sobota 25. ledna 2014

Nic moc se neděje.. ale přeci jen :))

(Únor 2012)

Jak už napovídá název článku, nic moc se tu neděje. Všechno je tak nějak při starým. :) Minulý týden v úterý, to byl vlastně Valentýn, tak to byl opravdu famózní Valentýn. :D Moje roztomilé dítko půl dne prozvracelo. Nejhorší ale nebylo to, že se prostě pozvracela, ale to, že ona se pozvracela, já jí vykoupala, převlíkla do čistýho a ona na novo. V tu chvíli jsem myslela, že se zblázním, ona se rozbrečela a já v tu chvíli taky, protože jsem byla tak bezmocná, až to nebylo hezký. Nevěděla jsem kam dřív skočit, jestli jí převlíct, umýt nebo co. Jestli jí můžu nechat v kuchyni v židličce a jít nahoru k ní do pokoje to vyčistit. Fakt šílenost to úterý, ale nakonec jsme to spolu zvládly a Stellince už pak bylo dobře. :) Myslím, že tahle zkušenost mě zase posunula o krok dál v samostatnosti a tak. Asi to zní divně, ale je to tak. :) V takových situacích si člověk prostě musí nějak poradit a já to myslím zvládla. :)
No ve středu odjížděl HD na služební cestu do Mexika a já z toho měla úplně hrůzu, protože jeho mám radši než HM a bála jsem se, jak spolu budeme do pátku válčit, ale zmákly jsme to jako nic. Ve čtvrtek jsme si dokonce přes hodinu a půl jenom v obýváku povídaly, to bylo hrozně fajn. :) No a v pátek mě napadlo uděla překvápko v podobě palačinek k večeři. Měli jste vidět ten její výraz, když jsem stála u plotny a ona přišla z garáže. Rozzářený oči! :D Hrozně mě to potěšilo a hlavně nejlepší bylo to, když ochutnala. Vzala si a říká něco jako: "Tyjo Míšo, ty jsou výborný, to ani nemůžu Jayovi říct, on mě totiž na ty jeho sbalil!" Tak říkám: "Aby jsi se teď nezamilovala do mě!" :D a ona, že je to dost dobře možný. :D To bylo hrozně hezký slyšet. :)) Večer asi kolem desátý se vrátil HD. Já o tom teda nevěděla, ale byla jsem s holkama na Skype a najednou šel dolů a volá na mě, jestli může dovnitř. Tak jsem hned běžela ho obejmout, tak jsme se objali a on, že pro mě má moje oblíbený a dal mi tašku, kde byly pohledy z Mexika (fakt nádherný) a tričko s nápisem Mexiko a takovým tím jejich uměním. No udělalo mi to tak velkou radost, to by jste nevěřili. :) Oni mi pořád něco dávaj a kupujou, že je mi to až trapný, ale asi by to nedělali, pokud by nechtěli že jo. :))

V sobotu jsem jako už tradičně jela do školičky. Bylo to tam fajn jako vždycky, jo a zjistila jsem, že se mnou do té třídy chodí holčina (němka), co byla na pokoji na Orientation s naší Nikki. :) Taková vtipná náhoda. :)) Když jsem přijela z NYC k nám, musela jsem si ještě zajet dát peníze na účet a koupit šampon. Samozřejmě jsem v obchodě strávila mnohem víc času, jako vždycky. Nedokážu si představit, že bych takovou dobu trávila v českých supermarketech. :) Tady mě to nějak baví. :)) Odpoledne jsem už jenom relaxovala a odpočívala. :))
V neděli jsme měly jít s Barčou do kina. Původně jsem ji měla vyzvednout v 1 hodinu, protože to začínalo v 1:50. Cesta trvá něco kolem 20 minut a je lepší, když je tam člověk dřív, protože tady si nekupujete lístek na určitý sedadlo, ale prostě kdo dřív přijde, líp se usadí. ;) No Barča mi u oběda volala, že je na Skype s rodičema, jestli můžu přijet ve 2. Tak jsem říkala, že není problém, ale že nestíháme kino, tak že půjdeme později, to začínalo v 16:30. Měly jsme jít na The Vow. No vyzvedla jsem ji a jelikož jsme měly dost času, tak jsme se stavily v Best Buy kouknout kolik stojí XBox 360, koukly na notebooky a zase pokračovaly.
Naše nejdelší a nejhorší zastávka a nejhorší krám EVER!! Marshall's.. samozřejmě jsme si tam každá nabrala tolik hadrů na zkoušení, že jsme ten film nestihly že jo! :D Hrozný s námi! Z těch mega nákupů nám tak vyhládlo, že jsme zašly na něco malýho do Panera Bread. Přijde mi to jako nějakej bufet, spíš snídaňovej, ale mají tam i saláty, panini a bagety s všelijakou oblohou. :) Já jsem si dala jenom bagel s creem cheesem, měla jsem na to hroznou chuť a taky, že mi bodnul :) K tomu hezky pomerančový džusík a byla jsem spokojená. :)) Barča si dala salát s nějakou rybou a byla to taková porce, že to ani chudák nesnědla. :D
Stavily jsme se taky v papírnictví, potřebovala jsem takový ty kuličkový obálky, protože na poštu se prostě teď nedostanu, když mám školu v sobotu, ale měli jenom takový zlý, tak jsem se na to vyprdla. Vedle toho je hned obrovitej zverimex, kde Vám ale i Vaše zvířátka ostříhají a prodávají tam i štěňátka a koťátka. No já z toho byla uplně u vytržení, je totiž divný, když máte doma 15 let psa a pak sem přijedete a je tu jenom kočka, která celej den spí. Já se hned vrhla k těm klecem se štěňatama a každýho pejska jsem nechala olízat mojí ruku. :D Jsem asi blázen, ale bylo to hrozně hezký. :) Měli tam malý vlčáky, takový miloučký, pořád jenom hajali. :) Potom dva černý labradory, ty se pořád rvali, kdo mě dřív olíže a pak ještě dva pejsky, ale tu rasu neznám. Ty si zrovna kupovala jedna rodina s dětma, když jsem tam přišla. :)) Další zastávkou bylo Modell's, protože Barča, když slyšela, že jsem si koupila výbavičku od Giants, tak chtěla taky něco, ale nakonec si ani nic nevybrala. :) Potom jsme se vydaly do Old Navy. Nemůžu si pomoct, ale ten krám mi přijde divnej, ale mají tam hrozný blbinky. To mě baví. :D Dokonce jsem tam objevila na náušnicích i českou cenu, to mě dost pobavilo. :D Zalíbilo se mi tam ale jedno tílko, proto tam budu muset zajít. :) Poslední zastávkou bylo Five Below. Tam chodíme většinou spíš koukat po kravinách a zabavit se, když se nám ještě nechce domů. :) Objevily jsme tam skvělou výbavu na St. Patrick's Day, fakt mraky všech blbinek, to mi ve sbírce z USA prostě nesmí chybět. :) To mi vlastně připomíná jednu skvělou věc. Jelikož mi druhý víkend v březnu končí škola, tak jsme s Terezkou naplánovaly, že bych mohla ten třetí týden přijet k nim, ale pořád jsme něvěděly, jestli to klapne. :) V neděli ale tak sedíme na Skype, jako každý večer a najednou za Terkou přijde její HM a říká jí, jestli ten víkend, jak chci přijet je ten 17. a 18. března a my teda, že jo a ona, že to je teda fajn, že můžu přijet, protože to oni se zrovna vracejí z dovolený. Takže to je skvělý a 16. března vyrážím k Terezce do Hummelstownu. Terka už v týdnu v KFC nebo kde nabrala spoustu letáčků s aktrakcema kolem ní, takže se určitě nebudeme nudit. :) Hrozně se těším!! :))
No a včera... no včera jsem měla VOLNO!! Koukáte co? Ale to byla fakt náhoda nebo náhoda, spíš se jim to hodilo, protože dneska, ve čtvrtek a příští neděli (to jen 2 hodinky) hlídám dýl. Je to proto, že dneska HM pracuje dlouho, mají nějakou velkou poradu a ve čtvrtek má po práci nějakej CupCake kurz, tak jsem zvědavá, co se dozví a co mi pak z toho předá za typy! :)) A ta neděle, jsou řešit daně, takže tam Stellu nechtějí brát, ale tak 2 hodinky mě nezabijou a myslím, že snad říkala i čas, kdy Stella spí, takže vlastně žádná práce. :)) Jen nebudu moct jít nikam s Barčou, ale to nějak snad zvládnu. :)) Kdyžtak přijede sem za mnou a nebo půjdeme na chvíli potom, ono mi to neuškodí, aspoň ušetřím. :D Hlavně včera večer (odpoledne) jsem měla rekordní telefonát na Skype s mojí Týnuškou. Bylo to super, po dlouhý době takhle dlouho.. nebo po dlouhý, spíš poprvé jsme volaly dýl, jak 3 hodiny!! Super, super, super!! :)) Hrozně mě to potěšilo! :)
No a nejlepší zpráva tohodle týdne je, že v pátek už před čtvrtou hodinou si u nás na nádraží vyzvednu Terezku!! Jupijéééé!! O našem společném víkendu ale až v dalším článku samozřejmě! Mějte se famfárově!! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat