sobota 25. ledna 2014

Konečně!! :))

(Říjen 2011)

Jak už nadpis napovídá, konečně jsem se do tý fáze dostala i já a přišel mi mail, kde stálo:

Your Application has been Approved!

Prostě krása, co Vám budu povídat. :) Mám z toho hroznou radost, i když vím, že poslední dobou se to většině holek táhne, tak jsem ráda, že jsem postoupila aspoň sem. :)) Moje přihláška je tedy ve fázi "Matching" a můžu čekat na to, až si mě nějaká rodinka vybere (doufám, že nebude jen jedna :D) a hlavně doufám, že se mi hned nějaká z prvních bude zamlouvat, aby to šlo co nejrychleji. Špatný je, že jsem chtěla být do Dne díkůvzdání v Americe, což zřejmě jaksi nevyjde, ale hlavní je, abych tam vůbec jela a to co nejdřív. :)
Dostala jsem taky mail od paní Buryanové, že mi gratuluje, že jsem teda schválená a bla bla a plno informací o tom, jak to teď bude a tak, ještě to musím všechno vstřebat a prostudovat. Jsem na to všechno hrozně zvědavá, už ať je všechno zařizování za mnou a já letím (to bude ale ještě trvat).
Taky doufám, že jste rádi i za mě, že jsem konečně pokročila! :D :)) Já tedy ráda jsem a ne málo! :P

Žádné komentáře:

Okomentovat