jsme se projit na most pro pesi, potom mi ukazal kde bydli, kde vyrustal, kde bydli jeho deda, kde ma firmu jeho tatka a vsechno takhle, bylo to moc fajn. Byli jsme na bowlingu, coz jsem samozrejme prohrala. :D Potom jsme jeli do parku, kde jsme stihli dokonce i zapad slunce, nosil me v naruci haha, no nemuzu si stezovat. :D Odtamtud jsme jeli na veceri a uz jsem pomalu musela dom. Meli jsme ale porad trochu casu, tak jsme se sli projit k rece a tak. Fakt se mam ted krasne, aspon co se tyhle stranky tyka. :)

Jinak teda duchodce mam porad za zadkem, silene me vytacej, stvou, otravujou mi zivot.. nechapu to proste.. NECHAPU!! Stelly si nevsimaj, porad jenom komanduj, co ji mam dat k jidlu, co ne. Ze tohle bych mela delat tak a tohle zas jinak. Vcera uz jsem ztracela trpelivost, ale nemela jsem kdy o tom mluvit s HM. Kazdopadne dneska to dodelali.. krmila jsem rano Stellu a oni na me neco, ja neodpovidala, proste jsem nemela naladu.. nikdo nemuze byt usmevavej 24/7, ze jo. Na to teda dedek povida, ze jsem se dneska nejak spatne vyspala, tak mu rikam, ze proste jenom nemam kazdej den chut hned rano mluvit. V tom ale babka povida: "Vsak uz je pul 10, to je skoro obed." Ja myslela, ze vyskocim z kuze proste!! Uz na to nemam, Stellu porad taham ven a na prochazky jenom, bay jsme nemusely byt s nima doma. Dneska dopoledne jsem si sedla na konci ulice, ona tam behala a ja se uklidnovala, abych se vubec mohla vratit, proste parada! Ono je to asi vzdycky neco za neco, v necem se dari, v necem jinym zase ne. Nemuze byt nikdy nic na 100%. :)

Abych shrnula ale ostatni veci, vsechno je jinak docela v pohode az na to, ze jsem minulej tyden hlidala 62 hodin, tak proste paradicka! :D Uz se vybira nova au-pair a HM me poprosila, jestli bych se na ne taky nemohla podivat a pomoct jim s vyberem. Samozrejme jsem souhlasila, ale to jsem netusila, jak divny to bude. Fakt hrozne neprijemnej pocit vybirat cloveka, kterymu pak predam "MOJI" Stellu. Opravdu tu nechci zustat, ale tyjo, tohle bude jeste hodne zajimavy a hlavne tezky pro me. Samozrejme i pro ne, jsou se mnou hrozne spkojeny. Haha jeste aby nebyli za to, co vsechno delam a trpim tyjo. :D Kazdopadne mame dve kandidatky, tak uvidime. :) Bavila jsem se o tom i s Tomem, jak se citim a on mi rekl, ze je nemozny najit druhou ME, ze nikdo nebude tak dobrej jako ja. Tak jako potesil chlapec ze jo, ale nevim, jestli to tak je haha.

V nedeli po mym rande jsme meli pool party pro sousedy. Bylo mi receno, kdyz jsem rano vstala, ze to pro me bude odpocinkovej den, ac jsem mela normalne pracovat. Aha.. tak pry skoro 12 hodin v kuse znamena odpocinkovej den, to jsem si predstavovala teda trosku jinak, ale dobre no. :D Nejak jsem to zmakla, sice jsem byla totalne vycerpana, unavena, nastvana, zmrzla, ale dobry. :) Nakonec jsem si hodne sedla s holkama od sousedu, co bydli hned vedle nas, hlavne s tou strasi a potom jsem se s nima celou dobu bavila. :) Vcera jsem je dokonce vzala do Starbucks, a kdyz jsme pro ne sla domu a ptat se jejich mamky, tak ta hned, jako ze je to ode me moc hezky, zej e takhle nekam beru. :D Tak jsem ji rikala, ze to je fajn proste, ze s nima muzu mluvit anglicky a pro ne je zase dobry, ze muzou byt se mnou. No nasmaly jsme se neskutecne, rikala jsem jim, ze bych jim chtela delat au-pair. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat