neděle 26. ledna 2014

Uběhlo několik týdnů..

(Září 2012)

Vim, ze je to uz doba, co jsem nic nenapsala, ale nejak to proste posledni dobou nejde. Bud neni cas nebo neni vhodna doba a nebo je clovek proste tak unavenej, ze se to neda. Chtela bych zminit aspon nejaky dulezity veci z poslednich tydnu.. spis teda vikendu, v tydnu se toho moc nedeje haha. Kazdopadne koho to zajima, tak love story pokracuje, to je jasna vec. Bude to asi mazec, az budu odjizdet a to uz bude brzo. :/

Je za nami teda asi kolem ctyrech nebo peti vikendu. Uff to asi nebude kratky, ale shrnu to nejak tak, aby u clanku nikdo neusnul.

Vikend #1:
Tak to byl vlastne vikend po nasi slavny pool party. To jsme v soboty vyrazily s Ivcou na plaz na Coney Island, ale na koupani to teda rozhodne nebylo haha. Aspon jsme si to ale i tak uzily, nafotily nejaky fotky, svezly se na CYCLONE!!! Proboha.. uz nikdy vic! :D Vic zle mi snad nikdy nebylo, to byl silenej pocit! Myslela jsem ,ze umru. :D Ale zmakly jsme to a za odmenu jsme si pak koupily placku, kde je: I survived the cyclone. :D Vecer bylo v planu jit do baru s tim, ze budu spat u Ivci a po ceste z NYC bude u nas na nadrazi cekat moje HM s taskou veci na party, ja ji dam batoh z plaze a bude. :D Tak se taky stalo. Byla to fakt sranda. U Ivci jsme se rychlosti svetla vysprchovaly, najedly, pripravily a vyrazily. Bar super, fakt se mi tam libilo, ale teda netancovalo se tam!! To jsem nepochopila a na to jsem se tesila ze jo, kvuli tomu jsem tam sla. :D Tak aspon, ze tam dobre hrali. Sedely jsme tam u stolu, kecaly a prisel nejakej cernoch, ze jestli se nechcem k nim pridat ke stolu a Ivca teda ze jo. :D Tak jsme sly, boze to jsme nemely delat. On teda nebyl zlej, i docela milej a jedinej primerene naseho veku, ale ty dva dalsi chlapci. Jeden mel asi tunu, ale ona by nam s prehledem mohli delat taty, sileny.. a ty se nas snazili nabalovat. Nechutny!! Pak teda nakonec diky bohu odesli a my radis taky, kdyby se vratili. :D
V nedeli nebylo na planu nejak nic, jen jsme si rekly, ze se proste vyspime a rano se uvidi a neco vymyslime. Nakonec jsme teda jely tady kousek k nam do Peekskilu do parku. Nejdriv jsme si sly sednout do Dunkin Donuts, kvuli klimatizaci a hlavne trochu odreagovani a pak sly zpatky k Hudsonu. Bylo ten den zrovna tak krasne, tak jsme tam vydrzely nekolik hodin jen tak sedet a valet se. :)





V tydnu se vuuubec nic nedelo, to prijde haha.

Vikend #2:
Dalsi vikend jsme si rekly, ze teda dame jeste jeden pokus s plazi na Coney Island. Nakonec se vyplatilo a ten den bylo uplne prekrasne, opalovaly jsme se, uzivaly si vody v oceanu a me dokonce neco klovlo do prstu ve vode. :D Potom jsem se tam uz bala chodit.. nechtela jsem slapat na dno, ale asi vim, cim to bylo. Mela jsem zelenej lak na nehty, tak si asi "cosi" myslelo, ze jsem jidlo. :D Nakonec jsme ale slunicka mely plny zuby, tak jsme jely jeste projit Times Square. Haha a to byla ta chyba, prvni zastavka Roxy a samozrejme jsem tam nechala pres 100 dolaru!! :D Na druhou stranu jsem si ale konecne po deviti mesicich koupila kalhoty, koupila jsem si jeste triko a tilko za 11 dolaru! Nekup to. :) Dalsi zastavka Aeropostale, muj milovany a kalhoty cislo 2, ale jsem rada, ze jsem si je oboje koupila, aspon mam co nosit. :) Navic uz je chladno nebo zacina byt, tak bych asi nemohla chodit do prosince v kratasech. Vecer jsme pokracovaly k Ivce a jelikoz jsme potrebovaly, aby nas Majzena odvezla v nedeli rano asi nekde v pul 7 nebo tak nejak, na bus do Atlantic City, tak jsme vymyslely, aby sla s nami do Starbucks. Jaky bylo prekvapeni, kdyz nam sama odvoz nabidla a dokonce s ni byla i sranda. Fakt jsme se celou dobu tlemily, neverila jsem. :D Sly jsme jeste pak koupit neco na jidlo a do busu a jelo se dom.
Rano vstavacka.. v buse samy dychodci, proste skvely. :D Navic odeme pres ulicku, ale jakoby kolmo sedel takovej tunovej cernoch rozvalenej a my se s Ivcou bavime a on mi najednou zaklepal na koleno a na mobilu mel napsany anglicky: Jakym jazykem mluvite? :D Tak na nej tak cumim, jestli si dela prdel a odpovedela jsem mu a oan takovej jako vyraz "aha" a to byl konec konverzace. :D V AC se mi teda moc nelibilo, je to tam jak z nejakyho staryho komunistickyho filmu proste. :D Plaze teda krasny, to jooo. Bilej pisek, obri plaze, otevrenej ocean, vlny.. skoda jen, ze jsme nechytly pekny pocasi. I tak jsme si to myslim uzily. :) Prosly jsme si znamou boardwalk, koukly do mallu, sedely na plazi, koupily suvenyry a tak vselijak. :) Vecer se jelo teda dom s tim, ze jsem mela normalne od Ivci jet busem domu. Mela jsem doma byt asi pred dvanactou v noci a bylo domluveny, ze pro me prijedou na nadrazi. Pisu teda, ze jsme staly v traffic a pojedu timhle busem na 100%, v tom mi vola HD, ze jde spat a at spim u Ivci. V tu chvili jsem chytla nerva, chtelo se mi brecet. Diky bohu, ze uz kvuli ty traffic Ivca psala Majzene, aby zjistila, jestli u nich muzu spat a proslo to, jinak fakt nevim, co bych delala.
V pondeli jsem pak mela volno, protoze byl svatek. Ivca normalne pracovala, tak ja se mezitim fdala do kupy, snidane, sprcha a pak me jeji HM odvezla na nadrazi. :) Oni delali tvl, jakoby nic, kdyz jsme prijela domu, ale oka teda.. nenadelam nic. Odpoledne jsem si jeste odpocinula, udelala nejaky veci a bylo. Ten tyden jsem mela pracovat jen 3 dny, z toho jen dva cely dny, protoze duchodci ted hlidaji s dny v tydnu od peti hodin haha. No a v patek me cekalo Chicago!! :) KONECNE!! :))





Vikend #3:
CHICAGO!!! :))))
Letela jsem v patek myslim nejak ve 2:05 z LaGuardia. Letelo se na cas, prileteli jsme na misto dokonce driv, let byl krasnej, pohodovej, lepsi jsem nikdy nezazila. S nami pristal jak v perince. :D Na letisti jsem si sla pro kufrik (mela jsem jen prirucak, ale vzali mi ho pred vstupem do letadla a dali dolu) a sla hledat me zachrance. Jela jsem ke znamym. Je to moji mamky byvalej spoluzak ze zakladky a zaroven babicky kamaradky syn. Je to sranda, nevideli jsme se od doby, co je v Americe, takze nejakych 11 let. Mel tu dokonce synovce, kteryho jsem taky nevidela urco takovych 12 let nebo tak nejak, paradni shledani. :) Nasla jsem je skoro hned, jelikoz jsem hledala podle auta. :D Hnedych aut diky bohu neni moc. :) Povidali jsme celou cestu z letiste, teda dost ja samozrejme. Kdo me zna, tak vi. :D Po ceste jsme se jeste stavili nakoupit a on se me ptal, co tak jim k snidani. Samozrejme rikam, ze je mi to jedno, ze si dam to, co mi daji. Tak to padla otazka.. a co by jsi rekla na cerstvy rohliky a chleba? Tak to jsem nemohla nic jinyho, nez slouhlasit. :D Takova dobrota po takovy dobe. :D Jak jsme dojely dom, prvni co jsem dostala byla vychlazena Kofola. Moje nejoblibenejsi piti na svete!! Otevru to, napiju se a prvni, co me napadlo.. jezis to neni vubec sladky. :D Uplne si diky tomu uvedomuju, jak je tu vsechno sladky, kdyz mi uz ani Kofola neprijde sladka, je to smutny. Kazdopadne po chvili mi to uz neprislo a pila jsem ji jak o zivot, je to mnamka. :) Tesim se, az si zase pujdeme s holkama nekam u nas sednout a budu si ji moct vsude dat!! :) K jidlu jsme meli znojemskou omacku s ryzi, pochutnala jsem si. :) V lednicce byly upeceny venecky, dalsi mnamka.. hrozne si me tam rozmazlili. ;D Vecer jsem zustala doma jenom s Daliborem (synovec) a kecali jsme, koukali na film a tak. Oni meli nejakou schuzi kvuli Moravskymu dni v Chicagu, ale kdyz prijely, tak jsme asi do pul 1 nebo ja ani nevim.. sedeli a povidali. Pry jsem vesela kopa haha. :)
Rano vstavacka a vzhuru do viru velkomesta. Chicago je opravdu nadherny, uchvatilo me uz dalky, dokonce uz z letadla a byt primo tam bylo to nejlepsi. Rano bylo teda asi jenom 16 stupnu, ale odpoledne se oteplilo a cely den krasne svitilo slunicko. :) Prvni zastvka byla na Willis Tower. Nejvyssi budova v USA. Skvelej vyhled na tu placku, na ktery lezi Chicago, na jezero a vsechno. Skvely! :) Odtamtud jsme sli kfazoli (The Bean), tam jsme docela stravili, porad jsem nevedela, jak se chytre vyfotit. :D Dalsi zastavkou byla Buckingham Fountain, ktera je teda prekrasna, obrovska a uchvatila me uplne moc. :) Jeste v tom krasnym sluneckym pocasi. Potom jsme to vzali podel jezera na Navy Pier, kde jsou obchudky, jezdi odtamtud vyhlidkovy lode a tak. :) Tam se mi taky moc libilo. Dali jsme si zmrzlinu, ja pokoupila suvenyry, proslo se to tam krizem krazem a jelo se zpet pro Janu. Potom na veceri a hezky pekne dom. Chtely jsme hrat zoliky, ale nejak jsme se k nim nedostali. Chlapci koukali na telku a ja se pak zakecala s Janou, takze z toho nebylo nic. My si ukazovaly fotky a chlapi sli mezitim spat. :D Kecaly jsme zas asi do pul 1. Hlavne bylo hrozne hezky, kdyz mi rekla, ze jsem do jejich domu prinesla zivot. :)
Rano zase snidane v ceskym duchu, pak me napakovali domu vselicim ceskym, ze jsme si musela kufr dat dolu do letadla, abych to mohla domu odvizt a pomalu jsme vyrazeli na letiste. Rozloucili jsme se a doufam, ze jsem u nich nebyla naposledy. Hlavni co vim je, ze pokud bych chtela zit v Americe, tak asi tam nekde. Je tam fakt krasne. :) Ale kazdopadne na letisti.. malem jsem nestihla letadlo, diky tomu, ze mi nebyl nikdo schopnej vratit na 100 dolarovku, kdyz jsem platila za kufr, proste skvely. To bych je snad zalovala nebo ja nevim, nakonec jsem dobehla 10 minut pred odletem k mymu gatu (rozvazany tkanicky, veci v rukou atd.) a zjistila, ze mame zpozdeni a nakonec to leti z jinyho gatu. Nikdy jsem nemela takovou radost za zpozdeni, jako ted. :D Kazdopadne cesta letadlem domu, myslela jsem, ze to neprezijem. Dobre chapala bych turbulence, to se to letadlo propada, ale tohle bylo fakt sileny!! Nic podobnyho jsem nikdy nezazila, a to ze jsem uz parkrat letela!! Proste hrozny!! Porad jsem si jenom v suchu rikala, at uz jsme dole! Diky bohu jsem zazrakem prezila! :D Nemohla jsem najit na letisti kufr a diky tomu nestihla vlak, kterym jsem chtela jet. :/ Musela jsme teda cekat na bus z letiste a pak jeste hodinu na vlak, ale tak jsem si posedela a dobry. :)









V tom tydnu jsem chtela vyresit muj odlet domu, jelikoz, kdyz jsme byly s Ivcou v AC, tak mi prisel mail od agentury, abych si zabookovala let, a ze to musim udelat do konce mesice. Samozrejme "nebyl cas" to se mnou resit, vsak ono je to nic ze jo. To je jedno.
Minuly patek sedim s HM u obeda, jime a ona mi najednou rika.. uz jsem ti rikala, ze mame misto tebe novou opatrovatelu? Tak na ni nejdriv ziram a pak jsem ze sebe teda vysoukala, ze ne. A ona.. no jsme ji vybrali tenhle tyden, ale on ani nebyl cas kdy ti to rict, jmenuje se Ivana, ma hnedy vlasy jako ty, je ji 19 a ma vystudovanej pedak. To je jediny, co o ni vim. Stejne se ale divim, ze nechtela na me kontakt nebo tak, jeji smula. :D Ona tu pak bude trpet, ne ja. :D Jeste ten den vecer jsem sla za ni, ze teda bych se na tom dni potrebovala domluvit a to zas bylo. Prej.. no se musim podivat kdy ona prijede, asi 3. a ty koncis kdy? 5.? tak to muzes jet hned 6. domu. Tak na ni cumim a rikam ji, ze bych chtela zustat aspon do vikendu a letet o vikendu nebo tak nejak (puvodne jsem chtela zustat jeste tyden, ale na to jsme uz nemela po tomhle!!) a ona, ze ale nebudu mit kde spat (ve tripatrovym mega baraku!!!). Tak ji rikam, ze bych se vyspala nahore v pokoji pro hosty, kdyby to nevadilo a ona.. no joo to uz tu nikdo nebude, tak to by asi slo! Ja mela nerva, to by jste neverili. :D Hlavne, ze me bere jako druhou dceru.. to vidim. :D Pochybuju, ze by Stellu takhle vyhazovala. :D

Vikend #4:
Mela prijet Ivca a ze si uzijeme vikend spolu. Nakonec prijely i dalsi holky.. Miska ze Staten Islandu, Lucka z Long Islandu a Denca se Sleepy Hollow. Uzily jsme si den v parku a nakupovani, bylo to super. Prijemna zmena. :) Nasmaly jsme se, pokecaly, postezovaly si. :D Vecer jsem holky hodila na nadro, ale Ivca u me zustavala spat. Zajely jsme si koupit pizzu a jely k nam, jeste kecaly, ale nejak jsme brzo odpadly oproti jinym vikendum, ale co.. vyspaly jsme se. :D Druhy den jsme porad nejak tapaly co delat a tak. Nakonec jsme jely do Starbucks a Barnes & Noble, ze pokoukame po knizkach, odpocineme si a tak. Tam jsme potkaly takovyho prasivyho dedka (kdyz jsme sedely pred vchodem). Otravoval nas, fotil si nas, Ivcu nabaloval, silenost. :D Mame na tyhle debily asi stesti nebo ja nevim. :D Pak jsme radsi utikaly. :D Ja jela jeste s Ivcou pak zase nahoru, mela sraz s jednou holcinou ze Svycarska, tak jsme sly nakonec vsechny a jeste vyzvedly Majzenu. Sedely ve Starbucks, kecaly a bylo to fajn. :) Haha ten vikend odjeli duchodci s HD na 8 dni do Orlanda, parada ne? :D Mela jsem celej tyden svatej klid. To byla pohodicka jenom se Stellou doma, zase si delat vsechno tak jak ja chci a ne s ohledem na ne! Ted uz jsou samozrejme zpatky a ja porad cekam, kdy nekdo zacne mluvit o jejich odjezdu! :D



Pres tyden.. no vypadalo to nejdriv hrozne v pohode, ve ctvrtek jsem se dokonce mela sejit s jednou holcinou ze Svedska na kafe. Tak to rikam vecer HM a ona, ze kde.. tak to rikam a ona, ze to je po dalnici a ze nemuzu jet, ze mame nejaky pravidla a ona je nebude menit. Navic bude prset a je tma a to posledni, co by chtela je ja na dalnici. At ji napisu, ze neprijedu. Rekla jsem ji, ze jsem myslela, ze se tam da dojet i jinak a ne po dalnici, ze na google maps to tak je a ona, ze to nejde. Tak oka, chtela jsem ji uz psat a najednou na me zacla chrlit dalsi veci, co jsem neudelala a mela udelat a kdesi cosi, ja tam zas jenom stala jak oparena. Pohoda, vsak jo.. ja vydrzim vsechno!! Sla jsem potom dolu totalne vytocena, nasrana. Diky bohu, ze Josefin je rozumna a rikala, ze za to nemuzu a urcite se se mnou porad chce sejit. :) Tak snad jindy, ale nevim teda jak, kdyz ja za ni nemuzu ze jo.;) V patek pracovala z domu.. potom delala cosi v kuchyni, ja si hrala se Stellou a ona na me najednou, ze pokud budu mit dneska cas, ze bych si mohla uklidit v pokoji. Tak jsem rikala ,ze proste tam nemam bordel, ze tam mam jenom veci, ktery si chci jeste sbalit do bedny (posilam ji domu) a ona najednou.. a nevim, kdy jsis tam naposledy vysavala.. tak jsem vyvalila oci, co si to jako dovoluju a odpalkovala jsem ji, ze si vysavam kazdy tyden, coz je pravda! Jsem sice prase, jak by rekla moje mamka, ale proste nejsem debil, kdyz mam alergii na prach.. a ona.. no ale to tam nemas ted jenom tyden.. rikam ji.. mam to tam od pondelka, takze 4 dny a ja to jenoim potrebuju dat do ty krabice. To uz nic radsi nerikala! Zas zkazena nalada.

Vikend #5:
Jela jsem v sobotu s HM a Stellou do Central Park ZOO. Bylo to uplne super, nasmaly jsme se a vsechno. Stella byla hodna, byly jsme se pak i podivat ve FAO Schwartz nebo jak se to pise, aby si Stella vybrala nejakou hracku. Vsechno v pohode, proste ta se musi pretvarovat, jinak uz fakt nevim.






Po Zoo jsem se mela sejit s Miskou, sesly jsme se u hotelu Plaza a vyrazily na mista Gossipek, byla to parada videt to! :) Sly jsme do hotelu Palace, ty zachody. :D To je lepsi jka u nas doma celej byt. :D Neskutecny, nafotily jsme to tam a spokojeny odchazely, ac bylo zvenku leseni. :/ Prosly jsme jeste par mist a sly na Times Square, protoze Misa to poradne jeste nevidela. Prosly jsme vsechny story, vsechny obchody a jely k ni dom. Mely jsme jet trajektem, ale psal ji HD, ze je ve meste a ze nas vyzvedne. No co bych rekla, kdyby jsme jely trajektem, pak busem a pak sly pesky, jsme tam rychlejc! :D Jelikoz Manhattan a traffic, katastrofa!! Uz nikdy vic, stacilo. :D








Rano nas hodil zas na trajekt a my pokracovaly dal po stopach Gossipek. :) Potom se vyrazilo s holkama a Bublika tatkou na baseball. Sedeli jsme ve stinu, takze nam byla potom pekna kosa, ale bylo to fajn. :) Nekdo odesel driv, ale my vydrzeli do konce. :D Bylo to moc fajn!! :))








Mam tam chyb jak maku a vim o tom, ale je prave 0:08 a ja nejsem schopna s tim neco provest!!! ://

Žádné komentáře:

Okomentovat