čtvrtek 15. května 2014

Rodinka a život v Anglii

(Omlouvám se předem všem za hodně zkrácený příběhy o mém pobytu v Anglii, ale jak jste si už možná někteří podle Instagramu všimli, jsem teď v Kanadě a tak bych se ráda pomalu, ale jistě přesunula k povídání o životě v Kanadě. Mezi námi jsem tam toho nezažila stejnak ani z poloviny tolik, co v Americe.. bohužel..)

Jak už jsem zmínila v některém článku předtím, odjela jsem 20. dubna 2013 dělat au-pair do Anglie. Hlavní důvod byl to, že jsem nemohla sehnat pořádnou brigádu a tak jsem se prostě sebrala a jela.




Rodinka byla teda single mom a dvě děti, holka 14 a kluk 12 let. Největší sranda byla, že na letišti a hlavně stejným letem se mnou letěla holčina, kterou jsem neviděla od nějakýho roku 2009 tuším. Byls jsme spolu tehdy na Mořským Koníku. Bylo to příjemný zlepšení letu, kterej nebyl teda moc příjemnej. :D Největší překvápko pro mě bylo, když jsme přijeli z letiště k nim domů (to, že ježdění po levý straně a tím pádem sezení vlevo, i když člověk neřídí je divný asi nikomu vysvětlovat nemusim haha) byl tam její přítel.. myslela jsem, že třeba jen na večeři nebo dokonce na víkend. Bylo mi pozdějc oznámeno, že tam na nějakou dobu zůstává kvůli rekonstrukci jeho bytu či co. Říkám si oukej, jenže to jsem se pak dozvěděla od dětí, že ztratil práci.. samozřejmě tam se mnou byl každej den od doby, co jsem přijela až do doby, kdy jsem odjela. :D Byl sice zavřenej převážně v ložnici, ale je to fakt divný, když je s vámi doma někdo navíc.


Náš domeček :)
Moje pracovní doba nebyla nějak převratně dlouhá. Když si vzpomenu na Ameriku, kdy jsem pracovala od nevidim do nevidim a to, že máme pracovat max. 45 hodin týdně nikoho nezajímalo, tak tady jsem byla placená prakticky za nic. Placený prázdniny v Anglii haha. :D Vstávala jsem v 7:20, abych vzbudila Mikeyho (Teagan vstávala sama), udělala mu snídani, dokopala ho vyčistit si zuby, oblíknout se a přemluvit je, aby v 7:55 vycházeli na bus. Tím pádem od 8 do 3 nebo půl 4.. někdy ještě dýl, jsem měla naprostý volno. Nemusela jsem uklízet, žehlit, prát, no prostě vůbec nic. Někdy jsem se ale tak nudila, že jsem uklízela, žehlila a dělala spoustu jiných věcí. :D Každopádně toho volna bylo až moc. Někdy měla Teagan po škole svůj program, Mikey Skypoval věčně se svojí kamarádkou Lizzy a já neměla co dělat! U nás ve městě (Fleet, Hampshire) bylo sice dost au pair, ale buď měli malý děcka, tak neměly čas tak, jako já a nebo jsem si s nima prostě nerozuměla. Sešla jsem se na začátku s pár holkama, jedny mě vyslýchaly, jiný zase byly nudný. Nakonec jsem si nejvíc rozuměla s Domčou, Slovenka, stejně stará jako já. Jenže ta taky toho času moc neměla, měla mladší děcka, přítele a plus musela doma uklízet, takže složitý, ale občas jsme se viděly a bylo to super. Párkrát se viděla i s děckama a Mikey si jí hned zamiloval a ptal se, kdy se zase uvidíme s Domčou. :D



Měla jsem holky v Londýně, hlavně Barču, s tou jsem se „znala“ už z Čech. Našla jsem jí na skupině, jednou jí napsala a už to bylo. Dokonce jsme si i volaly, než jsem vůbec přijela do Anglie, potom jsme se viděly a hned jsme si sedly. Seznámila mě potom ještě s dalšíma holkama, hlavně teda s Verčou a Kamčou, ale taky s Péťou a ještě s Pavlem. O tom jsem taky věděla ze skupiny, ale nějak jsme se neznali. Ze všech nejvíc mi nakonec stejnak sedla Péťa, je to obrovský zlatíčko a má povahu jako já, takže i proto. Navíc se obě zajímáme o zdravou stravu atd. (Pozn. autora ehm tedy mě :D S Péťou a Pavlem jsem se viděla před Vánocema v Praze, když se Péťa vrátila domů z Anglie. Bylo to skvělý a moc jsme si užili celej den. Po Vánocích jsem se taky viděla s holkama z Ameriky, ale o tom zase jindy!)


Zleva: Bára, Péťa, Kamča, Pavel a jááá.. Verča je fotograf :)



A vztahy s děckama? Mikey si mě oblíbil hned, obzvlášť když zjistil, že mám ráda Simpsonovi a The Sims stejně jako on. S Teagan bylo to prohlubování vztahů o něco složitější. Ze začátku se se mnou bavila převážně jenom, když musela. Postupem času se to zlepšovalo, ale potom jsem měla jeden víkend volno a neměla jsem co dělat, host mom s matlákem (=Bill=její přítel) předělávali koupelnu, tak jsem se rozhodla, že sobotu strávim na nákupech s Teagan a neděli zase s Mikeym. Nejlepší volba, kterou jsem mohla udělat! Díky tomu, že jsem s Teagan vyrazila na nákupy, staly se z nás kámošky, hodně jsme si povídaly, vlastně celej den, svěřila se mi s hodně věcma a byl to fakt skvělej den. Obě jsme něco pokoupily a bylo nám prostě skvěle! :))




 Jeden víkend (4.-5.5.2013) rodinka odjela na prodlouženej víkend pryč, protože bylo Bank holiday a já už se bohužel nevešla do auta. :/ Nooo přijela za mnou jedna holčina, Verča, nikdy předtím jsem jí neviděla, ale přes psaní jsme si hodně dobře rozuměly, tak jsem si říkala, že co by se mohlo stát. Nejdřív to vypadalo docela dobře, ale už po pár hodinách jsem jí měla plný zuby!! :D Udělaly jsme si trochu nakupovací den, nakoupily dobroty na večer, zašly si na oběd.. zní to skvěle ne? Hmm ale ono nebylo! Nejdřív jsem byla nadšená, že tam nebudu sama a nakonec bych sama radši byla!! Když odjížděli potom kdykoli jindy, už jsem tam nikoho nechtěla! :D Poučila jsem se. :) Škoda, je to milá holka, jen jsme si tak úplně prostě nesedly.. aspoň teda z mojí strany to tak bylo.




A zase jinej víkend (19.5.2013) slavila Barča s Kamčou narozeniny. Měla to být super posh akce v jednom z nejlepších klubů v Londýně, kam jsme měly mít vstup zadarmo díky jedný promotérce. :D Hahááá to trošku nevyšlo a musely jsme každá zaplatit 20 liber, ale s tím, že tam budeme mít už všechno zadarmo. Za těch 20 liber jsem měla jeden džus.. nejdražší džus v mým životě! :D



S Kamčou :)


S Verčou a Péťou mojí nejmilejší :))
Další víkendy jsem už potom trávila jen buď s dětma, protože jsem hlídala nebo s Péťou a nebo s Pavlem. Jeden víkend vzal táta děcka na nějakou pouť, tak jsem jela s nima.. no bylo to dost vtipný. Byli jsme tam asi půl hodiny a řekl jim, že už nemá peníze, tak jsme tam ještě chvíli chodili a jeli jsme zase domů. :D






Můj poslední víkend s Péťou jsme strávily v Londýně, ale nebyl to jen tak ledajaký den!! V Londýně byla předpremiéra filmu The Lone Ranger s Johnny Deppem a Armie Hammerem (kdo sledoval Gossip Girl, tak ví o koho se jedná haha.. slaďouš!). Byl to úžasnej zážitek, měli to všechno vymyšlený a naplánovaný. Rozhodně to stálo za to tam 5 hodin stát a čekat (díky bohu jsme byly ve stínu!!) a další 2 hodiny si užívat program. :D Ale kdo má to štěstí a vidí tak velkýho a skvělýho herce jako je Johnny Depp. Skvělej pocit být ani né půl metru od něj! Nezapomenutelný!! :))






 Zároveň mě v Anglii byly navštívit dvě kamarádky. Jedna v červnu a jedna potom v srpnu než jsem odjížděla domů. Bylo to spojený s pár problémy kolem jídla doma, ale nakonec se to nějak zvládlo, takže dobrý. :) Plus jsem měla ještě to štěstí, že na začátku července byla v Cambridge další kamarádka, tak jsme se sešly v Londýně.. super! :) Tohle všechno mi dodávalo energii. :))







A celkový pohled na rodinu a můj pobyt v Anglii? Awesome! :) Nemůžu si stěžovat. Neměla jsem tam sice moc kamarádek, neviděla jsem toho mnoho, ale rodina byla úžasná, měli mě rádi a já je (byla jsem je tam navštívit v půlce března). Neměla jsem žádnej konflikt s nima, žádnej větší problém. Opravdu mi chybí a už se těším, až se za nima zase vydám. :)










Londýn a další, co jsem viděla v Anglii shrnu v dalším článku.

P.S.: Omlouvám se (ano, už zase :D), ale měla jsem toho poslední dobou hodně v práci, nebo spíš jsem tam byla často a měla jsem zařizování kvůli Kanadě. Teď už snad bude přispívání pravidelnější. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat