sobota 8. února 2014

Amerika a moje oblíbené značky

Jelikož jsem v Americe přeci jen strávila nějakou dobu a právě Amerika ze mě udělala shopaholica, kterým jsem nikdy nebyla a nikdy si ani nemyslela, že bych jím mohla být, rozhodla jsem se vám tu napsat něco o značkách a obchodech, který jsem si právě tam oblíbila. Nebudu rozdělovat kosmetiku a oblečení, spíš si zkusím vzpomenout na všechno, co mi tu šíleně moc chybí.

1) Aéropostale

http://www.aeropostale.com/shop/index.jsp?categoryId=3534619

- Rozhodně se stal značkou číslo 1. Objednala jsem si tam pár věcí hned z první výplaty, protože měli skvělou akci, že pokud nakoupíte nad $100, neplatíte poštovný a ještě vám strhnout $25 z nákupu. Paráda ne?! :D Nejvíc mi asi sedí jejich trička, mikiny a kalhotky. Ty mají fakt skvělý a hrozně příjemný. Mají často dobrý akce. Hodně opakují přesně tu s těma 100 a nebo pak mají třeba, že nakoupíte za $50 nebo víc a strhnout vám $10. Skvělá zpráva je, že posílají i do ČR!! :)





2) Hollister

http://eu.hollisterco.com/shop/eu

- Hollister tu samozřejmě nemůže chybět. Kdo dneska nezná Hollister, jako by snad ani nebyl. Jen ty ceny tady a tam se dost liší. Tam jsem si trička kupovala za $10 a tady bych se asi nedoplatila. Stejný v Anglii, sice se tam seženou potom ve slevě za docela rozumnou cenu, ale pořád žádnej zázrak. Mají vážně kvalitní věci a co je hlavní, že je to moc příjemný na dotek i na těle. Mám od nich nejrůznější věci, jako např. plavky, mikiny, trika, šaty, džíny a všechno je vážně skvělý. :) Mám zálusk samozřejmě i na další kousky, ale tolik peněz tu za to rozhodně nedám. :D Za docela pěkný ceny se dají najít nějaký kousky od Hollistera nebo jeho tatíčka Abercrombie na eBay, ale člověk musí vážně hodně hledat, přepočítávat, připočítávat poštovný atd. Každopádně ale pro představu můžu říct, že jsem si v červnu objednávala přes eBay dvě mikiny Hollister a vyšly mě na míň, než v Anglii v akci, takže můžu jen doporučit. :)




3) Victoria's Secret

http://www.victoriassecret.com/

- Tuhle skvělou a světově známou značku spodního prádla určitě zná každý. Né každý možná ale ví, že mají taky kosmetiku, parfémy, líčidla a další oblečení. Poslední dobou mají na výběr hodně sportovního oblečení a podprsenek. Posílají teda taky k nám, ale s tím, že poštovný vážně není vůbec levný. JE potom určitě dobrý se domluvit třeba s kamarádkama, maminkou a dalšíma lidma, objednat toho hodně a složit se na poštovným. Potom je tam ale zase CLO. Každej si musí rozmyslet, jak moc ty věci odtamtud potřebuje a zda se to vyplatí. Zase se dají nějaký kousky najít na eBay, ale tam to zrovna moc levně nevyjde. Abych mohla chválit, mají často akci na kalhotky, jako třeba 5 kalhotek za $26 nebo 7 za $28, když je to fakt výhodný. Těhle akcí jsem využívala často a ráda, jejich kalhotky jsou super, jsou hrozně příjemný, kupovala jsem a posílala nějaký i mamce. Miluju jejich podprsenky. Věřte nebo ne, ale já jí skoro necítim, když jí nosim a to je přesně to, co jsem od podprsenky vždycky chtěla. Navíc materiál je hrozně příjemnej. Koupila jsem si tam taky parfém, můj nejoblíbenější Love is heavenly, zrovna k tomu bylo i tělový mlíko a to voní taky úžasně. Mám taky několik Body mists, který jsou fajn. Měla jsem vyhlídnutých i pár sportovních věcí, jako tepláky, kraťasy a mikinu, ale vždycky než jsem se rozhodla, tak už to bohužel nebylo. :/




4) Bath & Body Works

http://www.bathandbodyworks.com/home/index.jsp

- Tuhle značku hodně blogerek zmiňuje a já jí mám taky moc ráda. Jejich tělový mlíka jsou na mě moc silně parfemovaný, ale občas se jak mezi nima, tak mezi sprcháčema najdou nějaký dobrý kousky a to pak rozhodně stojí za to! Co mi tam ale nejvíc vyhovovalo byly antibakteriální gely (hand sanitizer), svíčky, který voní naprosto úžasně a vezla jsem jich pár i domů, mamce jsem kupovala krémy na ruce a posledním oblíbeným produktem byly mýdla na ruce. Jsou antibakteriální a dělají pěnu, navíc fakt nádherně voní a každýmu, kdo by do Ameriky jel rozhodně doporučuju. Věřím, že všichni ostatní by si tam našli i další věci, který by jim vyhovovaly.




5) Marshall's

http://www.marshallsonline.com/

- Tak tohle není značka ale spíš něco jako outlet. Najdete tam všemožný značky, ale jsou třeba z loňských kolekcí nebo i starších, je to za poloviční cenu, někdy dokonce i za ještě míň. Dají se tam sehnat fakt skvělý kousky oblečení, bot, kosmetiky, doplňků do domácnosti a dalšího. Koupila jsem tam kde co, například svetr Ralph Lauren asi za $30, různý boty, hodně Roxy oblečení, něco od Billabongu. Najdete tam sem tam i Hollister věci. Za hodně levno se tam dají pořídit věci značek Calvin Klein, Nine West atd. Mají tam hodně lodiček a prostě bot na podpatku nebo na klínku, značky třeba Guess, Jessica Simpson, Nine West; sportovní boty Adidas, Converse, Nike, Reebok atd. Myslím si, že každej si tam najde to svoje. :)



6) Walmart

http://www.walmart.com/

- Typický americký Department store, kde koupíte prostě všechno! My teda měli zrovna Walmart bez jídla.. jakože trvanlivých potravin, ale ostatní potraviny jsme tam měli. Rozhodně tam mají levnou kosmetiku, oblečení jejich značek. Myslela jsem si, jak to bude hrozně nekvalitní, ale to jsem se mýlila. Koupila jsem tam několik tílek.. jedno mi sedlo, tak jsem ho koupila skoro ve všech barvách. :D Pořád je mám a pořád jim nic není. Teda to černý je trochu sepraný, ale jinak prostě paráda a za nějaký $2.50? Pche.. co bychom chtěli, že? :) Někdy, když nebylo co dělat, tak jsme tam s Barčou jezdily jen tak, pokoukat, zabít čas. Když jsem tam potom byla sama, dělala jsem to samý. Procházela všechny regály, prohrabávala se oblečením, DVDčkama, CDčkama, papírnictvím, dětskýma oblečkama, knížkama, hračkama.. vážně vším a vždycky jsem tam objevila něco zajímavýho. :)
Podobný další departments stores jsou například Kmart nebo Target. :)


7) CVS, RiteAid


- Prostě drogerky. Nic zvláštního, ale mají tam i jídlo, zmrzlinu, mražený jídlo, pivo, pití.. no kde co! Pořád ale převažují převážně drogerenský věci. Měla jse mráda obě drogerie a navštěvovala jsem je spíš podle toho, kde měli jakou akci a tak. CVS je rozhodně větší, možná i lepší, ale za to RiteAid má lepší ceny. :)



8) Barnes & Noble


- Jednoduše nejúžasnější a nejskvělejší knihkupectví na světě!!  Ve většině z nich mají i Starbucks a hodně jsem si tam chodila jen tak na čokoládu a potom courala po obchodě. Dokázala jsem tam strávit i několik hodin. :) Je skvělý, že si tam můžete knížky, časopisy nebo komiksy prostě půjčit, sednout si tam s tím buď do toho Starbucksu nebo někde do koustku a číst si. Nikdo vám nevynadá, nikdo vás nevyhodí. :) Fakt skvělý. Hned na začátku jsem si tam udělala klubovou kartičku, která sice stála nějak $25 na rok, ale potom máte velký slevy na knížky, dokonce i ty ve slevě a pokud objednáváte od nich z netu, poštovný je zadarmo. Navíc byla sleva i do Starbucks, takže bych řekla, že se mi ty peníze hooodně rychle vrátily. :)



9) Five below


- Jak už z názvu vypovídá, je to obchod, kde je všechno za míň než za 5 dolarů. Dá se tam koupit spousta zajímavých věcí. Oblečení, jídlo, něco z toho papírnictví, hračky pro děti, laky na nehty a jiná kosmetika a další a další. Ráda jsem tam chodila a vždycky jsem našla něco zajímavýho, co se mi hodilo nebo nějakou levnou kosmetiku, jako třeba sprcháč nebo šampon. :) Jsou tam potom i obchody jako Dolar tree, kde je všechno za dolar nebo za 99 centů, ale u nás jsme měli bohužel jeden z těch horších, takže jsem tam moc nechodila. :)



Tím bych tohle asi ukončila, je toho rozhodně víc, ale momentálně si na všechno nevzpomenu, případně potom napíšu pokračování k tomuhle článku. :)

A co vy? Byli jste v Americe? Máte nějaký oblíbený americký značky? :)






Žádné komentáře:

Okomentovat