neděle 26. ledna 2014

Už je tomu půůl roku!!

(Červen 2012)

Tak dnes je to presne pul roku od toho, co jsem se v Praze na letisti rozloucila s rodicema, nejlepsi kamaradkou a celou Ceskou Republikou. Silene moc to uteklo a nemuzu porad nejak verit, ze zrovna JA jsem v Americe a jsem tu proste uz tech 6 dlouhych mesicu. Ze zacatku jsem si neumela predstavit tu byt ani 2 mesice a rikala si, jak to bude hrozne dlouha doba a ted? Ted uz mi zbyva jen pulka do konce. :)) Vcera mi navic bylo oznameno, ze od 1. do 16. cervence budou pryc, takze naprosto skvely. Sice by bylo lepsi, kdyby jeli treba az 4. nebo 5., protoze Tyna, ktera za mnou ma prijet, tak ma Rock for people od 3. do 6. cervence, ale na druhou stranu si odpocinu a pripravim se psychicky na ten jeji prijezd. :)

Abych tak nejak shrnula minuly tyden, tak nic extra se nedelo, az na to, ze jsem zase pracovala asi 53 hodin (kdo nevi, mame mit max. 45/tyden a 10/den, ale tady se porusuje vsechno). Ve stredu jsem hlidala dyl, to mi ani nikdo nerekl, ze budu hlidat dyl a uspavat Stellu. HM si pak nakraci domu v pul 9 a divi se, ze dite spi. Proste neskutecny!!
Ve ctvrtek to bylo jeste horsi, vola asi po sesty hodine, kdy uz normalne sedi ve vlaku domu a povida mi, ze nestiha vlak v 6:15 a ze teda pojede tim dalsim, ale Stellu si ulozi sama a dodala: "Postarej se prosim te o Stellu nebo popros Darinu, jeslti mas nejaky plany." Takhle to tak nevyzni, ale mela jsme ji sto chuti do toho telefonu rict, ze ted zadny nemam, ale priste asi nejaky mit budu, protoze ona si az moc zvykla na to, ze ja ji ve vsem vyhovim, ale po tomhle teda koncim! Jsem se zas rozcilila. :D
Patek tyjo.. co k nemu rict, uz asi ani moc nepamatuju, co bylo v patek, jen vim, ze jsem skypovala s nasima, seznamila jsem je s HM a dobrovolne jsem pracovala o hodinu dyl, abych pomohla. Pak jsem vyrazila s Barus, jako vzdycky. Pokecaly jsme, postezovaly si a tak. Mela jsem jet i za Ivcou, spat tam a mely jsme si uzit spolecnej den, jenze to bylo silene komplikovany s jejim hlidanim a Majdy narozkama, takze jsme to nakonec odvolaly! :))
Sobota byla docela odpocinkova, mela jsem puvodne hlidat, ale nakonec mi bylo receno, ze se o Stellu postara HD a HM pojede do NYC s pribuznyma. Vstavala jsem nejak kolem pul 11, dala snidani, odepsala na co jsem potrebovala, pak jsem si jeste poklidila a tak, nakonec dala jogurt a vyrazila ven. Nechtelo se mi byt doma, Barca nebyla doma, tak jsem jela sama. :) Bylo to fajn, ac jsem byla sama, uzila jsem si to. V aute pisnicky na plny pecky, zpivala jsem, pila frapuccino a proste paradicka! :)) Navecer se stavila Barca i s parchantikama, sly jsme se s nima projit, povypravela mi o patecnim veceru a randeti, ja ji vypravela o mym super sobotnim nudnym dnu. :D Bylo docela pekne a aspon jsem nebyla zavrena doma. :)) Navecer se pak vratily s NYC, tak ukazovaly, co si koupily a posedely jsme nahore snad jeste 3 hodiny, nasmaly jsme se az hruza. :D Budou mi tu chybet. ;))
Na nedeli bylo v planu NYC s Martinkou a Barcou, ale Barca hlidala, tak jsme se mely sejit az tam. Sraz byl s Martou na Times Square nejak ve 12, nasly jsme se, chvili posedely na TS a vydaly se smer Rockefeller center. Jeste na TS jsme se s Barcou snazily spojit, ale ja ji proste vubec neslysela v telefonu, ani pak jinde, proste vuuuubec. :/ Doted to nechapu, takze proste jsme se nesesly. :/ Hrozne jsem se tesila, ze budeme mit konecne fotky z NYC a Marta nas bude moct vyfotit a tak, ale bohuzel, nebylo nam prano, tak snad pristi tyden, co jsme tak rikaly. :) Abych se dostala dal, z Rockefeller center jsme jely metrem do Downtownu, kde nas nemile prekvapila dvakrat prehanka, tak prvni jsme se zasily do TJ Maxxu a po druhy do Century 21, tim jsme nestihly jit jeste na Brooklyn bridge, ale to zmakneme treba jindy. Byl to super den a myslim, ze jsme si to s Martou uzily. :)


V pondeli.. tyjo bylo to vcera a ja nejak ani nevim, co se delo a nedelo. Asi nic zajimavyho, jen prselo, coz nebylo moc fajn, ale nejak jsme to prezily a dneska? Dneska predposledni music class se Stellou a jinak pohodovej den. Zitra vyrazime se Stellou a pribuzenstvem jeste na posledni nakupy a v patek nas opusti. :/ Ti by odjizdet nemuseli tyjo. :)) Snad jsem nenadelala moc chyb, skoro tu u toho usinam. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat