sobota 22. února 2014

Milé počtení #1

Určitě většinu z nás mladých dívek a slečen pohltila mánie Fifty Shades of Grey tedy 50 odstínů šedi a další pokračování téhle ságy a o boháčovi ze Seattlu se sadistickými sklony. Je to bestseller, prodalo se neskutečný množství všech třech dílů a neznám snad nikoho, kdo by minimálně o prvním dílu nemluvil v superlativech. Musím říct, že čtení tohohle fenoménu jsem se dlouho bránila, ale nakonec jsem podlehla a rozhodně nelituju. Jednička byla samozřejmě bezkonkurenčně nejlepší, potom už to šlo víceméně z kopce, ale dvojka se mi taky líbila, za to trojka už tak moc ne, ale to není to, o čem bych tu chtěla psát.






Po tomhle fenoménu, jako by se roztrhl pytel s knížkami tohoto stylu. Všichni se chytli příležitosti a začali psát něco na způsob 50 odstínů. Já osobně můžu říct, že jsem přečetla první tři díly se série Crossfire od Sylvie Day. Ráda bych řekla, že tyhle knížky se mi líbí mnohem víc a nemůžu se dočkat dalšího dílu, který snad bude brzo přeložený! :) Kdo četl Odstíny a líbilo se mu to, rozhodně doporučuju tuhle knižní sérii taky. :) Určitě se dá sehnat na uloz.to, případně mi do komentářů pošlete váš email a můžu poslat všechny tři díly přímo na váš email. :) To zní dobře ne? :)


                                                  

O čem bych ale chtěla napsat tenhle článek, je knížka, kterou jsem si koupila minulý čtvrtek, přesně tedy 13. února. Koupila jsem si vlastně knížky dvě, je to na pokračování a bylo to při příležitosti zavedení členství v Knižním klubu, takže na každou jsem měla 50% slevu, takže vlastně 2 za cenu 1. :) Název prvního dílu je Manželská smlouva a autorkou je Jennifer Probstová. Druhý díl potom nese název Manželská past.
Knížku jsem začala číst hned ten den, ač jsem se zařekla, že chci, aby mi vydržela dýl, nevyšlo to.. bohužel. :D Večer jsem se do knížky pustila, četla jsem až do 4 do rána, nemohla jsem odtrhnout oči. Přečetla jsem pro mě neuvěřitelných 160 stránek!! Od čtení mě vytrhla až únava a zavírající se oči.























Oficiální info o knize:

Aby zachránila dům, pomůže Alexe už asi jen kouzlo. V životě by jí však nenapadlo, že jedno takové jí do cesty přičaruje staršího bratra její nejlepší kamarádky – a mocného muže, který jí zlomil srdce. Miliardář Nicholas Ryan sice v institut manželství nevěří, ale aby se mohl stát dědicem rodinné společnosti, potřebuje sehnat manželku. A to rychle. Když se dozví, že sestřina dávná kamarádka má finanční trable, dá Alexe odvážnou nabídku. Má to být manželství s jednoduchými pravidly: nezaplést se, nezamilovat se a jeden rok předstírat pár. Je to jen obchod. To přece nemůže být tak těžké zvládnout, ne? 

Rok vydání: 2013
Počet stran: 224
Nakladatelství: Ikar

Knížka byla skvělá, nevytkla bych jí vůbec nic. Vždycky, když jsem si myslela, že už vím, co přijde, četla jsem dál a zjistila, že mě zase něco dostalo. :) Ráda bych poděkovala paní z knihkupectví Neoluxor, která mi poradila s výběrem. Jsem vážně moc ráda, že jsem si knížku koupila. Zaujal mě příběh ústředních postav, jak se vyvíjela situace mezi nimi. Mám ráda knížky, který mě dokážou překvapovat, pobavit, ale i dojmout a všechno tohle v sobě tahle knížka skrývá a proto bych jí ráda všem vřele doporučila. :) Snad všem udělá takovou radost, jakou udělala mně. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat