neděle 26. ledna 2014

Dovolená na FLORIDĚ!! :))

Pokusím se vám tu shrnout mojí a Ivči dovolenou na Floridě. Doufám, že si toho pamatuju dost, aby to dalo aspoň na jeden normální článek haha.
Odlítali jsme 13. října z JFK a bylo to hrozně brzo ráno, musely jsme tedy čekat celou noc na letišti, kde jela klimatizace na plný pecky, nebylo tam kde koupit jídlo, kde sedět ani nic podobnýho, no děsnej zážitek! Ale co je důležitější, přežily jsme a po krásných dvou a půl hodinách dorazily na letiště v Miami. Procestovaly jsme letiště křížem krážem, koupily lístky na bus a vydaly se směr náš Hostel. Od zastávky to bylo kousek, tak jsme se nemusely dlouho vláčet s kufrem. :) Abych pravdu řekla, když jsem ten hostel viděla poprvé, dostala jsem docela strach a to nemluvím o tom, když jsem viděla ty pokoje, ale tak bylo to jen na přespávání, tak se to dalo přežít. :) Na druhou stranu jsme tam měli zdarma jídlo, byli tam skoro jen mladý lidi, hrála tam hudba a kdyby mi bylo 21, tak je to dobrý i na paření, protože buď se nějaká párty konala někde kousek a přes hostel se to zařizovalo, nebo přijel lidi z hostelu vyzvednout party bus a další možnost byla party v bazénu jinýho hostelu či hotelu, to už nevím na jisto. :) Když jsme přijeli, jen jsme vybalily plážový věci a vyrazily na menší oběd, pokoukat kolem a hlavně na pláž. Musely jsme si taky zařídit, nebo spíš dovyřešit výlety, ale naše cestovka byla hned naproti našemu hostelu, což bylo super.



Druhý den nás čekal výlet do Everglades, kde jsou aligátoři. Byly jsme hrozně natěšený a byla to paráda. Přijely jsme tam, každý jsme dostal nálepku s číslem a barvou naší skupiny a potom každou skupinu posadily do vznášedel (aspoň myslím, že to tak je, když je to airboat :D). Nejdřív jsme jeli pomalu, průvodce nám vyprávěl historky a všechno možný o aligátorech a bažinách a my pozorně sledovali, jestli uvidíme nějakýho aligátora kolem nás. Jeden tam byl, ale já ho bohužel neviděla. :/ Když jsme vyjeli z uličky mezi stromy, měli jsme si nasadit špunty do uší, který jsme dostali, ale my s Ivčou jsme je samozřejmě nepoužily a ještě jsme u toho kecaly, i když to zas tak moc nešlo v tom hluku a jely jsme hrozně velkou rychlostí. :D Vraceli jsme se trošku jinou cestou, ale stejnou rychlostí a při stejným hluku. :D Občas jsme někde zastavily, průvodce nám něco vyprávěl, při tom nás fotil atd. Bylo to moc fajn! :) Potom nás čekala Aligátoří show, kdy ho tam jeden ze správců parku "krotil", měli tam i hady, pavouky a jinou havěť. Noo a na konci jsme se samozřejmě mohli vyfotit s malým aligátorem asi za dolar nebo nevím, kterej měl svázanou pusu (ještě že tak! :D). Když jsem ho chytla do ruky, byl to zvláštní pocit, protože byl takovej měkkej. :D Úplně se mi do něj zabořily prsty a hned jak jsem měla moje fotky, tak jsem ho vracela zpátky, jak jsem měla respekt. :D





Po Everglades jsme si daly v hostelu obídek a další plán byl vyrazit do centra Miami, pokoukat všude možně, něco třeba i pokoupit atd. Prošly jsme nějaký části Miami, ale než jsme se dopravily do Miami a nastoupily do správnýho autobusu, byla to asi hodina promrhanýho času. :D no joo stává se to občas :D i tak to stálo za to, našly jsme Hard Rock Café a pokoupily nějaký suvenýry v obchoďáku. :)







Další den jsme měly jet na Key West, ale nějak jsme špatně pochopily cestovku a nepotvrdily to, kde nastupujeme a že vůbec pojedeme a nikdo nás nevyzvedl, takže jsmě asi ve 4 nebo ještě dřív vstávaly úplně zbytečně :D šly jsme se tedy podívat na východ slunce, ale byly mraky :/ snědly si naší sváču na výlet a bylo. Nakonec jsme se rozhodly, že ten den strávíme na pláži a tak se dál nic zajímavýho nedělo. :)






Další den jsme konečně odjely na Key West, cesta byla dlouhá, pokud si dobře vzpomínám, tak 4 hodiny nebo 4 a půl hodiny, ale nějak jsme to přečkaly a dostaly se až tam. Měly jsme tam vcelku dost volnýho času a mohly si teda zajít kam jsme chtěly. :) Po cestě jsme narazily na Hard Rock, daly si oběd a potom šly konečně na nejjižnější bod Ameriky, proto jsme tam hlavně jely že jo. :D To byla hlavní atrakce a dál jsme už jenom couraly a snažily se hodně chodit do krámů, protože bylo šílený horko. Určitě ale můžu říct, že jsme si to tam užily a hlavně jsme měly krásný počasí, ti co jeli potom ty dny po nás, tak jim pršelo haha.





Ve středu se odjíždělo směr Orlando, kde nás čekaly tři dny plný zábavy aneb Kennedy Space Center, Universal Studios a Sea World. :)) Ve středu jsme tedy brzo ráno zase vyjeli a bylo nás v autobuse hrozně moc, nakonec nás rozdělili do skupin podle toho, kam kdo chtěl jet. Nám na první den přidělili Kennedy Space Center.








Večer jsem naprosto vyčerpaný dojely na hotel, mimochodem fakt moc pěknej, to chválím Číňany :D daly si sprchu a ulehly do postelí, druhej den nás čekalo překvapení v podobě toho, kam ten den vlastně půjdeme. Ráno jsme si dali všichni snídani, před hotelem nám každýmu dali lístek podle toho, kam jsme jeli a my ten den jely s Ivuškou do Universal Studios. Byl to naprosto úžasnej zážite až na to, že jsem na poslední atrakci, což byl Hulk málem omdlela, ale to není důležitý. :D Celkově ten den stál za to. Bylo tam vždycky hodně parků v jednom, různý části. Třeba Harry Potter, Jurský Park, Marvel atd. :)) 





Hulk









Třetí den jsme se konečně dočkaly Sea Worldu. Byly jsme na show delfínů, kosatek, sáhla jsem si na rejnoka, viděli jsme lachtany, mořský koníky, žraloky a spoustu věcí. Bylo to tam skvělý! Na show kosatek jsme šly dokonce dvakrát, protože to bylo nepopsatelný! :) Běhala mi husí kůže po celým těle a nevěděla jsem, jestli mám dřív fotit nebo točit nebo obojí! :D přidám sem aspoň malou ochutnávku toho skvělýho zážitku :))






Ten den večer jsme se vraceli zpátky do Miami. Jaký bylo naše překvapení, když nám řekli, že nemaj pokoj pro nás obě, že musíme spát každá jinde a další pecka byla, že nemají prostěradla, takže jsme se museli přikrejt ručníkama v pokojích, kde klimoška jela na plný kule!! Já navíc spala na rozpadlý přistýlce, která se propadala, takže jsem se dvakrát moc nevyspala. Navíc s jedním kufrem to vážně nebylo nic moc spát každá jinde. Druhej den jsem se mohla přestěhovat k Ivči a dokonce jsme dostaly i prostěradla.. jupíí. :D Celej den jsme pak odpočívaly na pláži a užívaly si poslední den teplíčka a bez dětí. :)









Žádné komentáře:

Okomentovat